Uitgerekend 15 t/m 31 augustus 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Niki2014, 10 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Morgen even flesje lactulose halen bij de drogist, vandaag eindelijk weer na 4 (!!!) dagen... Je begrijpt, het was een hele bevalling :roflmao:

2. pietje1987

@Sneeuw7 gingen jullie dit weekend niet het grote nieuws vertellen?? Hoe was het of heb ik het helemaal gemist:roflmao:

Ik ben vreselijk warrig vandaag, barstende hoofdpijn ook. Vanmiddag paar uur geslapen, dat hielp wel iets. Nu verder slapen.

Sneeuw7 vindt dit leuk.
  3. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Herkenbaar hoor, ik vind het hier ook super pittig met werken en een kleintje. Huishoudelijke taken kom ik ook amper aan toe . Gelukkig hebben wij toen onze dochter en paar maanden was besloten dat we wel wat hulp konden gebruiken . De belangrijkste dingen worden nu dus elke week gedaan, dat scheelt echt en ik vind het echt 20 euro per week waard, je hebt al zoveel te doen met een kleintje.

4. mokka88

mokka88 Fanatiek lid

2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Ik doe het allemaal zelf het huishouden
    Ook werk ik 4 dagen in de week
    Doe boodschappen ik kook
    Maar heb niet meer zo n kleintje rondlopen dat schilt die van mij is al stuk ouder en stuk zelfstandiger

5. syl33

syl33 Bekend lid

2 okt 2017
    546
    410
    63
    Vrouw
    Zouden staalpillen je kunnen helpen ? Anders bij Kruidvat zon ijzerdrankje, Floradix

6. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Gewoon een trucje van je lichaam, alvast oefenen voor het echte werk :roflmao: :roflmao:

Zep vindt dit leuk.
  7. pietje1987

Hoop niet dat het vier dagen duurt dit keer :roflmao: ik ga voor een halvering :p van bijna 22 uur naar een uur of 11 lijkt mij prima hahahaha

8. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oeps, nee geen 4 dagen :roflmao::|
    Halvering lijkt me een mooi streven!! Nummer 2 was er bij mij in een derde van de tijd, dus het is ook nog realistisch :thumup: :cool:

9. pietje1987

Yeahh dat hoor ik graag :roflmao:

Mijn vliezen braken bij de eerste rond 00:30 en ik riep toen heel optimistisch dat we wellicht rond de lunch de familie wel konden bellen :roflmao: helaas liep dat wat anders hahaha

Miss M vindt dit leuk.
  10. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Dat liep zeker even anders. Valt echt tegen dan, als je een idee in je hoofd hebt :$
    Wel respect hoor! 22 uur!
    Maar nu gaan we gewoon voor de turbobevalling, haha :roflmao:

pietje1987 vindt dit leuk.
  11. JasmijnM

JasmijnM Actief lid

11 dec 2017
    382
    254
    63
    Vrouw
    Pff 22 uur dat is wel heftig zeg! Hier duurde het 8 uur waarvan 2 uur persen, maar uiteindelijk lag ze met haar elleboog onder haar hoofd dus elke keer schoot ze weer terug. Helaas wel een kleine knip gehad, maar moet zeggen dat ik hier niets van gemerkt had en ook snel weer van hersteld was. Alleen mn man zijn gezicht vergeet ik nooit meer, blijkbaar was het nogal een naar geluid.

Zep en pietje1987 vinden dit leuk.
  12. pietje1987

Ach, je gaat er gewoon in mee hè. Of het nou 2 of 22 uur is! Mijn omstandigheden waren op dat moment beroerd, was erg ziek. Dat hielp natuurlijk niet. Ik ga er van uit dat ik nu niet ziek wordt en ga voor een keurige bevalling:rolleyes:

Manana, Zep en Miss M vinden dit leuk.
  13. meen88

meen88 Bekend lid

6 jan 2014
    517
    389
    63
    Hier echt een mooie vlotte bevalling gehad van 3 uren, helaas zette de arts de knip verkeerd, waardoor ik liters bloed ben verloren :confused: Heeft me een maand gekost om me weer wat fitter te voelen.

14. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Grrr !! Wat balen van die knip!

Hier braken mijn vliezen volgens mij 23h, 23:30 (4cm ontsluiting) in ziekenhuis en 4:00 dochter geboren.

Manana, Zep en pietje1987 vinden dit leuk.
  15. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    @Manana, oh erg he die vermoeidheid:$
    Kan soms echt mijn ogen niet meer open houden pfff.
    Moet nu even gaan douchen, maar lig al een uur de moed te verzamelen want ben echt gesloopt.
    Misselijkheid gaat trouwens redelijk de laatste 2 dagen!!!

16. lavenderblush

lavenderblush Actief lid

19 jan 2015
    378
    215
    43
    NULL
    NULL
    Oehhh @meen88 dat klinkt eng zeg, van die knip!

Ik hoop dit keer zó op een natuurlijke bevalling! Ook al doet t veel pijn, het lijkt me zo bijzonder om mee te maken.....

Even wat anders..... met de termijnecho laatst heeft de echoscopiste er de nub theorie op los gelaten. Ze gokte voor 75 % op een jongen:D. Ben benieuwd of ze gelijk krijgt!

Hebben jullie toevallig ook al voorspellingen/ nub theorie te horen gekregen?

17. meen88

meen88 Bekend lid

6 jan 2014
    517
    389
    63
    Op mijn echo was helaas geen nub te zien haha! Over 2,5 week naar de vk, dan gaat ze ook even spieken. Ben heel benieuwd :D

lavenderblush vindt dit leuk.
  18. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Dat is ook zo. Je zit erin en kan toch niet meer terug ;)
    Maar dat je toen zo ziek was maakt het natuurlijk ook weer pittiger.
    Maar we gaan idd van het goede uit! Op naar een 'gezond' einde van je zwangerschap en een korte/mooie bevalling :thumup:

19. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Qua vermoeidheid misschien een goed idee om je vitamine D ook te controleren!

Hier bevalling van 33 uur gehad en fluxus, maar niet specifiek door de knip geloof ik. Ik ga ook voor de helft:roflmao:

Bij 8 weken geen nub te zien, dus ben benieuwd of het morgen te zien is.
    Heb die theorie nooit goed begrepen haha, ik zie het verschil gewoon echt niet.
    En sommige zien een nub op een echo waarbij ik echt denk: wáár dan?!:oops::roflmao:

Manana en Miss M vinden dit leuk.
  20. meen88

meen88 Bekend lid

6 jan 2014
    517
    389
    63
    Nub is zichtbaar tussen de 12 en 14 weken. Je bent dus nog iets te vroeg morgen ;)

Manana vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina