Uitgerekend 15 t/m 31 maart 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ws91, 8 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleSweetGreyBunny93

LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Dat is inderdaad wel vreemd zeg. Hopelijk morgen wel duidelijkheid. Welke merken heb je besteld?❤️

2. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Niemand in de buurt die testje heeft? Ik heb nog :)

3. Ruub1986

Ruub1986 Bekend lid

22 jul 2019
    646
    330
    63
    Vrouw
    Ik heb nu gewoon weer predictor en clearblue besteld.
    Wat gek allemaal.

Heb gegoogeld.. het gebeurd vaker

4. Ruub1986

Ruub1986 Bekend lid

22 jul 2019
    646
    330
    63
    Vrouw
    Hahah waar woon je?? :roflmao:

5. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ja ovu is geen uitsluitsel he!

6. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Barendrecht :)

7. Ruub1986

Ruub1986 Bekend lid

22 jul 2019
    646
    330
    63
    Vrouw
    joeee hahah ik kom eraan .
    Nee hoor grapje nu niet meer.
    Ik woon 15 min bij je vandaag. Grappig!
    Morgen komen ze als het goed is binnen als de post geen vertraging heb.

Jeansflower vindt dit leuk.
  8. MamaE88

MamaE88 Bekend lid

30 jan 2019
    665
    760
    93
    Vrouw
    Jeetje wat klote en heftig! Goed dat je actie hebt ondernomen! Hopelijk lost je lichaam het zelf op en is een operatie niet nodig! Heel veel sterkte in ieder geval ❤️

9. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.581
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ik heb honger. Ben broodjes aan het afbakken :roflmao:

10. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.581
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    @Jorusa wat vreemd zeg! Ben benieuwd naar je testen!

11. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ik eet m&ms
    Bij m’n zoontje echt 0,0 honger. En nu non stop

12. Ruub1986

Ruub1986 Bekend lid

22 jul 2019
    646
    330
    63
    Vrouw
    Ik vind het ook vreemd en echt niet leuk!!

13. LadyBird90

LadyBird90 Bekend lid

10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    @MamaE88 ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, wat een geschiedenis. Vreselijk. Een mooie zwangerschap is je nu zo gegund! Ik snap dat jullie het nu pas later willen vertellen. Je wilt ook een soort van de mensen om je heen het verdriet besparen dat hun bijvoorbeeld kleinkind uiteindelijk niet leeft. En natuurlijk deel je het ook als het niet goed gaat, maar dan heb je ze tenminste niet eerst blij gemaakt, om ze daarna weer verdrietig te maken. Zo ga je toch denken, vond (en vind) ik. Nogmaals veel sterkte met de wachttijd. Mag je nu wel voor extra echo's komen?

@Evayesmamatobe jeetje, wat een verhaal ook! Wat goed dat je zo naar je gevoel geluisterd hebt. Het zou niet meer anders uit kunnen pakken? Dat ze bijvoorbeeld echt nog te vroeg zijn geweest en dat er over een week of 2 wel een vruchtje in de baarmoeder te zien is? Ik heb totaal geen verstand van een bbz (gelukkig), dus ik roep ook maar wat.. dat tikkende tijdbom gevoel snap ik heel goed, je gaat nu alle pijntjes ook onder een vergrootglas leggen. En dat moet je doen ook hoor! En direct bellen als je het niet vertrouwt. Hoe ben je de nacht doorgekomen? Ook veel sterkte voor jou.

@Jorusa dat is inderdaad niet leuk, dat die ovu test niets aangeeft. Maar, zoals de naam al zegt, zou 'ie ook op een ovulatie moeten testen en niet op een zwangerschap. Ik weet dat het bijna hetzelfde stofje betreft, maar misschien pakt ie dat bij jou precies niet. Nog geen zorgen maken hoor, doe eerst maar eens een echte zwangerschapstest!

Wat wordt er hier verder al lekker veel gekletst! Ik probeer me een beetje te herinneren wat er allemaal besproken is, al heb ik nu al (of nog?) last van pregnancy brain :rolleyes:

Kwaaltjes: nope, weinig. Af en toe misselijk, af en toe zere borsten, af en toe krampjes. Bij mijn 3 vorige zwangerschappen (2☆☆) had ik de hele tijd enorm zere borsten, dus dat vind ik wel gek. En ik was ook totaal niet misselijk, nu meer. Volgens man ligt de misselijkheid aan de warmte. Volgens mij niet :roflmao:

Striae: bij zoon nergens last van gehad (13kg aangekomen). Ook geen trekkerig gevoel ofzo. Maar ik ben ook niet de slankste (maat 42-44). Dus ga nu ook weer niet smeren.

Spulletjes kopen: ik heb nog helemaal die behoefte niet :eek: snap ik niet hoor, vorige 3x had ik allang wat gekocht :roflmao:maar toen waren we ook echt bezig voor een kindje, dat is denk ik toch anders dan ineens zo verrast worden met een mooie test. En daarbij ben ik nog steeds niet zeker van deze zwangerschap, dus durf ik ook nog niet echt geloof ik. Ach, ik moet morgen naar Prenatal voor een kraamcadeautje, dus wie weet waar ik allemaal mee thuis kom hahaha :D

Nog minder dan 2 weken voor de eerste afspraak woehoe :D geen idee of er ook een echo wordt gemaakt, maar dat zal toch wel:rolleyes: ik vroeg gister aan man of hij vrij ging nemen voor de ziekenhuisafspraak. Nou, dat wist ie nog niet. Pardon??! Hier moet ik nog even goed ruzie over gaan maken, geloof ik!

Happygolucky19 vindt dit leuk.
  14. MamaE88

MamaE88 Bekend lid

30 jan 2019
    665
    760
    93
    Vrouw
    Ja klopt, mensen teleurstellen vond ik zo moeilijk. En met name ons zoontje vertellen (2 keer!) dat hij toch geen grote broer wordt vond ik nog het aller moeilijkst. Daar heb ik heel wat tranen om gelaten.. We willen het hem sowieso later gaan vertellen, waarschijnlijk na een goede 20 weken echo. Ik kan het echt niet nog een keer aan om hem te moeten vertellen dat zijn broertje of zusje een sterretje is geworden. Hij is ontzettend sterk en gaat er nu heel goed mee om, maar dat verdriet wil ik hem liever besparen. Al heeft hij vast (onbewust) wel door, dat ik weer zwanger ben. 1 of 2 dagen voordat ik positief testte, zei hij in de ochtend tegen mij: 'Mama, jij hebt een baby in je buik!' :roflmao:

Ja, ik krijg extra echo's, voornamelijk rond de 14 tot 18 weken. Dat vind ik wel heel fijn, maar aan de andere kant ook wel heel spannend. En tussendoor wanneer ik het niet vertrouw, mag ik bellen en langskomen.

Wat betreft spulletjes kopen, doe ik het liefst na een paar goede echo's. En daarnaast hebben we al super veel van ons zoontje. We willen het geslacht niet weten, dus geen idee of we alle kleertjes weer kunnen gebruiken :rolleyes: Ik heb wel vorige week heel stiekem al 1 pakje gekocht. Dat pakje had ik al zo vaak zien hangen, en heb ik bij mijn vorige2 zwangerschappen niet durven kopen. Deze keer zei iets in mij dat ik hem mee moest nemen, tevens was hij nu ook 70% afgeprijsd, dus ik moest wel:D

Happygolucky19 vindt dit leuk.
  15. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Welk pakje heb je gekocht?

16. Blondiiieee

Blondiiieee Niet meer actief

Hier toch nog even voor mn gemoedsrust een test gedaan en teststreep donkerder dan controle :D
    Bekijk bijlage 623141

17. MamaE88

MamaE88 Bekend lid

30 jan 2019
    665
    760
    93
    Vrouw
    :D

Bijgevoegde bestanden:

18. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid