❤️ Uitgerekend: 16 t/m 31 Maart 2020 ♡ 16 Maart ❤ 17 Maart ❤ 18 Maart ❤ Amy1989 - 29 jaar - 2de kindje 19 Maart ❤ MamaE88 - 30 jaar - 2e kindje, 4e zwangerschap. 20 Maart ❤ Ws91 - 28 jaar - 2e kindje ❤ Zoetekoek - 34 jaar - 2e kindje ❤ Kangerootje - 28 jaar - 2e kindje ❤️ LittleSweetGreyBunny93 - 25 jaar - 3e kindje (tweede zwangerschap, MA tweeling dec 2018) 21 Maart ❤ 22 Maart ❤ Happygolucky19 - 32 jaar - 1e kindje 23 Maart ❤ Jeansflower - 32 jaar- 2e kindje ❤ Evayesmamatobe - 36 jaar - 1e kindje 24 Maart ❤ 25 Maart ❤ 26 Maart ❤ 27 Maart ❤ 28 Maart ❤ 29 Maart ❤ 30 Maart ❤ 31 Maart ❤ Afspraken: -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (7) -------------------------------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik kom ook graag meepraten! Op 11dpo positief getest, 12dpo tweede test en vandaag op 14dpo en NOD Clear blue gedaan (mooie oploop) Ben voorzichtig blij, nog nooit zwanger geweest of miskraam gehad, maar mijn moeder wel 6 keer en dat heb ik als klein meisje heel bewust meegemaakt. Ben me dus goed bewust van de risico's! Ik heb heel veel kramp al een week, maar geen bloed (dat was mijn reden om te testen). Daarnaast erg moe en flink hoofdpijn.. hopelijk ga ik me snel wel beter voelen. Het voelt nu, met deze kwaaltjes, gewoon alsof ik ongesteld ben, maar zonder bloed Allemaal veel succes met de spanning en op naar gezonde kleintjes!!
Hopelijk test je positief, succes!!! Hier ging gisteren half 10 ook t lampje uit, en geloof me, das voor mijn doen héél vroeg rare hormonsters...
Ik heb precies dezelfde symptomen als jou @Happygolucky19 maar geen positieve test gehad net met de ClearBlue digital. Misschien een late ei gehad of word ik gewoon ongesteld vandaag
Zeker. Moet ze echt even vasthouden als ik mijn bh uit doe @Jeansflower je testen zijn echt prachtig. Hopelijk snel geen troep meer, zodat je wat meer kan genieten van het idee. Al begrijp ik heel erg goed dat dat altijd met een slag om de arm blijft❤️ Weten jullie of je na een miskraam en afspraken bij de gyn icm PCOS. Per definitie onder behandeling staat van een gyn of toch eerst nog bij een verloskundige?
Erg weinig maar moet ook zeggen dat ik mezelf er ook geen tijd toe gun. Dat moet ik wel doen. Want je lichaam vraagt er niet voor niets om. Maar regelmatig even zitten en benen omhoog en niks doen is ook heerlijk hoor. Lekker bingewatchen.
Meestal maakt de gyn een eerste echo na bijv ivf/icsi/iui/clomid en draagt je dan over naar de verloskundige. Tenzij je bijv extreme vroeggeboorte gehad hebt waardoor je bij de gyn blijft. Was je echt onder behandeling bij de gyn of gewoon een paar keer geweest?
Ik hoop voor je dat het raak is. Mits het gewenst is uiteraard. Samen getest. Reactie was echt vol ongeloof en daarna ogen vol tranen. Nu op kinderkamp samen als leider. Dus morgen kunnen we er weer samen over kletsen. Besef heeft wel lekker kunnen indalen de afgelopen dagen❤️❤️
Hier net weer getest.. Zou de laatste zijn, maar is nog steeds niet echt een knaller. Wordt er gelijk super onzeker van.. Wat vinden jullie?
Gisteren tijdens een etentje met zwager en schoonzus bijna in slaap gevallen Buik hier ook opgezet, moet niet aan een broek dénken : ik steek het op de groeiende baarmoeder.
Die van mij vond het maar gek dat het streepje niet even donker was als de de controle streep. Maar heb hem de bijsluiter laten lezen. Nog een predictor gedaan en toen geloofde hij het wel haha. Super grappig die mannen soms.