Ja gaaf is het he? Ben zelf 2x geweest, in 2010 en 2016 (toen was ik pril zwanger van onze zoon!) Wij vaccineren ook gewoon, maar ga en wil de discussie hier niet over aan gaan. Iedereen doet wat goed voelt voor haar kind en daar gaat t uiteindelijk om.
Ik heb zelf niks met zowel kritisch prikken als RIVM, beiden niet heel objectief Heb me zelf verdiept in de (professionele) bijsluiters en de ziektes zelf. Doen wat goed voelt! Zijn altijd van die harde discussies, niet leuk om die te voeren inderdaad Succes Lolabloem! Hoe laat mag je? New York lijkt me ook echt zo gaaf! Staat hier ook wel op m'n bucket list (die ik overigens niet heb, maar toch )
Wij hebben onze dochter wel laten inenten. Uiteindelijk probeert iedereen het beste voor zijn/haar kind te doen dus inderdaad doen wat voor jou goed voelt. Wij gaan in mei op vakantie naar Turkije. Normaal gesproken zou ik mezelf niet inenten maar nu twijfel ik wel ook voor mijn dochter.
@Tylmare mijn afspraak voor vandaag is verplaatst ik ben laatste tijd meer een stille lezer hier. Komt omdat de vermoeidheid enorm is toegenomen. Ik lig letterlijk bijna hele dag in bed. Ben nog steeds misselijk en mijn hoofdpijn is niet te beschrijven. Gisteren heb ik bij het afvegen een klein klontje wat slijmerig bloed was wel aan de donkere kant. Wekte geen zorgen bij me op was wel even een schrik moment. Heb geen eetlust (totaal niet!) zit met me onbtijtje derest van de dag goed gevuld. Ik vind het echt niet leuk meer Mijn moeder komt dit weekend om een handje te helpen met de huishouden. Ben ik wel blij mee want ben zelf eerlijk gezegd helemaal op en mijn man weet niet wat hij voor mij kan doen (ik ook niet)
Wat inenten betreft doen wij ook niet, was in het begin best bang dat ik de verkeerde keus aan het maken was. Maar uiteindelijk blij met me keus. Dochter is 0x ziek geweest! ondanks zieke kindjes op kdv enz.
Sterkte @LolaBloem! Lijkt me heel naar als je steeds zo moe een beroerd bent. En bloedverlies is ook niet fijn, gelukkig is t maar weinig.
Wat een reacties dames! Mijn zoontje is wel ingeënt, het is inderdaad iedereen zijn eigen keuze! Ik wat nog steeds op de uitslag nipt, vorige week vrijdag geprikt! Hopelijk hoor ik vandaag wat!
@LolaBloem Oh nee, wat stom dat het is verplaatst! Mag je ook niet tussendoor als je zegt over je bloedverlies? Je wacht al zo lang Wanneer mag je nou? Blijf dat altijd wel eng vinden hoor dat bloedverlies, ik blijf hier ook nog steeds ondergoed/wc papier kijken
Hier wachten we ook nog (is zelfs een topic aangemaakt waar alle wachtende nipt dames in zitten haha). Waar is je bloed naar toe gestuurd? Erasmus, VU, Maastricht? Maastricht schijnt snel te zijn. Erasmus/VU minder.
Ik keek er enorm naar uit maar heb het zelf verplaatst omdat ik me echt niet goed voel en me bed niet uit kan. Ze kan dinsdagavond al weer, hoop dat ik tegen dan wat meer kracht heb. Het is echt verschrikkelijk hoe slap ik ben. Bedankt voor vragen dames. Ik ga weer even me ogen toe doen.
Hier wel alles ingeënt, volgens schema RIVM. Kinkhoest ga ik nog over nadenken. Een kindje vlakbij ons heeft het als newborn gekregen en dat is echt heel spannend geweest... Hier ook nog steeds wachtende op de nipt.... Erasmus, vorige week dinsdag geprikt Dat wachttopic heb ik inderdaad geopend hihi! Hoop nog op wat meer ervaringen met wachttijden Erasmus
Ik begin ni toch ook wel ongeduldig te worden! Maastricht schijnt heel snel te zijn maar ik wacht “al” 10 dgn..
Ik heb vorige week vrijdag geprikt, als het dezelfde dag nog is aangekomen bij het lab, zit ik op 10 werkdagen vandaag. Als het zaterdag pas is aangekomen gaat het weekend er nog over heen..bluhh! Duim vóór allemaal goede uitslagen!
Wat naar zeg! Word er verder gekeken hoe dat het kan dat het zo heftig bij je is of is het domme pech? Had je dat ook bij je dochter? Werk je ook nog of zw? Heb je opvang voor je dochter? Sorry beetje veel vragen.. Ik was ook even zwaar vermoeid maar gaat met staalpillen goed en hoofdpijn / migraine alleen als ik te druk ben. Misselijkheid komt en gaat.
Hoi dames, Ik had me al aangemeld in een ander topic toen ik werd door mokka88 gewezen op het bestaan van dit topic ik ben 19-08 uitgerekend van mijn 2e kindje (vriend zijn eerste). Adhv laatste menstruatie 11-08 maar net als bij de eerste ben ik een week terug gezet. Waar dat aan ligt weet ik niet, ik ben 2x blind aangeteld. Ik moet de nipt nog gaan doen, dus ook nog geen uitslag Hartje klopt hier super! Inmiddels 3 echo's gehad en komende dinsdag de geslachtsbepaling. Mijn oudste dochter is wel geënt, maar volgens eigen schema (alles 1.5jr later). Deze baby gaat homeopathisch geënt worden, maar daar ga ik me pas na de bevalling mee bezig houden. Ik denk dat ieder het beste voor heeft met zijn/haar kindje en eigen keuzes daarin maakt. Echo met 12+5:
UITGEREKEND 15 T/M 31 AUGUSTUS 14 augustus JasmijnM, 25 jaar, 2e kindje 17 augustus Love87, 29 jaar, 3e kindje Meen88, 29 jaar, 2e kindje 19 augustus Insomniac, 27 jaar, 2e kindje 20 augustus Manana, 32 jaar, 2e kindje Mie88, 29 jaar, 3e kindje Mokka88, 30 jaar, 2e kindje 21 augustus Lavenderblush, 40 jaar, 2e kindje 22 augustus Pixie83, 34 jaar, 2de kindje Syl33, 33jaar, 2e en 3e kindje Zep, 36 jaar, 2e kindje Niki2014, 34 jaar, 2e kindje Sneeuw7, 39 jaar, 1e kindje Espoir, 29 jaar, 2de kindje 23 augustus Anna Love, 28 jaar, 2de kindje zondag14, 32 jaar, 2e kindje 24 augustus Ingii89, 28 jaar, 2e kindje 25 augustus Pietje1987, 30 jaar, 2de kindje Tylmare, 29 jaar, 2e kindje (vd 3) 26 augustus Evi88, 29 jaar, 1e kindje 27 augustus Fluffyfishy, 28 jaar, 1e kindje 28 augustus Miss M, 35 jaar, 5e kindje 29 augustus Theeleut55, 33 jaar, 2e kindje 30 augustus 31 augustus LolaBloem, 21 jaar, 2e kindje Sterretjes: Hobbs, Facebook Wil je ook mee kletsen op de (geheime) facebookgroep van de groep? Stuur een berichtje naar Niki2014 AFSPRAKEN Februari 15-2: Manana: extra echo vk 16-2 LolaBloem termijnecho 16-2: Espoir: controle vk 19-2: Mokka88 geslachtsbepaling met 14.1 20-2 Tylmare: controle verloskundige 20-2 Insomniac: geslachtsbepaling 14.2 21-2 Ingii89: geslachtsbepaling 13+5 22-2 Syl33: echo en controle gynaecoloog 22-2 Niki2014: Controle vk 22-2 Meen88: Controle vk 23-2 Zep: Controle vk 26-2 Pixie83: Geslachtsbepaling 26-2 JasmijnM: Geslachtsbepaling 26-2 Fluffyfishy: Geslachtsbepaling 27-2 Love1987: Controle vk 28-2 Niki2014: Geslachtsbepaling 28-2 Espoir: geslachtsbepaling Maart 01-03 Insomniac: controle vk 05-03 Anna Love: controle vk 05-03 Lavenderblush: gesprek gynaecoloog 06-03 Pietje1987: controle vk 06-03 Espoir: controle gyn 07-03 Meen88: geslachtsbepaling 07-03 Fluffyfishy: controle vk 07-03 Lavenderblush: geslachtsbepaling 07-03 Evi 88: geslachtsbepaling 07-03 Tylmare: geslachtsbepaling 08-03 JasmijnM: Controle VK 09-03 Manana: controle vk 10-03 Manana: geslachtsbepaling 10-03 Syl33: geslachtsbepaling 15-03 Niki2014: controle vk 15-03 Pietje1987: geslachtsbepaling 22-03 Syl33: echo en controle gynaecoloog 26-03 Mokka88: 20 weken echo 26-03 Syl33: 20 weken echo 27-03 Niki2014: 20 weken echo (GUO1) 28-03 Sneeuw7: 20 weken echo 29-03 Zep: 20 weken echo (guo) 29-03 Jasmijn: 20 weken echo 30-03 Manana: 20 weken echo April 3-04 Zondag 14: 20 weken echo 4-04 Meen88: 20 weken echo 5-04 Pietje1987: 20 weken echo 5-04 Niki2014: controle vk 6-04 Ingii89: 20 weken echo 11-04 Tylmare: 20 weken echo 11-04 Insomniac: extra 20 weken echo Fontys 12-04 Syl33: echo en controle gynaecoloog
@LolaBloem, wat naar meid Weet hoe je je nu voelt...zo voel ik me ook nog steeds. Ben het af en toe ook echt helemaal beu, maar je kunt niet anders dan doen wat op dat moment goed voelt en als dat de hele dag op bed is, moet je dat lekker doen. Af en toe heb ik nu een goede dag ertussen zitten, maar als ik dan toch nog iets te veel doe krijg ik daar echt 3 slechte dagen voor terug. bijvoorbeeld douchen en ook nog mee wandelen met de hond op 1 dag (en dat is dan echt veel voor mij nu) Dus het is niet anders dan afwachten en hopen dat het snel beter gaat.