Oh man, het is hier echt niet meer uit te houden joh, die hitte. En de vermoeidheid werkt ook niet mee. Ben blij dat we morgenavond weer lekker naar huis gaan Spannend dat de eerste echo's er aan komen!! Ben zo benieuwd naar alle kleine wondertjes ❤️
Zo wat is er veel gekletst!! Kwaaltjes: hier heeel weinig. Af en toe vlaag misselijk en zere borsten. Vandaag had ik er niet eens erg in dat ik zwanger ben.. ik dacht opeens o ja! Wacht even dit/dat kan niet want ik ben zwanger haha. @Romy1234 wat erg voor jullie! Ben je toch naar de verloskundige gegaan voor een echo? Wat verdrietig. Ik leef met je mee. Zelf heb ik ook nog geen knaltetsen. Hitte gaat prima nog prima tot nu toe. Elke dag er op uit en goed insmeren. Niks bijzonders koken en vroeg in de ochtend huishouden: Lekker relaxen zeg maar.
Zijn we weer.. morgen 5 dagen overtijd en ik meen iets te zien.. moet morgen ochtend dan toch wel duidelijker zijn lijkt mij.. en had geen blaasontsteking gelukkig! Ben echt moe en heb hoofdpijn dus geen zin om terug te lezen maar dat doe ik snel , ik ga me bedje opzoeken hugs
Haha @Jorusa dat 'Oh ja ik ben zwanger' herken ik met dingen die ik eet bijvoorbeeld, denk ik later pas van: oeps, was dat wel zo'n goed idee?? Ach, komt vanzelf. @Tesla sorry, ik zie t niet op je test. Maar ik ben ook een slechte tuurder. Pff ik lig al een tijd wakker. Echt iets van de laatste nachten, slaap zo slecht. En niet door de warmte, we hebben airco.. Ben ook misselijk, bluh. Nou ja, zometeen maar nog een poging tot slapen doen...
Ik zie helaas niets. Als je 5 dagen overtijd bent had ie nu wel moeten knallen. Ben je zeker van je eisprong?
Ik zie wel een licht streepje, maar als je werkelijk 5 dagen over tijd bent, had je test veel duidelijker moeten zijn.. Hoe zeker ben je van je eisprong? Ben benieuwd naar je test van vandaag!
Jeetje @MamaE88 ik zie nu pas jouw onderschrift. Wat zal het spannend zijn voor jou! En nog wel even spannend blijven ook. Sterkte met de wachttijd. Mag ik vragen naar het verhaal achter je twee vroeggeboortes? Sorry als je het al verteld hebt, ik heb niet alles bij gelezen.. Ik heb niet echt meer geslapen verder vannacht helaas. Viel rond 6u in slaap geloof ik, en om kwart voor 7 ging de wekker tja. Had wel net 2-3 op de CB, ik vind het mooi! Nu wordt het echt, haha Bij zoon had ik de 3+ rond de 6 weken, dus prima! Volgende week ergens de 2e CB nog dan..
Vandaag m'n laatste test gedaan die ik in huis heb. En ja hoor de 3+! Haha. Voelt toch wat zekerder, al betekent het verder niks natuurlijk. (vandaag 5+4) Sterkte/plezier met deze warme dag dames!
Ik zie ook een streepje, maar wel heel erg licht voor 5 dagen overtijd. Ben je zeker van je eisprong?
Mooi hoor die 3+ op de test! Hoe gaat het vandaag met jullie? Hier nog steeds wel onzeker en ben best onrustig. Ergens zegt mijn gevoel dat ukkie goed zit, maarja...
@Tesla is vind je test ook niet erg geruststellend. Zie wel een licht lijntje. Maar zie niet of die nou roze is.. hoop op snel duidelijkheid voor je. @Happygolucky19 fijne he die test. Prachtig! Laatste nu ? Hier gisteren erg vroeg gaan slapen. Man niet eens naar bed horen komen. Precies voor wekker wakker. Voel me weer misselijk en bleh. Slapjes en hoofdpijn. Heel rustig aan doen vandaag op mijn werk. Hopelijk kan ik de hele werkdag voltooien. Meestal tegen de middag gaat het wel iets beter. Succes vandaag met de warmte! Liefs!
I k zie wel een super tuurstreepje! echter lijkt dit echt niet te passen bij 5 dagen na NOD. Kan het zijn dat je een late ovulatie had?
Goedemiddag , late innesteling kan wel. Maar ben weer bij de dokter geweest maar moest eerst voorbij de dokters assistent komen ! Naar mens ! Eind goed al goed , doorverwezen naar de gyno ik wacht op een telefoontje uit het ziekenhuis met een afspraak. Word vervolgd.