he he, heb eindelijk de bekledingset binnen van mp! Heb de hele week zitten mailen en op het laatst gedreigd dat ik aangifte zou gaan doen als het dit weekend niet binnen zou zijn en voila.....net binnen gekomen Maar verder gewoon geen reactie terug gehad nog. Heel vreemd allemaal. Jeuk heb ik niet, maar wel weer super buiten adem en pijnlijke tepels!
Jemig, da's ook n verhaal zeg!! Erg daar ze je niet meteen serieus namen hè. Het solliciteren herken ik, ik was ook al vacatures aan t spotten, eigenlijk uit pure wanhoop. Tot ik omviel en t solliciteren ook niet doorging. Nu eerst herstellen en rustig gaan reïntegreren. Maar denk na m'n verlof dat ik alsnog n andere baan ga zoeken zoals t er nu voor staat. Fijn dat jij op n nieuwe locatie n frisse start kunt maken! Succes.
Sinds gister heb ik het gevoel dat ik 2 x mijn meisje gevoeld heb.. Weet het niet zeker maar voelde van die hele lichte plopjes Voelen jullie het ook al?
Ik had gisteravond ook het gevoel dat ik ons kindje gevoeld heb. Nu weet ik alleen niet meer of het echt zo was of dat ik het gedroomd heb
Jeej superleuk, komende week weer een aantal geslachtsbepaling! Zou kunnen hoor dames dat je het voelt, het is erg afhankelijk van waar je placenta ligt. Mijn zoontje voelde ik licht met 15wk en 3 dagen. Nu de placenta aan de voorkant, gaat nog even duren helaas!
Mijn placenta zit ook aan de voorkant dus daarom twijfel ik echt of het wel van ons meisje is.. Maar het waren echt lichte plopjes daar op de plek waar ze ongeveer ligt .
Spannend hoor, die geslachtsecho's! Ben heel benieuwd. Ik voel de kleine nog niet..... probeer t wel steeds of ik iets voel, maar kan er nog niks van maken. Met m'n dochter was t ook pas met 20 weken voelbaar bij mij.
Hebben jullie een voorgevoel wat het word?? Vind het super spannend en leuk voor jullie!! Ik heb vorige week de echo gehad en het moment dat je aan de beurt bent en daar ligt is echt reuze spannend en leuk!!