We hebben al een dochtertje nu. Toen ik zwanger van haar was, dacht ik echt dat het een jongen zou zijn haha. Ik heb niet echt een voorkeur eigenlijk...had ik bij de eerste wel wou zooooooo graag een meisje.
Spannend hoor, die geslachtsecho's! Ben heel benieuwd. Ik voel de kleine nog niet..... probeer t wel steeds of ik iets voel, maar kan er nog niks van maken. Met m'n dochter was t ook pas met 20 weken voelbaar bij mij.
Ik twijfel. Ik denk af en toe wel iets te voelen, maar ja, het kunnen net zo goed mijn darmen zijn haha! Placenta ligt hier voor. Vorige zwangerschap echter en toen voelde ik mijn zoontje met 15 weken al. Vriendinnetje zei wel dat zij met voorliggende placenta haar kindje ook met 15 weken voelde. Dus het kan wel!
Haha dat gebeurt vast wel. Volgen mij praktijk waar ik was kon het ook in het weekend. Pfff mijn zoontje ligt al bijna 3 uur te slapen! WAT FIJN! (nu zal hij wss vlak na deze post wakker worden hahaha!). Normaal 1,5/2u ofzo!
Ik mis mijn gewone leven Ik ben echt op van het misselijk zijn, uitgeput enz.. Ik lijk alle kwaaltjes te hebben he gaat niet over Hoofdpijn Buikkramp Bloedneus Jeuk 100x plassen Overgeven overgeven overgeven Geen eetlust Duizelig Moe Verstoord ritme Kortom, vreselijk denk ik soms lekker badje te nemen om te ontspannen, val ik daarin in slaap en word ik wakker in een koud bad waar al het schuim verdwenen is en me huid helemaal verrimpelt. Ik vind het echt niet leuk meer. Ben blij als dit allemaal over is en ik kan genieten! #klaagmodusuit
Oh lola, snap zo wat je bedoelt! Ik ben het soms ook echt zo zat allemaal... En maar wachten en wachten totdat het iets beter zal gaan, ondertussen al zo’n 10 weken pfff
Er is vandaag ook nog eens een familielid overleden. Het is best erg maar vele familieleden zijn bijeen gekomen om te herdenken en samen te eten en ik kan gewoon niet gaan. (Is een familielid uit buitenland) bijekomst is wel gewoon hier 1. Iedereen die huilt, mijn kleine meid die dat te zien krijgt en wil haar niet in zo een omgeving hebben dat ze geschokkeerd raakt van iedereend gehuil. 2. Ik ben zelf echt depri, kan totaal niet tegen verdrietige mensen nu... Ik heb duizend maal me excuses aangeboden en lig nu op de bank. Heb hele dag niks binnen gehouden en zit te piekeren over de dood. Mijn hoofdpijn kan niet erger momenteel
Haha ik bedoelde inderdaad morgen(maandag). Ze doen het hier overigens in het weekend ook maar betaal je dan wel een weekend bijdrage. @ingii89 ooh wat lekker. Onze dochter is standaard om 7/7.30 wakker en vanochtend pas om 8.30, schrok wel toen ik om 8 uur wakker werd, moet even checken of ze het nog wel deed. @LolaBloem wat naar dat je je zo naar voelt. Kan me goed voorstellen dat je er nu wel klaar mee bent. Hier ging het al een aantal weken beter maar voel me deze week ook wel slecht. Ik ben er na 1 week al weer klaar mee dus lijkt me heel vermoeiend om het je al die weken al zo beroerd te voelen. Nog eventjes doorbijten hopelijk wordt het snel beter
Ha meiden, Sorry dat ik er bijna niet ben, ik lees elke dag mee maar kan het niet opbrengen om te reageren.... ik ben ontzettend moe en heb zoveel dingen aan mijn hoofd..... Ik voel de kleine nu bijna elke dag, echt geweldig!!! Een geslachtsbepaling vragen we bij de 20 weken echo of als als verrassing een extra echo krijg in het ziekenhuis!!! En ik laat absoluut weten wat het gaat worden!! Heel veel sterkte en beterschap voor de meiden die nog zo beroerd zijn!!!
Ik voel me haast gewoon schuldig naast al die misselijkheid, beroerdheid en vermoeidheid bij jullie. Ik ga er tot nu toe fluitend doorheen. Ik heb trouwens echt geen voorkeur qua geslacht. Ik heb een voorgevoel dat er een jongen in mijn buik zit. Ben erg benieuwd!
Inderdaad! Genieten! Elke goede dag is er eentje. Voor zelfde geld is het einde van je zwangerschap weer pittig. Dus lekker genieten nu!
Hier zijn de kwaaltjes: - jeuk!!!!! - chagrijnig - last/pijn van bekken en nek Ik vind het ook lang zo leuk niet als de vorige zwangerschap. Moest gisteren huilen want 15 weken en al zo'n last van m'n lijf. Lekker die hormonen erbij Meiden met geslachtsechos: veel plezier vandaag!!! Ik ben benieuwd Wij hebben ook niet echt een voorkeur. Wel gehad, maar gaande de weken werden we allebei wat neutraler. Nu zijn we allebei dol enthousiast haha. Baby voelen: ik denk het wel! Al een dag of 3. Maar net als bij dochter twijfel ik dan of het wel echt de baby is. Het voelt echt als zenuwachtige klopjes
Wat rot dat jullie nog zo naar voelen @LolaBloem & @Pixie83 Ik hoop dat het snel beter gaat. Hier gaat het eigenlijk wel goed. Misselijkheid is weg, moeheid gaat steeds beter. Ik heb wel jeuk, maar ik moet zeggen dat ik dat wel vaker heb bij temperatuurschommelingen. Dus of ik dit op de zwangerschap kan gooien We hebben nu 1 week vakantie erop zitten, nog 1 te gaan. Het uitslapen nu is heerlijk, maar stiekem ook wel weer lekker als ze zometeen weer naar school gaan, haha Qua voorkeur. Wij hebben beiden geen voorkeur, nooit gehad ook Ik neig qua gevoel nu een beetje naar een meisje, maar ik heb het nog nooit goed gehad dus dat zal nu ook wel niet
Spannend de geslachtsecho's!!!! Net als Zep lees ik ook bijna dagelijks mee op mijn telefoon, maar reageren doe ik alleen achter een pc, dus vandaar wat minder vaak. Afgelopen vrijdag hadden wij een oefen echo voor de vk's in opleiding voor echoscopiste en ik vroeg natuurlijk meteen bij binnenkomst of ze het geslacht kon zien. Ze zei dat het nog een beetje vroeg zou kunnen zijn. Vervolgens zijn ze gaan oefenen met het hoofdje opmeten en volgens mij vergeten te kijken naar het geslacht, of ze wilden het bewust niet doen, of ze konden het niet zien, maar er werd niks meer over gezegd en mijn vriend en ik durfden er beide niet nog een keer naar te vragen Dus nu weten we nog niks en hebben besloten om te kijken of we ergens bij een pretecho-bureau toch nog een afspraak voor volgende week kunnen inplannen. Ondanks dat toch afgelopen weekend de hele familie ingelicht. Iedereen super verrast, enthousiast en blij. Erg leuk die reacties. Nu had ik me voorgenomen het vandaag ook op mijn werk te vertellen, maar er werken nogal veel mannen hier. Ik zit ook bij een man op de kamer en met veel moeite perste ik tussen neus en lippen het zinnetje "ik ben zwanger" er vanmorgen uit en toen gaf hij de reactie: "oh..euhm gefeliciteerd!" Kwam uiteindelijk wel op mij afgelopen en gaf 3 kussen, maar toen werd het akelig stil en awkward. Dus begon ik maar snel over iets anders en nu durf ik het aan niemand meer te vertellen Ik vind het sowieso al raar om te zeggen op mijn werk. Het voelt zo persoonlijk en vertel niet heel snel uit mezelf iets over mezelf. Het voelt als een enorme drempel om te vertellen en ik nou voel ik me schuldig omdat ik dan bang ben, dat ik er niet blij mee ben, maar dat ben ik wel, maar wil het gewoon niet van de daken schreeuwen, hou niet van in het middelpunt te staan en ben bang voor ongemakkelijke reacties