Ik ben een paar keer er geweest ivm doorverwijzing door de vk ivm de miskraam. Verder niet. Dus dan zou ik gewoon weer naar de vk moeten, tenzij je dat evt weer doorverzen word? Zou wel fijn zijn. Zijn zulke lieve meiden.
Ik vind t er goed uit zien meid. Geen zorgen. Er is een mooie oploop! Ik heb ook nog geen knaller. Haha grappig die verhalen van jullie moeheid en slaperigheid meiden! Iemand al erg misselijk? Hier is het gevoel van weeig zijn begonnen.... geen zin in eten en mijn koffie smaakt niet meer... voel me niet fit, zo'n irritant misselijk gevoel op de achtergrond. Dit heb ik niet gemist, hahaha
Herkenbaar ja!! Kleding knelt nú al. Zouden het ook de darmen kunnen zijn? Heb best wel last van darmkrampen steeds!
Ik mocht zelf bepalen of ik bij vk onder controle bleef of naar de gynaecoloog ging. De gynaecoloog adviseerde wel om alle belangrijke echos (vroege echo, termijn echo, en krijg een vervroegde 20 weken echo rond 14/15 weken, en de 20 weken Guo) om die echo's bij de gynaecoloog te doen en alle controles gewoon bij de verloskundige. Vk en gyn hebben korte lijntjes, dus daar was van alles mogelijk. Ook omdat ik de meiden van de vk praktijk zo fijn vindt! Ga ze morgen bellen Probeer die knaltest maar even los te laten. Zie dat ik dat bij m'n vorige zwangerschap ook niet had met de kv testen..
Dankjewel! Ik moet nog even bijkomen van dit nieuws.. ik ga de lijst zeker nog invullen. Dit kindje was niet gepland, dus ik ernaar een hele wirwar van emoties. Een abortus kan ik echt niet, maar een derde kindje zat nu echt niet in den planning. Ik ben zo bang! Maar tegelijkertijd is het zo’n geschenk..
Gefeliciteerd!! Mooie testen! Zo voel ik me ook aan het begin van de zwangerschappen. Alsof ik ongesteld ga worden Ik was er elke keer ook van overtuigd dat ik gewoon mijn menstruatie kreeg. Haha zo gek he!
Dat weeïge gevoel heb ik ook met vlagen. En honger, maar als ik dan wat eet hoef ik al gauw niet veel meer Maar heb er echt nog niet veel last van. Hahah snap dat je dat niet gemist hebt! En hier ook overdag moe maar in de nacht klaarwakker liggen Hoewel ik vannacht wel doorsliep, maar mijn dochtertje werd om 6 uur al wakker. @Jeansflower Ik heb nog niet veel last van mijn borsten, maar inderdaad meer in de avond. Het zeurt af en toe een beetje, alsof de melkklieren weer in werking worden gezet haha. Ik vind het wel raar dat ik nog niks aan mijn tepels zie. Maar die zijn sowieso best groot gebleven na de borstvoedingsperiode haha. Ach, misschien komt het nog.
Daar herken ik mezelf wel in ja. Ook moet ik echt op vaste tijden eten. Anders voel ik me super naar..
Tjaaaa, hier echt allerlei symptomen aanwezig: hoofdpijn, pijn in de rug, menstruatiepijn, extra trek en heel erg vermoeid. Maar toch echt een negatieve test, helaas ik lees wel graag jullie berichtjes, als jullie het niet erg vinden blijf ik hier gezellig af en toe mee kletsen
Dankjewel voor je uitgebreide antwoord. Heel erg fijn. Ik kan me er zeker ook ik vinden. Ik bel de vk en bespreek het even. ❤️
Ik denk dat ik morgen voor de laatste keer test met kv2v5 en action. Ben heel benieuwd of ze weer donkerder worden. En morgen bel ik ook de verloskundige!