Ik heb precies het zelfde. Mijn eerste zwangerschap was onbezorgd en geen wolkje aan de lucht. Als ik daar aan terug denk heb ik echt kunnen genieten van die zwangerschap. De onzekerheid nu brengt gewoon veel meer stress mee, waardoor ik nu al het gevoel heb dat deze zwangerschap misschien wel niet goed zal gaan. Het vertrouwen krijgen in m'n lichaam gaat hopelijk nog groeien, zodat ik hopelijk straks toch nog wel kan gaan genieten. Ik denk dat als we straks eenmaal 't kindje gaan voelen, dat we dan wat meer gerust zijn!
Wat ik mij nu ineens bedenk, vanavond komt MvM. Maar ik ben ineens als de dood dat die test licht gaat zijn. Die zijn minder gevoelig toch?
Haha echt? Ik heb net maar mn 3e ochtendurine opgevangen, doen jullie dat ook of gewoon verse urine zegmaar?
Wat naar @OumSou ! Hopelijk ben je snel weer zwanger! Ik moet mij helaas ook afmelden hier. Gisteren kreeg ik bloedverlies en nu een miskraam helaas. Had er vanaf het begin al geen goed gevoel bij. Ik wens jullie allemaal een hele goede zwangerschap!!
♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 Maart 2020 ♡ 16 Maart ❤ 17 Maart ❤ 18 Maart ❤ 19 Maart ❤ MamaE88 - 30 jaar - 2e kindje (4e zwangerschap) ❤️ EsJuHa - 34 jaar - 3e kindje 20 Maart ❤ Ws91 - 28 jaar - 2e kindje ❤ Zoetekoek - 34 jaar - 2e kindje ❤ Kangerootje - 28 jaar - 2e kindje ❤️ LittleSweetGreyBunny93 - 25 jaar - 3e kindje (tweede zwangerschap, MA tweeling dec 2018) 21 Maart ❤ Nimm - 27 jaar - 2e kindje 22 Maart ❤ Happygolucky19 - 32 jaar - 1e kindje ❤ Charlottemaart2020 - 23 jaar - 1e kindje 23 Maart ❤ Jeansflower - 32 jaar - 2e kindje ❤ Evayesmamatobe - 36 jaar - 1e kindje 24 Maart ❤️ Deniseje3 - 23 jaar - 1e kindje 25 Maart ❤ Arendje - 29 jaar - 2e kindje 26 Maart ❤ 27 Maart ❤ LadyBird90 - 28 jaar - 2e kindje 28 Maart ❤ Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje ❤ Memmiee - 27 jaar - 2e kindje (1e kindje met huidige man) ❤️ Blondiiieee - 26 jaar - 2e kindje 29 Maart ❤ Romy - 30 jaar - 2e kindje 30 Maart ❤ Jorusa - 33 jaar - 4e kindje 31 Maart ❤ Afspraken: 29 juli - ws91 - vroege echo 31 jul - Charlottemaart2020 - intake 05 aug - Kangerootje - vroege echo 05 aug - Ws91 - intake + echo 11:00 07 aug - LittleSweetGreyBunny93 - intake+echo 16:30 08 aug - Arendje - echo gyn 08 aug - Evayesmamatobe - intake + echo 14.30 09 aug - Blondiiieee - intake + echo 12 aug - Zoetekoek - intake + echo 12 aug - Memmiee - 7 weken echo (7+2) 13 aug- Jeansflower- intake + echo 13 aug - MamaE88 - intake + echo 13.30u 14 aug - Happygolucky19 - intake + echo 28 aug - Charlottemaart2020 - termijnecho -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (18) -------------------------------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik moest mn eerste ochtend urine bewaren. Ben ook wel een beetje nerveus voor de test hoor. Ben bang dat ie ineens heel licht is ofzo
En even voor de meiden die net zoals mij, de eerste weken van de zwangerschap zowat kotsend rondlopen van de stress, niet om jullie bang te maken maar jeetje, Heel veel sterkte!!
Ahhh nee! Wat naar.. waarom dacht je vanaf het begin al dat het fout zou zijn? Heel veel sterkte! Was je allang bezig? Ook voor @OumSou heel veel sterkte!!