Ze hebben van alles onderzocht, de navelstreng, placenta, het bloed van mij en mijn partner is onderzocht op eventuele afwijkingen, ik heb laten prikken voor bloedstolling en schildklier.. Maar nergens is iets uit gekomen. Heel frustrerend, helemaal omdat we bij ons 2e kindje wel een oorzaak dachten te zien. Er zat een bloedpropje op de navelstreng, waarvan de dachten dat dit de toevoer via de navelstreng had belemmerd. Maar na onderzoek door een patholoog, bleek dit een gesprongen bloedvaatje en dus ook niet de oorzaak. We hadden zo graag gewoon een antwoord gehad..
Wat vreselijk @MamaE88 , ik duim voor jullie en heel veel sterkte met de onzekerheid. Je praat er sterk over vind ik! Heel knap. En welkom aan de nieuwe dames!! Het wordt hier steeds gezelliger Ik heb net gebeld met de verloskundige. Ik mag op 14 augustus langskomen. Dan ben ik 8+3 als het goed is. Spannende tijden tot dan, maar nu ik die datum heb probeer ik het weer even wat los te laten. Ik kan er niks aan veranderen of het goed gaat of niet.. die gedachte helpt me wel heel erg. Verder hier gewoon nog moe en buikpijn, wel iets minder hoofdpijn gelukkig!
Dankjewel! Wat fijn dat je een datum hebt! Ik heb net gebeld met de vk maar kreeg de voicemail. Heb ze een appje gedaan, dus hoop dat ze straks even terug bellen
Gefeliciteerd @Tesla en @Deniseje3 !! Zo vreselijk wat jou is overkomen @MamaE88 Ik duim zo dat deze zwangerschap goed zal verlopen! Dikke knuffel!! Ik heb net de verloskundige gebeld en afspraken voor de echo’s gemaakt. Ik vind het zo eng als ik aan de eerste echo denk. Ze vroeg hoe ik mij voelde en toen zei ik dat het zo eng vind en kreeg al gelijk tranen in mijn ogen, pff. Ohh en ik ruik alles zo goed nu. Ik vind het parfum van mijn man ineens vies ruiken Verder voel ik de hele tijd een soort groeipijn bij mijn baarmoeder. Ben sneller moe, maar niet heeel erg gelukkig. Heel af en toe wat weeïg, maar echt niet erg. En af en toe wat steekjes in mijn borsten. Ze doen niet pijn ofzo.
♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 Maart 2020 ♡ 16 Maart ❤ 17 Maart ❤ 18 Maart ❤ Amy1989 - 29 jaar - 2de kindje 19 Maart ❤ MamaE88 - 30 jaar - 2e kindje, 4e zwangerschap. 20 Maart ❤ Ws91 - 28 jaar - 2e kindje ❤ Zoetekoek - 34 jaar - 2e kindje ❤ Kangerootje - 28 jaar - 2e kindje ❤️ LittleSweetGreyBunny93 - 25 jaar - 3e kindje (tweede zwangerschap, MA tweeling dec 2018) 21 Maart ❤ Nimm - 27 jaar - 2e kindje 22 Maart ❤ Happygolucky19 - 32 jaar - 1e kindje 23 Maart ❤ Jeansflower - 32 jaar- 2e kindje ❤ Evayesmamatobe - 36 jaar - 1e kindje 24 Maart ❤️ Deniseje3 - 23 jaar - 1e kindje 25 Maart ❤ Arendje - 29 jaar - 2e kindje 26 Maart ❤ 27 Maart ❤ 28 Maart ❤ 29 Maart ❤ 30 Maart ❤ 31 Maart ❤ Afspraken: 13 aug- Jeansflower- intake + echo -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (11) -------------------------------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik ben net terug gebeld en heb 13 Aug de eerste echo. Ik mocht wel eerder, maar de vk adviseerde om vanaf 8 weken te doen. Als het hartje dan goed klopt, is de kans op een miskraam aanzienlijk kleiner zei ze. Zo spannend, maar zo veel zin in!!
♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 Maart 2020 ♡ 16 Maart ❤ 17 Maart ❤ 18 Maart ❤ Amy1989 - 29 jaar - 2de kindje 19 Maart ❤ MamaE88 - 30 jaar - 2e kindje, 4e zwangerschap. 20 Maart ❤ Ws91 - 28 jaar - 2e kindje ❤ Zoetekoek - 34 jaar - 2e kindje ❤ Kangerootje - 28 jaar - 2e kindje ❤️ LittleSweetGreyBunny93 - 25 jaar - 3e kindje (tweede zwangerschap, MA tweeling dec 2018) 21 Maart ❤ Nimm - 27 jaar - 2e kindje 22 Maart ❤ Happygolucky19 - 32 jaar - 1e kindje 23 Maart ❤ Jeansflower - 32 jaar- 2e kindje ❤ Evayesmamatobe - 36 jaar - 1e kindje 24 Maart ❤️ Deniseje3 - 23 jaar - 1e kindje 25 Maart ❤ Arendje - 29 jaar - 2e kindje 26 Maart ❤ 27 Maart ❤ 28 Maart ❤ 29 Maart ❤ 30 Maart ❤ 31 Maart ❤ Afspraken: 02 aug - Amy1989 - vroege echo 13 aug- Jeansflower- intake + echo 27 aug - Amy1989 - termijnecho + intake -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (11) -------------------------------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 Maart 2020 ♡ 16 Maart ❤ 17 Maart ❤ 18 Maart ❤ Amy1989 - 29 jaar - 2de kindje 19 Maart ❤ MamaE88 - 30 jaar - 2e kindje, 4e zwangerschap. 20 Maart ❤ Ws91 - 28 jaar - 2e kindje ❤ Zoetekoek - 34 jaar - 2e kindje ❤ Kangerootje - 28 jaar - 2e kindje ❤️ LittleSweetGreyBunny93 - 25 jaar - 3e kindje (tweede zwangerschap, MA tweeling dec 2018) 21 Maart ❤ Nimm - 27 jaar - 2e kindje 22 Maart ❤ Happygolucky19 - 32 jaar - 1e kindje 23 Maart ❤ Jeansflower - 32 jaar- 2e kindje ❤ Evayesmamatobe - 36 jaar - 1e kindje 24 Maart ❤️ Deniseje3 - 23 jaar - 1e kindje 25 Maart ❤ Arendje - 29 jaar - 2e kindje 26 Maart ❤ 27 Maart ❤ 28 Maart ❤ 29 Maart ❤ 30 Maart ❤ 31 Maart ❤ Afspraken: 02 aug - Amy1989 - vroege echo 13 aug- Jeansflower- intake + echo 13 aug - MamaE88 - intake + echo 13.30u 27 aug - Amy1989 - termijnecho + intake -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (11) -------------------------------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Welkom en gefeliciteerd. Gezellig dat je komt mee kletsen. We gaan met elkaar voor de eindstreep ❤️❤️
@MamaE88 wat vreselijk wat je hebt meegemaakt. Ik hoop zo dat het je bespaard blijft❤️ Je komt wel super sterk over!
Ik voel heel de dag gerommel in mijn buik. Met kleine krampjes. Gevoelige borsten, sommige geurtjes doen me echt kokhalzen. Eten weinig trek in, maar eet zoveel ik kan. En vaak in meerdere kleine porties. Waardoor ik het gevoel heb heel de dag door te eten Gisteren van mijn oma een heel mooi geld bedrag gehad, normaal zou ik er niet om janken en gewoon heel erg blij zijn. Nou tranen met tuiten. Oma vond het fijn dat we er zo blij om waren. Bij ons in de familie en vrienden weet nog niemand het. Dat willen we graag zo houden tot aan de 12 weken. Dan gaan we het vertellen. Op mijn werk moet ik het binnenkort wel vertellen ivm behandelingen die ik dan niet meer mag/kan doen. Dat vind ik echt niet leuk. Veel te vroeg.
Wat spannend voor jou... je verhaal grijpt me zó aan!!! Elke dag moet als een overwinning voelen.. Fijn dat je een afspraak hebt... Vanmorgen ging ons dochtertje voor t eerst lopen... Nouja, ze zet al weken lang stapjes, maar nu ineens heel de kamer door, zonder te vallen ...... zo trots en verliefd...
♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 Maart 2020 ♡ 16 Maart ❤ 17 Maart ❤ 18 Maart ❤ Amy1989 - 29 jaar - 2de kindje 19 Maart ❤ MamaE88 - 30 jaar - 2e kindje, 4e zwangerschap. 20 Maart ❤ Ws91 - 28 jaar - 2e kindje ❤ Zoetekoek - 34 jaar - 2e kindje ❤ Kangerootje - 28 jaar - 2e kindje ❤️ LittleSweetGreyBunny93 - 25 jaar - 3e kindje (tweede zwangerschap, MA tweeling dec 2018) 21 Maart ❤ Nimm - 27 jaar - 2e kindje 22 Maart ❤ Happygolucky19 - 32 jaar - 1e kindje 23 Maart ❤ Jeansflower - 32 jaar- 2e kindje ❤ Evayesmamatobe - 36 jaar - 1e kindje 24 Maart ❤️ Deniseje3 - 23 jaar - 1e kindje 25 Maart ❤ Arendje - 29 jaar - 2e kindje 26 Maart ❤ 27 Maart ❤ 28 Maart ❤ 29 Maart ❤ 30 Maart ❤ 31 Maart ❤ Afspraken: 02 aug - Amy1989 - vroege echo 05 aug - Kangerootje - vroege echo 13 aug- Jeansflower- intake + echo 13 aug - MamaE88 - intake + echo 13.30u 27 aug - Amy1989 - termijnecho + intake -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (11) -------------------------------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Wat goed van je dochter @Kangerootje !! Zo grappig dat ze het dan ineens door hebben en heel de kamer door gaan. Wat kun je genieten van die mijlpalen he