Uitgerekend 15 t/m 31 maart 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ws91, 8 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deniseje3

Deniseje3 Bekend lid

2 feb 2019
    654
    504
    93
    Vrouw
    Jaa, ik kan niet wachten op de eerste echo.
    Zo spannend allemaal.

Helaas toen de verloskundige belde vanavond stond mijn telefoon op stil, nu morgenochtend terug bellen voor een afspraak

Kangerootje vindt dit leuk.
  2. Happygolucky19

Happygolucky19 Actief lid

21 apr 2019
    246
    253
    63
    Vrouw
    Wij willen wel de NIPT, zou altijd voorbereid willen zijn als er sprake is van een afwijking. Daarbij zijn sommige ziekte beelden voor ons ook reden om af te breken. :$ Spannende periode gaan we allemaal tegemoet met alle echo's en risico's! Ik duim voor ons allemaal! En voor de kleintjes die nog niks vermoedend aan het groeien zijn daarbinnen :thumup:

@OumSou bedankt voor je geruststelling :)

LittleSweetGreyBunny93 en OumSou vinden dit leuk.
  3. OumSou

OumSou Actief lid

11 jul 2019
    182
    92
    28
    Vrouw
    De plannen zijn gewijzigd :p
    ik ga donderdag weer testen, net getest en helaas negatief, of zien jullie een tuur?

Bijgevoegde bestanden:

Tesla vindt dit leuk.
  4. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Wij zouden ook wel bij bepaalde aandoeningen afbreken, zeker omdat we al een kindje hebben. Maar die komen ook wel naar voren bij echo’s. Dus dan kan t alsnog. Als nipt slecht uitvalt moet je toch nog een vruchtwaterpunctie of vlokkentest om t zeker te weten. En daar gaat ook weer tijd overheen.
    Daarom gaan we denk ik niet voor nipt.
    Laat je in elk geval goed informeren :)
    En ik vind alle keuzes helemaal oke he! Wel/niet nipt etc :) is niet aanvallend bedoeld dit :)

Happygolucky19 vindt dit leuk.
  5. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    nee ik zie helaas niks, maar
    Ik zou in de ochtend testen.
    Wanneer was je eisprong?

6. OumSou

OumSou Actief lid

11 jul 2019
    182
    92
    28
    Vrouw
    Ik ben 1 dag overtijd, temperatuur is nog hoog en had me eisprong de 1e juli

7. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Ben je zeker van je eisprong op die dag?
    Ik zie helaas ook niks op je test

8. OumSou

OumSou Actief lid

11 jul 2019
    182
    92
    28
    Vrouw
    Zou het kunnen dat ik traag hcg aanmaak? Ik heb alle symptomen op gevoelige borsten na.

9. OumSou

OumSou Actief lid

11 jul 2019
    182
    92
    28
    Vrouw
    Ja ben 100% zeker

10. EsJuHa83

EsJuHa83 Actief lid

12 jul 2019
    114
    64
    28
    Vrouw
    Hoe zit dat met die 13-weken medische echo? Bedoelen jullie daarmee de echo waar ze de nekplooimeting doen?

11. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Heb je ovulatietesten gedaan?

12. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    https://www.google.nl/amp/s/amp.nos.nl/artikel/2291827-13-weken-echo-wordt-standaard-voor-alle-zwangere-vrouwen.html
    Zie de link hierboven. Het is een soort mini 20-weken echo maar dan met 13 weken. Ze kijken echt alles na. Bij de echo van de combinatietest checken ze vooral de nekplooi. Je moet deze echo nu wel zelf betalen. Hij wordt pas vanaf eind 2020 vergoed.

Tesla vindt dit leuk.
  13. Evayesmamatobe

Evayesmamatobe Bekend lid

1 dec 2018
    604
    727
    93
    Vrouw
    Yep!

14. Happygolucky19

Happygolucky19 Actief lid

21 apr 2019
    246
    253
    63
    Vrouw
    Begrijp helemaal wat je bedoelt! Maar de resultaten van het NIPT zijn wel nauwkeuriger dan de meeste andere testen en de kans op een vals negatief is laag. Ik zie het als een goed startpunt voor eventuele verdere onderzoeken. Maar daar gaat dan inderdaad weer een aantal weken overheen en met nodige risico's, we'll cross that bridge when we come to it! (Hopelijk nooit)

Jeansflower vindt dit leuk.
  15. Evayesmamatobe

Evayesmamatobe Bekend lid

1 dec 2018
    604
    727
    93
    Vrouw
    #515 Evayesmamatobe, 15 jul 2019
    Laatst bewerkt: 15 jul 2019
    Oooh dat heb ik ook, elke keer verbaasd dat het papiertje wit blijft, en ongelofelijk opgelucht. En dan moet ik ook nog eens zo vaak plassen, dat helpt ook niet!

Ik heb vandaag naar de vk gebeld, suuuuper lieve stem, vrijdag al meteen intake, en dan voorlichting over vanalles, en echo plannnen.. spannend.

Kangerootje, Tesla, Jeansflower en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Charlottemaart2020

15 jul 2019
    25
    42
    13
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Hoi Allemaal,

Fijn zo'n forum!

Ik ben Charlotte, 23 jaar en zwanger van onze 1e. Ik weet het sinds afgelopen zaterdag :D zou betekenen dat ik nu 4 weken en 1 dag zwanger ben. Uitgerekende datum is volgens mijn berekening 22 maart 2020.

Vandaag gelijk een afspraak gemaakt met verloskundige voor over 2 weken een intakegesprek.
    Ook is vanavond al iemand van moeders voor moeders langs geweest. Kan over een paar weken starten!

Buiten dat ik me enorm moe voel heb ik nog nergens last van. Hoe gaat dat bij jullie? Wat zijn jullie kwaaltjes en wanneer kreeg je daar last van?

Wens iedereen een fijne zwangerschap ♡

17. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Welkom! En gefeliciteerd!

Hier aanvallen van vermoeidheid en juist weer enorm energie en niet stil kunnen zitten. Ik draaf maar door.
    Pijnlijke borsten.
    En s avonds niet kunnen slapen.
    En af en toe t zuur.

Fijn dat je al zo snel naar de vk mag! Spannend

Tesla vindt dit leuk.
  18. Deniseje3

Deniseje3 Bekend lid

2 feb 2019
    654
    504
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd en welkom,

Ik weet het ook sinds zaterdag, maar ik teste een paar dagen voor mijn nod positief.
    Leuk om een keer een leeftijdgenoot te treffen!

Hier nog geen last van kwaaltjes wel was mijn test vandaag al flink opgelopen.

Fijne zwangerschap

LittleSweetGreyBunny93 en Tesla vinden dit leuk.
  19. Tesla

Tesla Lid

22 jun 2019
    67
    23
    8
    Vrouw
    Goedenavond Dames

Dank jullie :), alle positief testers gefeliciteerd, gezellig hier hoor
    Ik ging al nergens vanuit met zo een vroege test, maar net 2 niks op te zien en 1 zie foto , ik vertrouw deze testen ook niet echt en doe ze elke keer per 3 en zijn nooit het zelfde , soms 2 wel soms 1 maar. Grrr hahah. Zou ze niet aanraden ofzo , besteld bij bol! En ik ben er wel achter dat ik avond en nacht donker test ook met ovulatie testen en ook me lh piek met eerste keer ovu testen tegen avond nacht gevond.. nou kijken wat er morgen ochtend weer uit komt..

Bijgevoegde bestanden:

LittleSweetGreyBunny93 vindt dit leuk.
  20. OumSou

OumSou Actief lid

11 jul 2019
    182
    92
    28
    Vrouw
    Ik heb geen ovu testen gebruikt. Moet nog even afwachten of het doorbreekt. Lief dat je meedenkt :thumup:

Deel Deze Pagina