Misschien iets met ballonnen uit een doos of een taart. Iedereen moet het het liefst op hetzelfde moment zien/door hebben.
Het lijkt mij heel leuk om ons zoontje het te laten vertellen. Maar we twijfelen of we het hem al wel zo vroeg gaan vertellen. Nu dus 2 keer mee gemaakt dat we hem hebben verteld dat hij grote broer werd, maar dat ging uiteindelijk dus niet door. Nog een keer moeten vertellen dat hij geen grote broer wordt kan ik echt niet meer. Dus misschien wachten we bij hem nog wel langer met vertellen..
Aahh ja, wat moeilijk moet dat zijn zeg Wat zal dit een spannende tijd voor je zijn. Ik duim zo dat het nu goed blijft gaan! Ik heb het mn ouders, broer en zus al verteld en mijn schoonouders weten het ook. En een goede vriendin. Heb niks bijzonders gedaan ofzo
Ja, daar hou ik mij ook aan vast! Vond het trouwens zo bijzonder, want 2 dagen voordat ik een positieve test in handen had, zei mijn zoontje tegen mij: 'mama, jij hebt een baby in je buik!' Ik kon alleen maar denken: ik hoop dat je gelijk hebt!
Ik lig al weer in bed. Met pittenzak, want ik had het zoo koud. Maar nu ik eenmaal lig, zweet ik m'n bed uit..
Ik heb t een goede vriendin verteld en ik denk dat ik donderdag door de mand val bij een etentje met een andere vriendin. We willen t eigenlijk pas aan familie en m’n zoontje vertellen zodra we 13/8 een echo gehad hebben. M’n zoontje wil graag een zusje Haha Ach, hij zou zo blij zijn!! Kan niet wachten
Ik heb het mijn zusje verteld. Voor de rest willen we de eerste echo afwachten. Mijn dochtertjes willen allebei ook een zusje haha.
Wat leuk, al die verschillende manieren! En @MamaE88, mijn duimen draaien extra voor jou!! Ik heb het alleen mijn beste vriendin verteld. Familie vertellen we het na de eerste echo en de rest (collega's en vrienden) na 12 weken. Zo hebben we het bij onze dochter ook gedaan. Vandaag voel ik wel weer wat krampen (gelukkig?) en gisteren en vandaag ook koud! En mijn buik is echt opgezet, niet normaal.. dat herken ik echt niet van de eerste! Morgen wil ik toch nog een kv doen voor de ultieme knaller... die heb ik nog net niet gehad.
Oh en ik heb voor mijn dochter een shirtje met 'ik word grote zus' besteld. Zo gaan we de familie verrassen.
Ik klikte op 'vind ik leuk', maar bedoelde daarmee dat ik je overweging kan begrijpen, ik bedoelde dus wat anders 'ik steun je'. Het is ook veel voor zo'n jonge knul om steeds te verwerken. En dat lijkt me echt zo heartbreaking als je hem steeds zo moet teleurstellen, die kanten van het leven wil je hem nog voor behoeden.. wat een moeilijke situatie voor jullie!!
Wat leuk al jullie verhalen te lezen. Dat rompertje met maart 2020 erop, hoe geweldig!!! Ik heb t 2 goeie vriendinnen verteld en verder wil ik t stil houden tot na de termijnecho Hebben jullie ook mensen in omgeving waarbij t niet lukt en die al lang bezig zijn?? Ik 1 vriendin en 1 schoonzusje beiden meer dan 2 jaar mmm en nog niks .. zie er best tegenop het te zeggen....
Ik heb het alleen aan een goede vriendin in het buitenland verteld, want zij is echt mijn praatpaal over alles haha. Dus moest wat frustratie kwijt en dat kan dan het beste bij haar. De rest weet ik niet wanneer we het gaan vertellen, eerst maar eens zien hoe lang het goed gaat. Durf nergens op te hopen en wil zeker mijn ouders niet blij maken en vervolgens verdrietig slaat nergens op natuurlijk, ze zouden het altijd graag willen weten, maar toch. Denk na de eerste echo pas! Speelt ook wel mee dat ik zelf heel erg moet wennen aan het idee van zwanger zijn, niet aan moeder worden, maar dat traject van 9 maanden, echt een heftig idee. Wil ik eerst even verwerken.
Dankjewel! Hoe wil jij het vertellen tegen familie? Ja, mijn man zijn nichtje is ook al 3 jaar bezig, lijkt me zo zwaar om aan haar te vertellen, ik gun haar ook een wondertje. Ondanks dat ik weet dat ze heel blij voor ons zal zijn, weet ik nog niet hoe ik het haar vertel..
Nee wij gelukkig niet, althans niet waar we vanaf weten. Bij m’n zoontje bleken m’n schoonzus en zwager al een tijdje bezig, en wij nog enthousiast nou in 1 ronde raak etc. Heel pijnlijk. Maar dat konden we niet weten
Dankjewel lieve dames, eindelijk schijnt de zon sinds gister hier in zeeland haha. Wilde deze toch nog even met jullie delen 4 weken en 5 dagen ik ben blij!!