Irritant he? Dat heb ik ook en dan snel kijken en dan weet je het nog niet Net zoals jij nu deze melding weer krijgt Is het anders voor je nu je weet dat je een jongen krijgt? Ik heb net even rondgebeld en we mogen vrijdagavond om 19.10u..spannend!! Had er zelfs weekendtoelage voorover
Oh wat goed, dat is al bijna joh! Ja ik vind het wel heel anders. Je krijgt meer een beeld van het persoontje in je buik. Daardoor ben ook weer een stukje meer gehecht aan het kindje. Wordt steeds meer een persoontje. En je kan nu ook lekker gaan dagdromen over de toekomst met een klein broertje en we kunnen nu heel bewust naar namen kijken. En heb ook al wat dingetjes gekocht voor de kleine man. Ik vind het echt heel fijn om te weten!
Ahh super leuk! Heb ook gezegd dat we stoppen met namen verzinnen, tot we het weten. Wil het bij jullie een beetje lukken? Jongensnamen zal lastig worden bij ons vrees ik, alle jongensnamen die ik leuk vind, zijn al afgeschoten Dus misschien moet het maar een meisje worden
Nee bij onze eerste was het al drama. Terwijl we superveel meisjesnamen die we allebei leuk vinden. Zelfs eentje die we al jaren hebben klaarliggen. Jongesnamen vind ik erg moeilijk. Ik vind er zelf al weinig leuk en qua smaak komen we niet echt overeen.. Naja.... we hebben nog even
Ik wil het ook zo graag weten! Volgende week woensdag pas, bleek na het het maken van de echo al verder te zijn dan ik dacht .. nu de pretecho pas met 16wk en 5 dagen
Ik had vanmorgen een afspraak voor 13 maart, vond ik eigenlijk te ver weg. Heb ik gewoon verder gebeld en voor a.s vrijdag bij een ander weten te regelen. morgen even die andere afbellen Voelt niet zo netjes, maar betaal er goed voor, dus dan bepaal je ook zelf toch? Weet niet waar je woont, maar bij dit bureau Echowonder in Velp (bij Arnhem) hadden ze a.s zaterdag om 10.40u ook nog plek Dus als je echt eerder wilt..
Haha ik kom uit het noorden, dat is wel een eindje weg . Ik ga gewoon wachten, wachten en nog eens wachten .. Ik weet met die termijn zeker dat ze het goed kunnen zien
Joepieeee!! 2 meisjes erbij op de lijst!! Gefeliciteerd @JasmijnM en @Pixie83 Nu wil ik t óók weten.... En moet nog zo lang wachten