Meiden, volgens mij word ik gek. Ik heb dus serieus het idee dat ik het kindje voel.. Maar dat kan toch nog helemaal niet? Ik dacht 't vanmorgen al een paar keer te voelen, maar ik verklaarde mezelf echt voor gek want het is veel te vroeg. Maar ik lig nu op mn rug in bed en het lijkt echt alsof ik het kindje weer voel. Ik herken de plopjes van m'n eerste zwangerschap. Of ik wil 't gewoon heel graag voelen, of ik word gek, offff ik voel het echt
Google vindt je veel dames die t zo vroeg al voelde. Ik ga er nu ook eens op letten! Zoontje voelde ik met 14 weken
Ik las inderdaad ook al ergens een vrouw die het al zo vroeg voelde. Dus het kan zeker! Lekker van genieten Hier de zoveelste nacht dat ik een uur wakker lig en de aanstaande pappa maar slapen.. haha. Zou hem eigenlijk gewoon ook moeten wekken
Wauw dat zou wel bijzonder zijn! Volgens mij kan het wel. Hoor wel vaker dat vrouwen rond de 12 weken al wat voelen
@LittleSweetGreyBunny93 @Zoetekoek jullie ook veel succes vandaag met de echo!! Ik vind t toch wel weer spannend.
Haha vreselijk he.. hier slaapt de jongste al sinds zn geboorte niet door. En dan mijn man die door de week lekker door kan slapen op zn werk. En dan in het weekend nog zeuren dat ie eruit moet.. Dat de zangeres van Sela overleden was wist ik dan weer niet. Dat is verdrietig. Ze heeft hele mooie nummers gezongen.
@Jeansflower wat een dikke voetjes! Hier gelukkig niet gehad. @MamaE88 geen idee of het al zo vroeg kan. Je hoort het wel vaker. @Arendje @LittleSweetGreyBunny93 @Zoetekoek veel plezier met jullie echo's! Hoelaat moeten jullie l?
@Arendje @LittleSweetGreyBunny93 @Zoetekoek succes en plezier vandaag, hopelijk krijgen jullie veel moois te zien!!
Hahha ja ik heb ook een uur liggen staren. Gewoon klaar en klaar wakker. Gelukkig erna uit eindelijk wel weer in slaap gevallen haha
@Arendje hopelijk heb je net al een mooie echo mogen zien❤️ @Zoetekoek heel veel plezier en succes vandaag! Hopelijk alle drie mooie en positieve beelden!❤️❤️