Ik kan t allemaal niet meer bijhouden dames! Nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd! Ik spreek jullie na de vakantie weer, ik lees af en toe nog mee haha!
Nee nog niet. Daar willen we nog even mee wachten tot ongeveer 12 weken. Dan zou ik het op mijn verjaardag kunnen vertellen aan iedereen tegelijk. Heb het alleen op mijn werk ‘moeten’ vertellen om geen onnodige extra risico’s te lopen. Maar dat geeft niet. Nu aftellen naar de echo❤️
Zo leuk om mee te lezen hier @LittleSweetGreyBunny93 heb je een idee hoe je het wil zeggen of ga je het gewoon vertellen? @Arendje hoe was hun reactie?
Ik tegen twee vriendinnen, onze ouders. Ik wou aankomende week bij me moeder eten en ik at me vlees (biefstuk en steak en varkenshaas) altijd temet rauw, anders zou ik door de mand vallen Ook op me werk weet mijn intermediair van flexwerk er vanaf, omdat ik vrij moest regelen voor mijn echo, ik werk in de gehandicapte zorg, is best pittig met tillen en agressie groepen. Dus zo kan er een beetje rekening gehouden worden met inplannen.
Kan ik me voorstellen, ik zat ook onwijs te twijfelen om het wel of niet vertellen.. maar ook wisten ze al dat we een tijdje bezig waren, dat ik de maand erna een afspraak moest maken bij de dokter voor onderzoeken. Ik ook jaaa super spannend hè!
Ik heb het 1 hele goede vriensin verteld, met haar deel ik alles en zij heeft mij ook heel erg gesteund tijdens het verlies van m'n 2 kindjes. En zij is heel goed in streepjes kijken op zwangerschapstesten, dus dat was wel handig De rest gaan we vertellen als we met 14 weken een goede echo hebben gehad. Misschien mijn ouders wel iets eerder, omdat ik daar vaak kom en zij gaan toch ook wel dingen aan mij merken
Lijkt me zo zwaar om niet een maar twee kindjes te moeten verliezen, fijn dat je steun heb gevonden bij je vriendin. Ik ga voor je duimen voor een perfecte echo! Ja, kan ik me voorstellen, is ook zo moeilijk om stil te houden. Hoe zou je het willen vertellen?