Ik ga volgende week naar een hele oude vriendin van vroeger, zij vertelde mij een paar weken geleden ook vroeg dat ze zwanger is. Dat is de enige waar ik het tegen vertel voorlopig! Ouders na de 7 weken echo en wij hebben ook een shirtje voor Mn dochter! Ik weet nog niet wat we precies willen doen!
Haha echt hoor! heb wel weer zin in zon spartelend kindje in Mn buik!!! En de dikke buik die je kan showen
Ja! Ben nu al aan het uitrekenen dat ik rond kerst 28 weken ben en ben aan 't bedenken dat ik dan maar een heel mooie nieuwe jurk mag halen
Vreselijk rot hè... heel oneerlijk voelt het soms aan..... maar je kunt een ander op geen enkele manier helpen. Helaas heb ik ook aan de andere kant gestaan. Zó blij dat het nu heel anders is gegaan, binnen een jaar verrast door zwangerschap. Zo kan het dus ook. Geen idee nog hoe ik het wil vertellen... sowieso face 2 face maar heb nog geen wilde plannen....
Heeft iemand misschien goede tips tegen misselijkheid en beroerd zijn? het is op me werk temet niet uit te houden. Ik heb zelfs gisteren een kleine paniekaanval gekregen omdat ik zo oververmoeid was.
Kleine beetjes eten gedurende de dag. Gemberthee of tabletjes En bij te erge misselijkheid wat halen bij de huisarts. Vervelend dat je t al zo vroeg hebt joh
Ik nam, als ik misselijk was, wel eens een pepermuntje onder 't werken door. Bij mij hielp dat redelijk!
Ik wilde toch nog even mijn knaller showen.. Nu wil ik alleen nog de 3+ zien op de cb een dezer dagen en dan stop ik écht met testen.
Bedankt voor jullie reacties en tips! Ik hoop dat er een werkt bij mij! @Kangerootje @MamaE88 @Jeansflower
Ja het ‘zuigen’ op iets kan ook verlichting geven. En tegelijkertijd ook een eventuele nare smaak in je mond te laten verdwijnen.
Haha echt hè. De gewone testen zijn nu KNAL, dan nog die cb digital. Heb je er al een gedaan? Ik weet niet zo goed wanneer ik ze moet doen, om uiteindelijk de 3+ te krijgen.
Dames hebben jullie ook zoveel last van het gevoel dat er down under wat “loopt”. Echt heel vervelend. Maakt me ook super onrustig! Die eerste weken ook altijd..
Wij hebben het nog aan niemand verteld, doen we het liefst na een "goede" echo.. Wij hebben inderdaad ook hele goede vrienden die al 1,5 jaar bezig zijn. Toen andere vrienden vertelden over hun zwangerschap was dat voor hun logischerwijs heel moeilijk. Weet ook nog niet zo goed hoe wij nu moeten vertellen dat we ook zwanger zijn. Blijft lastig..
Dat superleuke rompertje met maart 2020 bracht me op een idee! Vanmorgen rompertje gekocht bij de Hema en transferpapier bij de action en het erop gestreken (aangezien ik niet zo mooi kan schrijven). We willen zo'n rompertje in een doosje doen met een speentje, sokjes en roze en blauwe confetti en dan aan mijn ouders en schoonouders geven. Kan niet wachten!
Ik heb ook aan de andere kant gestaan. Misschien hebben jullie wat aan mijn tips. Toen ik voor mijn dochtertje al wat jaren bezig was heb ik heel wat zwangerschapsaankondigingen meegemaakt. Heel veel mensen zeiden dat ze het ontzettend moeilijk vonden om tegen mij te zeggen. Ik vond dat dan ook wel weer sneu, want zij kunnen er ook niets aan doen dat het bij hun wel lukt en bij mij niet. Toch is het lief dat ze begrip toonden. Het enige waar ik echt niet tegen kon is als ze zeiden dat het de 1e ronde raak was en dat ze blijkbaar super vruchtbaar zijn. Dat is echt zout in de wond strooien vind ik.