Uitgerekend 15 t/m 31 December

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pinguinlover3000, 18 apr 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bluetique

Bluetique Actief lid

26 dec 2023
    211
    257
    63
    Vrouw
    Jaaaaaaa dubbel feest haha! Werk als zorgcoördinator op een school dus 32 uur werken is nog goed te doen! Maar merk wel dat ik nu toe ben aan verlof haha. En omggg ik ben echt zo benieuwd naar de kleine meid! Hyped haha! :D:D

Kriebeltje vindt dit leuk.
  2. Kriebeltje

Kriebeltje Actief lid

15 jun 2021
    252
    271
    63
    Vrouw
    En nu heb je dus officieel verlof!! Whooo!
    Nu hoogzwanger zijn en afwachten maar:roflmao:

Bluetique vindt dit leuk.
  3. Kriebeltje

Kriebeltje Actief lid

15 jun 2021
    252
    271
    63
    Vrouw
    Kijk even naar onze banners, nog zoveel dagen te gaan, dat is toch ook echt niks meer!!:eek:

Bluetique vindt dit leuk.
  4. Bluetique

Bluetique Actief lid

26 dec 2023
    211
    257
    63
    Vrouw
    Jaaaaa!! Heerlijk haha :D

5. Bluetique

Bluetique Actief lid

26 dec 2023
    211
    257
    63
    Vrouw
    Jaaaaa zo leuk!!! Bijnaaaaaa :eek::D

6. Celestiall

19 feb 2023
    91
    107
    33
    Vrouw
    Hoi allemaal,

Lang niet van mij laten horen.
    Ik werd snel ontzettend misselijk en kon door hoe erg dit was niet meer genieten. De zwangerschap is behoorlijk zwaar geweest. Eigenlijk gaat het pas sinds het derde trimester beter.

We hebben gekozen voor een geplande keizersnede maar afgelopen week begon het zo te rommelen dat ik naar het ziekenhuis moest. Dit zette niet door dus nu weer thuis.

Ik merk dat ik dit mentaal best een uitdaging vind. Ik voelde mij lichamelijk “bevallen” de afgelopen dagen door de pijn en het rauwe gevoel van onderen maar heb nog geen baby. Gezien het trauma van de vorige zwangerschap is dit wel even zwaar.
    Nog een week te gaan tot de keizersnede en dat voelt nu als veel te lang, mede ook gezien het elk moment natuurlijk ook spontaan kan losbarsten en ik dan alsnog een ongeplande keizersnede krijg.
    Wat een getouwtrek in mijn hoofd geeft.

Hoe gaat het met jullie? En hoe voelen jullie je?

Pinguinlover3000 en Bluetique vinden dit leuk.
  7. Kriebeltje

Kriebeltje Actief lid

15 jun 2021
    252
    271
    63
    Vrouw
    Och jeetje wat heftig, zeg! Weer een spannende zwangerschap dus. Ik begrijp dat dat mentaal heel zwaar ligt dan:(
    Wel fijn dat je al een datum hebt, al voelt dat voor jou natuurlijk nog heel ver weg na alles wat er is gebeurd. Hopelijk kun je jezelf er een beetje aan vast knopen dat je nu sowieso een datum hebt en dan ook hopelijk alle bijkomende ellende achter de rug is. Nog even een weekje doorbijten en dan heb je lekker jouw baby in de armen! Is met de kleine wel alles goed? Hoe ver ben je nu inmiddels?

8. Bluetique

Bluetique Actief lid

26 dec 2023
    211
    257
    63
    Vrouw
    Aahhh wat vervelend! Hopelijk blijft het nog even rustig en komt de kleine via de geplande keizersnede ter wereld! Ik ga voor je duimen! Hoe ver ben je inmiddels?

9. Kriebeltje

Kriebeltje Actief lid

15 jun 2021
    252
    271
    63
    Vrouw
    Is de baby er inmiddels? :oops::oops:

10. Pinguinlover3000

Pinguinlover3000 Actief lid

14 mrt 2024
    177
    211
    43
    Vrouw
    Hoi lieverds,
    Wat leuk dat het topic nog zo actief is!

Even een best wel grote update vanuit mij. Wij zijn op 22-11 ouders geworden van onze zoon! Te vroeg, chaotisch en niet gepland.
    Die ochtend kreeg ik heftig bloedverlies bij mijn placenta previa en door de dag heen begon het steeds opnieuw. Die avond kreeg ik een spoed keizersnede en is ons mannetje geboren.

Hij is vijf dagen opgenomen geweest vanwege zijn premature opstart problemen maar we zijn nu een weekje thuis.

Heftige start, maar tegelijkertijd voel ik veel dankbaarheid dat het tot een termijn van 36+2 goed is gegaan.
    Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed!

Esther22, Chillah, Bluetique en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Kriebeltje

Kriebeltje Actief lid

15 jun 2021
    252
    271
    63
    Vrouw
    Wow wat heftig joh! Zoiets meemaken is echt niet niks. Maar wat super fijn dat jullie nu lekker thuis zijn en alles nu goed is. Lekker bijkomen met je mooie gezin! Gefeliciteerd!!:D

12. Bluetique

Bluetique Actief lid

26 dec 2023
    211
    257
    63
    Vrouw
    Dat is heel heftig! Kan me voorstellen dat je je toch iets anders had bedacht bij de bevalling. Wel heel fijn dat het nu goed gaat en jullie lekker als gezin thuis zijn samen. Gefeliciteerd en geniet van elkaar!!

13. Pinguinlover3000

14 mrt 2024
    177
    211
    43
    Vrouw
    Dank jullie wel! Het was zeker heftig allemaal zo bij elkaar, ik merk dat ik dat echt pas bij thuiskomst kon gaan verwerken.

Maar hij doet het heel erg goed, dus dat maakt een hoop goed! Al vind ik het soms wel jammer dat het allemaal zo snel is gegaan en ik niet echt ‘afscheid’ heb kunnen nemen van mijn dikke buik.

Voor jullie de laatste loodjes! Super spannend.

Chillah, Bluetique en Kriebeltje vinden dit leuk.
  14. Chillah

Chillah Actief lid

23 aug 2020
    184
    184
    43
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! En fijn dat het nu goed met de kleine man gaat. Kan mij voorstellen dat je in een behoorlijke rollercoaster hebt gezeten.. heel veel geluk!

15. Chillah

Chillah Actief lid

23 aug 2020
    184
    184
    43
    Vrouw
    Hoi allemaal,

Hier ook even een update van mij
    Op 4 december 2024 is met 38 weken en 5 dagen onze dochter geboren.
    Het begon op dinsdagmiddag 3 december rond 4 uur met het breken van mijn vliezen toen ik in de winkel stond, haha..
    Einde van de avond kwamen de weeën echt op gang. Uiteindelijk zette de bevalling in het ziekenhuis om 2:15 uur echt goed door en is onze dochter met 8 minuten geboren.
    Ze doet het ontzettend goed, we mochten al snel weer naar huis en ze heeft 2 trotse grote broers!

Veel succes voor jullie dames met de laatste loodjes! Nog even geduld voor jullie wondertjes er zijn!

Pinguinlover3000, Kriebeltje en Bluetique vinden dit leuk.
  16. Bluetique

Bluetique Actief lid

26 dec 2023
    211
    257
    63
    Vrouw
    Wat fijn! Gefeliciteerd!! :D Geniet van elkaar!!

Chillah vindt dit leuk.
  17. Kriebeltje

Kriebeltje Actief lid

15 jun 2021
    252
    271
    63
    Vrouw
    Dit klinkt als een snelle bevalling! Gefeliciteerd en geniet van elkaar!

Chillah vindt dit leuk.
  18. Pinguinlover3000

14 mrt 2024
    177
    211
    43
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd en geniet van elkaar!

Chillah vindt dit leuk.
  19. Bluetique

Bluetique Actief lid

26 dec 2023
    211
    257
    63
    Vrouw
    Hoe is het met de rest? Ik merk nu zelf dat het allemaal wat zwaarder wordt door oa die banden enzo die verslappen en ben ook meer moe. Thuis de laatste dingetjes aan het klaarmaken en dan helemaal klaar voor de kleine meid! :D

Esther22 en Kriebeltje vinden dit leuk.
  20. Kriebeltje

Kriebeltje Actief lid

15 jun 2021
    252
    271
    63
    Vrouw
    Hier begint lage rugpijn op te spelen en ben zo intens moe, kan de hele dag wel slapen. Heb ook nergens meer zin in, laat maar komen! Gedachte dat het nog 3 weken kan duren vind ik niet echt geruststellend:roflmao:

Esther22 en Bluetique vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina