Dat valt toch eigenlijk nog mee. Ja hij was lang maar gewicht gewoon normaal gewicht. Hier werd gezegd, gewicht word verdeeld over de lengte dus geen reden tot ingrijpen. Ik moet vanwege grote baby nu ook weer prikken voor suiker maar vorige keer was ook gewoon goed dus ga ervan uit nu ook. Mijn zoontje is eind april 1 jaar geworden.
Jaa toen het werkte heb ik nog naar de verloskundige gezwaaid en weg was ik. Oh 10 min dat moet een opluchting zijn geweest zeg
Wauw wat snel zeg en dat met zo’n grote baby. Hier ingeleid met 38.4 en dochter was 3 kilo, maar toch echt 3 uur lang geperst (zonder ruggenprik), uiteindelijk met de vacuum eruit getrokken. Hoop dit keer een fijnere bevalling
Wij hebben vandaag een goede 13 weken echo gehad. Alles goed kunnen zien en helemaal goedgekeurd. Ook voor de eerste keer het hartje mogen horen, de baby was goed beweeglijk ook. En nog goed nieuws: het hematoom was nergens meer te bekennen. Dus mogelijk dat er nog een restje verstopt is bij de placenta, maar zo dat het niet te vinden was door de echoscopiste. Dus daar ben ik wel erg blij mee.
Wat fijn!! Bij mij hebben ze het gecheckt en helaas zit het er nog wel maar het is wel veel kleiner geworden. Maar helaas is het gevolg dat het binnenste vlies nog niet aan de buitenste vast zit. Het zit/zat namelijk tussen de vliezen. Blijkt dat dit serieuze gevolgen heeft als dit niet dicht gaat voor de 16 weken: 60% kans op vroeggeboorte en 10-30% stilgeboorte. Vind dit echt vreselijk spannend, hoop zo dat ze bij de volgende echo wel goed aan elkaar zitten.
Ja dat zou ik ook enorm spannend vinden. Ik duim voor je dat het volgende keer gewoon weg is! Fijn dat het in ieder geval kleiner is geworden, dat is al gunstig!
Lief dat je ernaar vraagt. Tot op heden nog steeds negatief. Dus geen antistoffen maar ook geen recente infectie doorgemaakt. Nu hopen dat dat zo blijft. De 13 weken echo zag er voor hoe ver ze alles konden zien er goed uit!
Ik ben benieuwd of er al dames zijn die het geslacht weten? Of willen weten? Wij hebben volgende week een geslachtsecho gepland met 16 weken!
Wij mogen volgende week zaterdag! Ik ben echt heel benieuwd haha. We hebben de nub foto hier in het topic gepost, daar kwam de reactie op dat het op een jongetje lijkt. Dus ik ben heel benieuwd of ze gelijk hebben!
Spannend @Chillah en @Pinguinlover3000! Ik heb komende dinsdag de 13-weken echo en 08-07 de geslachtsecho. Ben benieuwd naar jullie echo's!
we hopen een beetje dat ze met de 13 weken echo weer wat willen zeggen en anders doen we geslachtsecho. We gaan het verder niet rond vertellen maar ik wil weten of ik kleertjes moet uitzoeken omdat we een jongetje erbij krijgen of dat ik kan shoppen omdat er een meisje komt
Wij hebben op meerdere echo’s bevestigd gekregen dat ze een meisje is. Wij wilde het wel weten ivm de praktische kant (kleren etc, anders zou ik ze verkopen op vinted haha) maar lijkt me ook leuk om het als een verassing te houden.
Wij willen het graag weten, maar gaan er geen extra echo voor doen, maar willen het met de 20 weken echo weten
Vandaag een goede 13 weken echo gehad! Een 10 zei de echoscopiste Ze heeft nog gekeken of ze het geslacht kon zien, maar het was helaas nog iets te vroeg
Wij doen de extra echo ook gedeeltelijk zodat onze jongens mee kunnen. Dit mag natuurlijk niet bij de 13 en 20 weken echo. En wij willen het graag met ze samen te weten komen