Ja, toen echt alles geprobeerd en niks hielp. 9 maanden lang. Verschrikkelijk Hopelijk is t nu tijdelijk
Hoii Oum ik zie idd wel heel vaag iets ja ! Ik heb hier een hele rij met vage streepjes die ik niet op de foto krijg zo frustrerend hahaha maar foto in de badkamer of ergens met meer licht meschien helpt dat , of de negatief truc
Ik had dat ook zo erg was ook bijna mijn enigste echte kwaal met hoofdpijn en bekkenpijn aan het einde met lopen hihih
Oke thank you ,hij is verder weggevaagd en er is nog wat doorgelekt achtig maar ik zie een duidelijk streepje nu en ook op 1 van de andere 3. De derde niet die heb ik weggegooid
Maar morgen maar de winkel hoelang kan je urine bewaren en niet in de koelkast ? Voor het begint te verdampen , weet iemand dat toevallig ?
Geen idee, maar je kan t evt ook testen met 2e plasje, na slapen plassen. Dan gauw naar AH en dan weer plassen
Ik zie ook dat het er nog eentje bij staat haha dus mag ik ook gezellig mee kletsen. Ik ben uitgerekend op 15 maart 2020 en 27 jaar oud en vierde kindje. Hier nergens last van kwaaltjes behalve moeheid en depressief gevoel.
Kun jij die strepen bij jou testen wel zien? Ik krijg ook niks duidelijk op de foto. Zat net weer naar me test te turen en zie echt veel vaag iets, alleen ik. Gelukkig zie jij ook iets bij mij hahaha. Op jou test zag ik op de foto indd een vlek. Zo lijkt het. Hoelang na het testen heb je die foto gemaakt? En waarom probeer je morgen niet gewoon een ander merk test? Hoe ver ben je volgens jou berekening?
Heb je manlief laten mee gluren of durf je dat ook nog niet ? Haha zo herkenbaar blijven turen . Maar we kunnen het beste morgen weer poging wagen , de eerste had ik binnen 5 minuten met vlek en die andere na 20 a 30 minuten denk ik . Ik twijfel alleen tussen Kruidvat 2v5 of predictor halen ? Ik had 3e lh piek en nod is 20e. Heb echt al dagen herkenbaar gevoel ter hoogte van de eierstokken van vorige zwangerschap en licht misselijk maar heerst ook griep in huis en dan die vermoeiende testen mijn ovu test is ook donker aan het worden. We gaan het zien nog paar dagen hebben we zowieso duidelijkheid gelukkig
ja want inhouden kan ik echt niet. Zie net bij bol predictor early en express in 1 doosje . Nieuw staat erbij
PS ik lees net dit bij een reactie van sensitest.. that makes sense : Met name als je heel erg vroeg gaat testen met extra gevoelige zwangerschapstesten moet je even geduld hebben. Het kan inderdaad wel 10 minuten duren voordat de test volledig heeft gereageerd met de hormonen in je urine. Als je wat langer zwanger bent dan reageert de test sneller omdat de hormoon concentratie hoger is
Ik zie daar wel een streep op die bovenste test. Denk dat iedereen ons voor gek zal verklaren we hebben teveelgetuurt! Nee, ik zie echt een streep bij jou ook? Ik ga niet morgen meteen testen. Ik wacht nog even paar dagen als het me lukt.
Afkappen had gekund als we hier keus hadden uit verloskundigen.. Helaas woon ik in een dorpje in Friesland waar maar 1 verloskundigenpraktijk zit. Eerst intakegesprek maar even afwachten en als ik me er niet goed bij voel misschien kijken naar andere mogelijkheden..
Idd een beetje een gekke vraag. Denk gewoon omdat je jong bent... Gefeliciteerd met je posi test!! En alle andere meiden ook welkom. Hier begint t slechte slapen. Snachts wakker ineens en dan wakker liggen. Grrrrr. Maagzuur ook. Jeansflower kun je niet naar de huisarts voor antagel? Werkt als een tiet. Speelt jullie misselijkheid al meer op?? Hier zeker wel helaas... maar t geeft ook weer vertrouwen hè. Leuk al jullie ervaringen en kwaaltjes te lezen. Hier is de knaltest gearriveerd dus ik stop met testen. Vandaag 18 dpo... Knuffel!!!!
Ja ik heb nog antagel. Maar bij m’n zoontje werkte dat destijds zelfs niet. T is nu weer weg gelukkig. Maar komt vast terug vanavond. Fijn zon knaller! Gister had ik nog getest en was net zon knaller nog als zaterdag dus ga ook ermee stoppen. Nog geen misselijkheid gelukkig!
Voor moeders voor moeders moest ik urine bewaren; moest in beker in de koelkast met folie erover. Kan in ieder geval 10 uren denk ik..