@Zoetekoek wat een mooie echo ❤ @MamaE88 @Lyt90 @Deniseje3 heel veel plezier bij jullie echo. Ik ben benieuwd.
Dankjullie wel!! Nog een half uurtje, ik ben zoo benieuwd en zooo zenuwachtig! Loop zo richting de vk, mn man komt vanuit z'n werk dus die zie ik daar! En krijg vandaag gewoon niks naar binnen qua eten.. Misschien moet ik zo toch maar even een crackertje proberen!
Hier een goede echo!! Alles zag er goed uit, uitgerekende datum blijft 19 maart! ❤️ Ben echt zo opgelucht, al beginnen de spannende weken nu pas.. Maar voor nu lekker genieten van dit kleine wondertje!
Jeeeej! Ook al zo'n mooie echo! Snap je angst heel goed. Is er ooit een oorzaak gevonden met je miskramen zo laat? En mag je nu vaker komen ter controle?
Nee, zijn meerdere onderzoeken gedaan.. maar (helaas) geen oorzaak uit gekomen. Ik had heel graag antwoorden gewild, maar aan de andere kant wel fijn dat er met ons niks mis is. En we hebben een gezonde zoon, dus het kan wel! (Al heb ik ook wel heel lang gedacht dat hij misschien een wonder was) Maargoed, so far so good! Dus daar richt ik mij maar even op
Wat fijn @MamaE88 dat de echo goed was!! Komende weken zullen zeker dubbel voelen voor jou met je verleden. Hopelijk lukt het ook om te genieten. Zo’n mooie echo helpt daar vast bij! Mijn vriend belt net dat hij nu vertrekt van werk. Had verkeerde tijd in zijn hoofd. De slome! Gaan t wel halen maar wordt wel wat krapper zo . Heb zowel spanning als er zin in. Éindelijk de echo!
Spannend die termijnecho's! Tot nu toe heeft iedereen een goede termijnecho, toch? Ik tel de dagen af, nog zes te gaan Wat zijn de echo's qua kwaliteit trouwens verschillend. De ene vk zal betere echo apparatuur dan de andere vk hebben denk ik? Kan ik me voorstellen, hopelijk blijft alles goed gaan. Krijg je ook extra echo's o.i.d?
Oeeh, nog 6 dagen!! Bij mij vond ik het heel ver weg klinken, toen ik nog een week moest wachten, maar die week vloog voorbij! Dus voor je het weet is het zo ver Ik moet nog even bellen voor een volgende echo (vervroegde 20 weken echo met 15/16 weken) en dan met 20 weken weer. En tussendoor extra controles om even hartje te luisteren!
Alles was goed! Lekker veel aan t bewegen. We grapten al dat het vast een jongen moest zijn. Mijn vriend heeft nogal veel energie (vermoedelijk ADHD). Wel weekje minder ver dan ik dacht en daar lees ik hier niet altijd goede verhalen over... verloskundige maakte zich geen enkele zorgen, zeker omdat ik vrij laat positief testte. Ik weet nog niet wat ik d’r van vind maar ga maar van t goede uit hè! Nu alleen @Deniseje3 nog! Benieuwd naar jouw echo
Wij hebben een hele eigenwijze Uk! Haha Twee keer uitwendig geprobeerd en een x inwendig! Hij/zij lag er niet goed voor, ze konden hierdoor dus het termijn niet bepalen. Ongeveer geschat op 10 weken en 5 dagen. Volgende week moest ik maar terug komen voor nog een echo, vinden wij helemaal niet erg natuurlijk Met de inwendige echo zagen we hem lekker trappelen en het hartje zien kloppen, zag er allemaal wel prima uit dus!
Ja dat viel mij ook al op. Heeft ook met de mate van inzoomen te maken heb ik gezien tijdens het maken van de echo gisteren. Uitgezoomd vond ik het beeld van de baby duidelijker dan helemaal ingezoomd. Alleen moest ze inzoomen om te meten en alle organen te kunnen bekijken.