Mooie test!! Ik ga deze denk ik ook doen woensdag of misschien eerder als ik eerder bevestiging wil haha. En dan stop ik ook ja!!
Mooi die CB dames! Ik heb me gister opgegeven voor MvM en werd net al gebeld! Ze komt morgenavond al langs.. spannend! @Arendje heb jij al wat gehoord?
Hier helaas opnieuw bloedverlies. Testen lopen nog steeds op, waardoor ik hoop blijf houden maar dit geeft enorm veel stress...
Jaaa fijn he?? Wij gaan gelijk op zie ik! Ik ga ook echt niet meer testen nu. Heb je veel last van kwaaltjes?
Wat naar zeg! Maar je testen lopen mooi op! Ik begrijp je stress wel heel erg. Ik ben nu 5.5 weken zwanger en heb sinds vandaag licht bloedverlies. Ik heb sowieso al sinds nod soms lichtbruine afscheiding. Verloskundige kan nu ook niet veel doen en zegt dat het een gesprongen adertje kan zijn of het begin van een miskraam. Het is nog niet veel bloed en heb nog geen buikpijn. Is het bij jou veel en heb je pijn? Ik heb wel hele harde ontlasting vandaag, dus kan ook van de druk komen. Maar pff afwachten maar.
Wauw dat is snel zeg. Super goed van je! Ik twijfel nog steeds. Denk dat ik toch wacht op eerste echo.
Haha nee dat ben ik met je eens. Zere gespannen borsten, opgeblazen gevoel en vermoeid. Verder gaat het eigenlijk heel erg goed. Iets blijven voelen is toch wel fijn hè? In de loop van de avond krijg ik wat meer gerommel in mijn buik. En bij jou? Wanneer is jou eerste echo?
♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 Maart 2020 ♡ 16 Maart ❤ 17 Maart ❤ 18 Maart ❤ Amy1989 - 29 jaar - 2de kindje 19 Maart ❤ MamaE88 - 30 jaar - 2e kindje, 4e zwangerschap. ❤️ EsJuHa - 34 jaar - 3e kindje 20 Maart ❤ Ws91 - 28 jaar - 2e kindje ❤ Zoetekoek - 34 jaar - 2e kindje ❤ Kangerootje - 28 jaar - 2e kindje ❤️ LittleSweetGreyBunny93 - 25 jaar - 3e kindje (tweede zwangerschap, MA tweeling dec 2018) 21 Maart ❤ Nimm - 27 jaar - 2e kindje 22 Maart ❤ Happygolucky19 - 32 jaar - 1e kindje ❤ Charlottemaart2020 - 23 jaar - 1e kindje 23 Maart ❤ Jeansflower - 32 jaar- 2e kindje ❤ Evayesmamatobe - 36 jaar - 1e kindje 24 Maart ❤️ Deniseje3 - 23 jaar - 1e kindje 25 Maart ❤ Arendje - 29 jaar - 2e kindje 26 Maart ❤ 27 Maart ❤ 28 Maart ❤ Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje ❤ Memmiee - 27 jaar - 2e kindje (1e kindje met huidige man) 29 Maart ❤ Romy - 30 jaar- 2e kindje 30 Maart ❤ 31 Maart ❤ Afspraken: 29 juli - ws91 - vroege echo 31 jul - Charlottemaart2020 - intake 02 aug - Amy1989 - vroege echo 05 aug - Kangerootje - vroege echo 05 aug - Ws91 - intake + echo 11:00 07 aug - LittleSweetGreyBunny93 - intake+echo 16:30 08 aug - Arendje - echo gyn 08 aug - Evayesmamatobe - intake + echo 14.30 12 aug - Zoetekoek - intake + echo 12 aug - Memmiee - 7 weken echo (7+2) 13 aug- Jeansflower- intake + echo 13 aug - MamaE88 - intake + echo 13.30u 14 aug - Happygolucky19 - intake + echo 27 aug - Amy1989 - termijnecho + intake 28 aug - Charlottemaart2020 - termijnecho -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (4) | onbekend (11) -------------------------------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Nee donkerrood bruin. Niet zoveel gelukkig en nu weer gestopt maar t maakt echt onzeker. Ook geen krampen gelukkig.
Jeetje ja bij jou ook stressvol dus.. Ik heb t ook vooral bij ontlasting. Maar vanmorgen dus weer zomaar... Is idd gewoon afwachten maar t duurt zo ontzettend lang...