Haha, ik hou me hart vast. Ik ga vanavond met me man naar de film lion king, waarschijnlijk ook mekken!
Wauw gefeliciteerd! Wat zal dat een onwijs fijn gevoel zijn na zon lange tijd! Het is jullie gegund! Genieten!!!
Wij hebben op maandag 29 juli een vroege pretecho (6.3) gepland bij een echo bureau in Breda, daar hebben we met ons dochtertje dat ook gedaan. Meer voor mijn eigen geruststelling, scheelt weer een week piekeren! ( i know te erg, heb al een aantal grijze haren hahahaha) We zagen toen ook een mooi hartje kloppen en als het dan ook goed zit vertellen wij het onze ouders en zussen/broers alvast! Nog tien dagen wachten dus... zo spannend en zo leuk tegelijk!
Dankjewel. Had jij ook echt veel bloedverlies? Is inderdaad beetje eng. Hoop zo dat t gewoon goed is!
♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 Maart 2020 ♡ 16 Maart ❤ 17 Maart ❤ 18 Maart ❤ Amy1989 - 29 jaar - 2de kindje 19 Maart ❤ MamaE88 - 30 jaar - 2e kindje, 4e zwangerschap. ❤️ EsJuHa - 34 jaar - 3e kindje 20 Maart ❤ Ws91 - 28 jaar - 2e kindje ❤ Zoetekoek - 34 jaar - 2e kindje ❤ Kangerootje - 28 jaar - 2e kindje ❤️ LittleSweetGreyBunny93 - 25 jaar - 3e kindje (tweede zwangerschap, MA tweeling dec 2018) 21 Maart ❤ Nimm - 27 jaar - 2e kindje 22 Maart ❤ Happygolucky19 - 32 jaar - 1e kindje ❤ Charlottemaart2020 - 23 jaar - 1e kindje 23 Maart ❤ Jeansflower - 32 jaar- 2e kindje ❤ Evayesmamatobe - 36 jaar - 1e kindje 24 Maart ❤️ Deniseje3 - 23 jaar - 1e kindje 25 Maart ❤ Arendje - 29 jaar - 2e kindje 26 Maart ❤ 27 Maart ❤ 28 Maart ❤ Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje ❤ Memmiee - 27 jaar - 2e kindje (1e kindje met huidige man) 29 Maart ❤ Romy - 30 jaar- 2e kindje 30 Maart ❤ 31 Maart ❤ Afspraken: 29 juli - ws91 - vroege echo 31 jul - Charlottemaart2020 - intake 02 aug - Amy1989 - vroege echo 05 aug - Kangerootje - vroege echo 05 aug - Ws91 - intake + echo 11:00 07 aug - LittleSweetGreyBunny93 - intake+echo 16:30 08 aug - Arendje - echo gyn 08 aug - Evayesmamatobe - intake + echo 14.30 12 aug - Zoetekoek - intake + echo 12 aug - Memmiee - 7 weken echo (7+2) 13 aug- Jeansflower- intake + echo 13 aug - MamaE88 - intake + echo 13.30u 14 aug - Happygolucky19 - intake + echo 27 aug - Amy1989 - termijnecho + intake 28 aug - Charlottemaart2020 - termijnecho -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (4) | onbekend (11) -------------------------------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Niet zoveel dat een tampon nodig was maar wel 3x wc papier nodig en 3-4 dagen bruin erachteraan Totaal 5 dagen bruin en beetje rood 2x gehad
Oh die hormonen! Ik moest vanmorgen janken om Lady Gaga - Remember us this way. Maar dat kwam vooral door alle spanning. Wat naar dat sommigen bloedverlies hebben. Ik heb het eerder bij andere zwangerschappen ook gehad, 1x ging het mis, andere keer ging t goed. Zo moeilijk!
Hier hartslag in rust weer een puntje omhoog. Van 62 naar 72 nu sinds ik zwanger ben. Dat geeft toch houvast zonder andere kwaaltjes (alleen pijnlijke borsten)
@Memmiee welkom en gefeliciteerd, wat bijzonder na 3,5 jaar! Ik wens jullie een voorspoedige zwangerschap <3 Hier was net Moeders voor Moeders, kan over anderhalve week starten. Ik was zo zenuwachtig voor de test die ik moest doen! (Stom hè) maar hij was volgens mij wel wat je noemt een knaller! Ik mag starten vanaf 29 juli, als alles goed gaat natuurlijk. Ik duim verder
Dankjewel! En wat een mooie test! Ik wil ook graag mee gaan doen, maar eerst heel even afwachten of deze zwangerschap goed gaat. Zo lang op moeten wachten, en nu zo bang dat het me weer afgenomen wordt.
Mooie test! Ik twijfel ook over moeders voor moeders!!! Heb het Mn eerste zwangerschap niet gedaan! Maar vind het een heel mooi iets!
Heel logisch! Ik dacht ook dat de intake nog wel even zou duren (pas 4+5), maar ineens zei ze ik kom deze week al langs. Snap heel goed dat je liever wat langer wacht, zeker na jullie achtbaan.