Jaa fijn! Leuk hè, om het dan echt zo te kunnen lezen. Ik was niet van plan om de CB te doen (ze zijn zo duur) maar ga nu toch twijfelen hahaha!
Ik had er dus 2 gekocht. Vind ook veel geld hoor.. en toen stond er zaterdagavond NIET zwanger.. pffff Nu gelukkig wel. ❤️❤️
Vind ik ook hoor! Snap wel dat ze zo duur zijn, haha mensen kopen ze toch wel. Heb ze altijd wel gekocht bij elke zwangerschap. Nu wil ik er eigenlijk nog 1 om de 3+ te zien haha.
Ik zat te Google op bol.com voor testen.. Kom ik een geslachtstest tegen. De test kleurt roze als het een meisje is en blauw als het jongen is... dat kan toch niet???
Haha, kon het maar.. anders had ik meteen ingeslagen. maar dit kan inderdaad niet, er staan ook slechte recensies bij. Zonde van je geld dus
snap wat je bedoeld. Dat lijkt me ook echt een prachtig moment en geruststellend. De tijd zal het leren.
Ja heel stom die onzekerheid! Ik was er bij de eerste totaal niet zo mee bezig dat het fout kon gaan en alles verliep ook perfect. Ik voelde me heerlijk ontspannen toen! Ik moet zeggen nu ik hier zoveel heftige verhalen lees, denk ik vaak: waarom zou het bij mij wel goed gaan en dat ook nog voor de 2e keer? Dat kan toch bijna niet? Maar ja, we wachten rustig. Ik ben blij dat ik nog op vakantie ga haha... Wat fijn dat jij een vroege(re) echo hebt kunnen regelen! Het zal vast goed komen. Ik moet een weekje langer wachten.
Ik herken dat wel, ik zat met me eerste zwangerschap ook op een forum tot ik ongeveer een weekje of 6 zwanger was. Ik las ineens zoveel dingetjes die helaas iedereen mee kan maken, miskraam bbq bloedverlies etc. Dat ik er zelf gewoon angstig van werd. Ik heb toen eigenlijk gezegd, ik stop met het meelezen en praten op forums. Meer om mezelf te beschermen omdat ik om elk lijntje of geen lijntje meteen in de stress schiet. Nu heb ik dat weer! Nu heb ik me wel op de achtergrond gehouden ivm vakantie maar lees wel mee maar krijg toch elke keer een brok in Mn keel als ik de heftige verhalen lees! Maar ik probeer dan toch te relativeren en te denken, ik heb het niet in de hand en ik kan het beste positief blijven! Dus zolang ik het trek lees ik gewoon mee, en hoop ik dat er toch voor ons allemaal iets moois en positiefs uit gaat komen in maart
Ik heb een hoop nieuwe meiden gemist weer volgens mij, welkom en gefeliciteerd! @Romy1234 wat naar van het bloedverlies, het hoeft niks te betekenen en zeker niet als je testen oplopen! Snap dat je je zorgen maakt! @Memmiee wat een onzekerheid he, merk aan mezelf hoe dichter ik bij de echo kom hoe langer de dagen duren en hoe zenuwachtiger ik wordt! Gelukkig doen Mn borsten erg pijn en ben ik zowat de halve dag misselijk en heb ik t gevoel dat ik constant moet eten.. wat geruststelling maar het andere moment kan ik zo weer omslaan en een beetje down zijn! Jammer is dat, want we moeten genieten want we zijn zwanger!
Welkom nieuwe meiden, gezellig dat jullie mee komen kletsen! @Blondiiieee Ik heb niet echt tips om je onzekerheid weg te nemen. Enige tip dat ik je kan geven is, mocht je je onzeker voelen dan kun je altijd je vk even bellen. Als is het maar even voor een praatje zodat ze je weer gerust kan stellen. Ik vind dit zelf heel prettig en ben meestal na zo'n belletje wel weer gerust gesteld
Qua ongerustheid valt er ook geen pijl op te trekken. Bij de eerste was ik onbevangen, maar heb ik veel gelezen at het ook spannend maakte. Bij de tweede had ik veel vertrouwen, maar dacht ik wel: 2 keer super snel zwanger, nooit een mk gehad. Hoe kan dit? En nu bij de derde voel ik me t meest onzeker. Wellicht ook omdat het niet gepland was en ik in het begin gevoelens had van: wil/kan ik dit wel? Liever een mk dan een abortus want dat zou ik nooit kunnen. En nu is alles wat ik wil een gezond kindje en kan ik aan niets anders denken. De dagen kruipen echt voorbij!
Er is veel gekletst zie ik, gezellig! Ik moet me helaas afmelden van de groep. Waar ik al voor vreesde Me lichaam heeft het vruchtje afgeboken. Dat was al te verwachten gezien hcg onwijs traag aangemaakt werd. Morgen mag ik toch langs komen denk om een doorverwijzing te krijgen weet niet meer wat de huisarts zei, was helemaal niet geconcentreert Ik wens jullie een voldragen zwangerschap en hopelijk gauw van alle kwaaltjes af zodat jullie kunnen genieten van het zwanger zijn Edit: vergeten te zeggen: heb vandaag hevig gebloed en extreme buikkrampen dat ik opgehaald moest worden door ML naar huis
Ja ik merk ook aan mezelf dat ik daardoor wat op de achtergrond blijf. Bij mijn eerste zwangerschap kletste ik alleen op het NOD-forum. Nu leek het me leuk om eens hier mee te kletsen. Ik hoop in elk geval dat het bij iedereen voorspoedig verloopt.