@Evi88 Begrijp je man wel hoor Maar snap dat het lastig voor jou is.. mannen denken en doen vaak toch anders als wij. Hopelijk blijft het goed gaan en ziet hij dat ook in zodat jullie er gezellig en leuk over kunnen gaan hebben
@Evi88 knuffel voor jou en je man!! @Sneeuw7 zo’n kinderwagen is veeeeel meer in het mannen straatje, hier tenminste wel. Kunnen ze lekker specificaties van opzoeken en vergelijken enzo Geniet er lekker van dat hij zich daar op stort, wat dekentjes enzo betreft kun je daar wellicht wat minder op rekenen hihi! En ik persoonlijk zou zeker een wat duurdere wagen aanraden, zeker als jullie wellicht meer kindjes willen. Hier een joolz day en het is echt een fantastisch ding, loopt heerlijk en zit blijkbaar zeer comfortabel want onze dochter zit er af en toe nog steeds in
Joolz is idd een heerlijke wagen, wij hadden een joolz day.. maar toch verkocht vanwege de kleine boodschappenmand. We gaan nu voor een joolz geo quadro.. nog degelijker dan de day omdat het frame uit 1 deel bestaat..
Het is ook een rotsituatie natuurlijk. Bij onze dochter hebben we een traject van 2,5 jaar gehad en ik heb een ernstig verhoogd risico op vroeggeboorte. Achteraf besefte ik me pas hoeveel pijn en stress we hebben gehad. Tot de 20 weken echo niets gekocht etc. Ik snap je gevoel, maar geef hem ook de tijd . Het lijkt me goed om je gevoelens uit te spreken. Ik zie dat je aan het kansrekenen bent en dat doet dit met mij. Dat heb ik ook van mijn vriend gehoord vorige keer daar ik de wiskundige ben... Dat hielp ook wel voor mijn verwerking. Uiteindelijk heeft het hele proces van kinderen krijgen en hebben veel onzekerheid maar ook veel geluk uiteindelijk
Oh ik heb ook n joolz day (2e hands) maar ben er helemaal niet blij mee! Vind m erg klein (buggy stand) en lastig in elkaar te zetten (zitgedeelte op onderstel). Straks heb ik 2 ukkepukjes en moet ik denk ik n duo/ tandem wagen aanschaffen. Maar echt geen idee welk merk fijn en niet al te duur is...... Dus tips zijn welkom!
Ooo bijzonder!! Ik vind hem echt super makkelijk! Onze dochter is dus bijna 3, maatje 98 en zit nog in het buggy deel. Weet je dat je de voetensteun kunt verzetten? Qua tandem hoor ik veel over een bepaalde bugaboo die heel oké schijnt te zijn... Maar zo zie je maar, ieder zn voorkeuren qua kinderwagen en zou dus vooral aanraden om lekker een en ander te gaan testen in de winkel!
Je kan even kijken wat je het meest praktisch vind tegen die tijd, en hoe goed je oudste loopt. Bij mijn tweede heb ik de baby veel gedragen en de oudste in de wandelwagen. Of de oudste op de loopfiets en de baby in de kinderwagen. Een plankje is een ook een optie, al hoor ik daar wisselende verhalen over. Wij hebben bij de derde wel een duo wagen in bruikleen gekregen. Een easywalker. Echt een prima wagen, korte draaicirkel en kan door bijna alle deuren heen. Volgens mij is de prijs ook wel ok (anders marktplaats?)
Op ali kan het per verkoper heel erg verschillen. Lees de maattabel en lezen van reviews helpt ook. Mijn ervaring is dat kleding op ali te klein valt. Meestal bestel ik 1 of 2 maten groter. Daarnaast ben ik echt nig super misselijk en sinds deze week heb ik er ook hele typische bekkenpijn bij. Ik vond het voor bekkeninstabiliteit nog wat vroeg, maar het voelt echt hetzelfde. Zo raar. Hoop dat het meevalt, want zat vorige zwangerschap daardoor al met 18 wkn gedeeltelijk en met 25 wkn volledig in ziektewet. Baal hier echt zo van
Ik zit ook wel te twijfelen wat we gaan doen qua wagen. Mijn dochter is van mei 2016 en zou dus richting de 2,5 gaan als de kleine er is. Ik Denk dat het wat dat betreft zonde is om echt nog een duo wagen te kopen, maar wat dan? We hebben ook nog een buggy dus als we echt een grote afstand weg zouden gaan zouden we die natuurlijk mee kunnen nemen voor haar. Iemand hier toevallig ervaring mee? Of al een idee hoe jullie dit gaan doen?
Zoontje zal hier bijna 3 zijn tegen die tijd. Baby kan in de draagdoek en bij lange uitjes kan de buggy extra mee. Wil ook een kidsit aanschaffen voor de wandelwagen. Maar ga er geen nieuwe wagen voor kopen. Qua duowagen hoor ik positieve verhalen over de bugaboo donkey geloof ik.