Uitgerekend 15 t/m 31 augustus 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Niki2014, 10 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuw7

Sneeuw7 Actief lid

11 dec 2017
    150
    99
    28
    Vrouw
    Wat goed dat je hebt gebeld. Helaas nog geen nieuws dus. Nou hopelijk horen we het morgen dan..:$

Anna Love vindt dit leuk.
  2. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Ik ben net 2 minuten geleden gebeld met de uitslag! Alles is goed! Ze twijfelde of ze nog zou bellen, maar omdat ik vanmiddag gebeld heb wilde ze niet wachten tot morgen!
    Pffff, toch een hele opluchting!

3. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Wat fijn, gefeliciteerd!!!;)

Ik baal als een stekker...ik had via marktplaats een mooie bekledingset gekocht voor de kinderwagen die we al hadden. Is nergens meer te krijgen ook deze kleur en ik ben gewoon besode**** door de verkoper. Ze reageert ook niet meer op de mailtjes. Kan wel janken:cry: Pffff

fluffyfishy vindt dit leuk.
  4. Sneeuw7

Sneeuw7 Actief lid

11 dec 2017
    150
    99
    28
    Vrouw
    Oh wat goed zeg!! Nou wil ik het helemaal weten:mad: Morgen ga ik gelijk bellen!

Anna Love en fluffyfishy vinden dit leuk.
  5. Love1987

Love1987 Niet meer actief

He bah, en al wel betaald? Je kan verkeerde verkopers melden he, of aangifte doen als je echt opgelicht bent!

6. Sneeuw7

Sneeuw7 Actief lid

11 dec 2017
    150
    99
    28
    Vrouw
    Dat meen je. Had je al wel betaald? Ongelooflijk hoe mensen soms met anderen omgaan op MP, het lijkt soms wel of daar geen normen en waarden gelden. Vind het echt super rot voor je, ook omdat het klinkt dat dit niet iets is wat je zo even ergens anders koopt of snel weer zal vinden op MP. Is het een idee om zelf een advertentie op MP te zetten waarin je hierom vraagt? Zag dat laatst ook, misschien dat iemand op een idee wordt gebracht en het je wel wilt verkopen.. *hug*

7. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Wat erg die oplichters op mp.. Balen dat het ook om iets gaat wat haast niet te verkrijgen is.

8. zondag14

zondag14 Actief lid

22 jul 2014
    246
    46
    28
    Vrouw
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    Ik had het laatst toevallig ook een keer. Heb in een PB doorgegeven dat ik binnen een week mijn geld terug wilde of anders aangifte bij de politie zou doen. Dat heb ik uiteindelijk gedaan. Geld krijg je niet terug maar omdat je rekeningnummer hebt hebben ze best veel gegevens van de besodemieteraar en die wordt geblokkeerd op MP en in de toekomst lastig gemaakt om een nieuw account te openen. Kun je iig helpen voorkomen dat een ander ook het slachtoffer wordt.

Ik had gisterochtend medisch onderzoek van mijn werk. Bleek mn HB heel laag (5,3) dus ik VK gebeld en die wilde een extra bloedonderzoek. Vanmorgen geprikt nu al de uitslag. Was met 7,1 nog steeds laag maar niet alarmerend. Dus dat is prettig nieuws!

9. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Ik had vorig jaar wat verkocht via marktplaats, maar het contact was echt heel vaag en als ik op rekening keek was niks gestort en ondertussen was er iets prive's waardoor ik niet actief was op internet. Later, 2 maand later keek ik op me mp account en bleek dat ze geld had gestort en me al 100 keer had uitgemaakt voor oplichter terwijl ik dat echt niet van plan was. Heb het pakketje toen nog dezelfde dag op de post gezet en me excuses aangeboden. Ging trouwens maar om een tientje, daar ga je niet iemand voor oplichten :$ maar ze voelde zich wel zo dus had er nog een klein cadeautje bij gedaan. Ik hoop dat het bij jou ook zoiets zal zijn en dat je snel je pakketje krijgt! Ik zou zeker even blijven wagen en anders melden bij mp. Een vriendin van mij was ooit opgelicht met 400 euro. Dat was echt triest! :mad: Zulke mensen moeten echt gestopt worden, is echt vervelend!

10. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Ja ik had al wel betaald. Ze zit al 5 jaar op mp zag ik en alles ziet er ook “normaal” uit. Ze ziet en klinkt ook niet dubieus ofzo....heel vreemd dit:confused:
    Ik vind het gewoon het ergste dat deze echt nergens meer te krijgen is, heb alles al afgezocht op internet:(
    Ik zal het deze week nog afwachten en anders een melding ervan maken...bah:mad:

LolaBloem vindt dit leuk.
  11. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Wat zonde @Pixie83 ! Welke kinderwagen is het?

Ik heb nog een bugaboo staan. Ik wil alleen andere bekleding, heb nu zwart/rood en wil dan zwart/creme.

Verder is de wagen nog perfect dus liever 100€ betalen voor andere bekleding dan 1000€ betalen voor een nieuwe haha.

Ik baal een beetje. Ik ben hoofdpijngevoelig en overgevoelig(allergisch) voor paracetamol. Nu al 3 dagen echt tegen migraine aan. Als reactie op de stekende pijn ga ik dan ook nog overgeven. Normaal neem ik dan een ibuprofen en dan is het na een uur over maar dat kan nu dus niet. Meh.

Alle trucjes (warm douchen, kruik enz) heb ik al gehad, zonder effect :(

12. Love1987

Je zou nog gemberthee kunnen proberen, werkt voor sommigen erg goed! Verse gember of als je dat niet hebt gewoon poeder...

13. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ik koop bijna niks via Mp ofzo, ben altijd als de dood om opgelicht te worden... sowieso hou ik zelf niet zo van tweedehands spullen, tenzij van bekenden....

Na de uitslag van de nipt zijn we het aan iedereen in onze omgeving gaan vertellen, erg leuk!! Op werk heb ik chocolaatjes neergezet met een bordje erbij dat ik niet als enige dik wil worden ;) werd erg leuk ontvangen!

Anna Love, Sneeuw7, Love1987 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Heb ook een bugaboo in zandkleur, maar wou nu heel graag een andere frisse kleur zonder een nieuwe wagen te moeten kopen...

Irritant die hoofdpijn he, loop er ook al dagen mee rond:confused:

15. JasmijnM

JasmijnM Actief lid

11 dec 2017
    382
    254
    63
    Vrouw
    pff hier ook al dagen hoofdpijn. Maar ben ook heel erg verkouden dus zal wel een combinatie zijn. Half uurtje terug een paracetamol genomen moest ik net dus in een keer overgeven, bah dat was extreem smerig. (sorry:rolleyes:)

Verder ben ik ook al dagen lang heel erg aan het hoesten, waardoor ik vervolgens weer bandenpijn heb. Hopelijk zijn we snel hoofdpijn vrij weer.

Ik koop alleen via mp als ik het op kan halen. Of het moet om een klein bedrag gaan.

16. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Het ging nu om 30 euro, dus viel nog mee, maar baal er wel verschrikkelijk van:(

Beterschap iedereen!;)

17. meen88

meen88 Bekend lid

6 jan 2014
    517
    389
    63
    Lopen de afspraken bij jullie bij de vk ook altijd uit! Grrr om 10.30 aan de beurt, nu nog 2 stellen voor mij haha!! Geduld geduld :roflmao:

18. Love1987

Meestal wel, maar probeer vaak aan het begin van het spreekuur af te spreken zodat de kans iets kleiner is..

19. lavenderblush

lavenderblush Actief lid

19 jan 2015
    378
    215
    43
    NULL
    NULL
    Wat vervelend @Pixie83 ! Ik hoop dat ze alsnog reageert.

Ik zit nu bij de vk. Toch maar even gebeld of ik even langs mocht komen.....
    Anders moet ik nog 2 weken wachten en ben zo onzeker.

20. meen88

meen88 Bekend lid

6 jan 2014
    517
    389
    63
    Hier was alles goed, zo fijn om het even weer te zien!

Sneeuw7 en mokka88 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina