Uitgerekend 15 t/m 31 maart 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ws91, 8 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaE88

MamaE88 Bekend lid

30 jan 2019
    665
    760
    93
    Vrouw
    Ik heb 't even opgezocht, had er nog nooit van gehoord! Ik ga er ook maar even op letten!!

2. MamaE88

MamaE88 Bekend lid

30 jan 2019
    665
    760
    93
    Vrouw
    Prima oploop lijkt me! :thumup:

3. LadyBird90

LadyBird90 Bekend lid

10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    Mooie test @Jorusa ! Hou het nu bij deze testen (als je nog wilt testen)!!

Ook nog nooit van CMV gehoord.. En kan het ook niet over mn hart verkrijgen om ineens anders te gaan tegen/met zoon.

4. Ruub1986

Ruub1986 Bekend lid

22 jul 2019
    646
    330
    63
    Vrouw
    Wel een dure bedoeling om deze nu te blijven gebruiken ;)
    Ik had er ook nog 2 cb bij besteld die ga ik volgende week nog een keer doen en hopelijk zijn die dan opgelopen.

Ik heb even snel gegoogeld. CMV is een virus zoals herpis/koortslip. Als je er gevoelig voor ben zal ik idd wel wat meer uitkijken.. Ik heb nog nooit in mijn leven koortslip gehad dus ook nog nooit over nagedacht.

Willen jullie het geslacht weten? 3 x niet geweten en nu weet ik het dus niet..
    Na de jongens kregen we een meisje. Ik wilde het echt wel weten van te voren, maar stug niet gedaan. Ben zooo blij dat we het niet gedaan hebben!!! Toen ze nog niet eens met dr hoofd eruit was riep ik al: wat is het??? Zo blij toen met een meisje.
    Nu zou ik nog wel een meisje willen ;) maar ik weet het hoor, dat hebben we niet in onze hand.
    Dus ja, zit erg in twijfel wat ik nu ga doen.
    Straks weten we het met 20 weken en vind ik het niet leuk dat de verrassing eraf is hahah.

5. LittleSweetGreyBunny93

LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Zeker wel een goede oploop hoor! Zelfde type testen en urine gebruikt qua tijd?

6. MamaE88

MamaE88 Bekend lid

30 jan 2019
    665
    760
    93
    Vrouw
    Bij ons zoontje wisten we het wel, maar deze keer wil ik het niet weten. Lijkt me zo leuk die verrassing! M'n man wil 't (tot nu toe) wel heel graag weten. Dus ik weet nog niet wat wij doen. Dat hij het wel weet en ik niet vind ik ook zo raar.. :oops:

7. LittleSweetGreyBunny93

26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Wij zouden hete erg graag willen weten. Houden beiden niet van verassingen en hebben weinig geduld haha. Buiten dat vinden wij het persoonlijk praktisch gezien veel makkelijker. Kan allemaal wel unisex, maar er blijven dingen die leuker zijn voor meiden en voor jongens niet en andersom.:D:p Heb nog niet een gevoel van wat het word. Anderen wel? Of gehad bij vorige zwangerschappen?

Arendje vindt dit leuk.
  8. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Mijn man en ik willen het wel weten. Na zo’n lange tijd om zwanger te worden zijn we veel te nieuwsgierig. En ik hou sws niet van verassingen. Bij onze dochter wisten we het met 12 weken al door de nipt. Heb t geen moment “jammer” gevonden dat het geen verrassing meer was. We hoefden alleen een meisjesnaam te bedenken en konden heel gericht de kamer en benodigdheden kopen. Ik hou ook niet zo van unisex kleren. En nog steeds was de geboorte een prachtig moment hoor ondanks dat het geslacht al bekend was.

9. Deniseje3

Deniseje3 Bekend lid

2 feb 2019
    654
    504
    93
    Vrouw
    Ik en mijn man zijn reuze nieuwsgierig, wij zouden er misschien nog een extra echo voor aanvragen om het eerder te weten, haha!

LittleSweetGreyBunny93 vindt dit leuk.
  10. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.580
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ik heb ook nog nooit van dat virus gehoord!

@Jorusa ziet er prima uit!!

Wbt het geslacht, ja wij willen het wel weten. Een verrassing lijkt me best leuk, maar zijn te nieuwsgierig. Buiten de echo's willen wij waarschijnlijk geen NIPT test gaan doen. Maar in NL doen ze toch geen geslachts mededelingen bij de nipt maar in BE wel?

Morgen 5 weekjes. Zie het toch als een soort mini mijlpaaltje. Al besef ik na 3,5 jaar nog niet helemaal dat het om ons gaat. Dat wij eindelijk eens aan de andere kant staan. Sinds vandaag lijk ik ook een soort van bandenpijn te voelen. Boobies zijn gevoelig en ik ben super moe. Kom maar op met die kwaaltjes. :)

Ik ga lekker snurken. Trusten meiden!

11. Ruub1986

Ruub1986 Bekend lid

22 jul 2019
    646
    330
    63
    Vrouw
    Ja klopt!

12. Ruub1986

Ruub1986 Bekend lid

22 jul 2019
    646
    330
    63
    Vrouw
    Dat zou ik dus idd niet willen.
    Of allebei wel of allebei niet.

13. Ruub1986

Ruub1986 Bekend lid

22 jul 2019
    646
    330
    63
    Vrouw
    Nou praktisch is het wel.
    Bij de 3e dus alles weer wit gekocht en ze was er eenmaal alles weg gedaan en echt alles roze!!

Ik vind nog lastig.. heb zo iets 9 maanden leg er een kado voor me en ik kan en mag het niet openmaken.

Lijk me ook wel keer een leuk moment om mee te maken hoe het is als het tijdens de echo verteld wordt en zo vroeg dan al weet.

14. LittleSweetGreyBunny93

26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Precies dit! Haha:D:p:roflmao:

Deniseje3 vindt dit leuk.
  15. Ruub1986

Ruub1986 Bekend lid

22 jul 2019
    646
    330
    63
    Vrouw
    Hahah te nieuwsg

16. Ruub1986

Ruub1986 Bekend lid

22 jul 2019
    646
    330
    63
    Vrouw
    Nog niet klaar..
    TE nieuwsgierig dus..
    Ben ik ook wel hoor. brand van nieuwsgierigheid.
    Weet nog niet goed

17. EsJuHa83

EsJuHa83 Actief lid

12 jul 2019
    114
    64
    28
    Vrouw
    Volgens mij zijn de gevolgen van infectie in het eerste trimester het ergst, maar is de kans dat je het doorgeeft wel kleiner (30%) dan aan het einde vd zwangerschap (70%).. het is gewoon echt eng, want je kan alles nog vermijden, de bacterie blijft 6 uur op bijvoorbeeld speelgoed en kleding etc zitten.. als ze mn man kussen en hij besmet zou raken en wij hebben seks of kussen.. onbegonnen zaak dus

Happygolucky19 vindt dit leuk.
  18. MamaE88

MamaE88 Bekend lid

30 jan 2019
    665
    760
    93
    Vrouw
    Zoo fijn voor jullie! Ik wil je best knijpen hoor, mocht dat helpen. Maar 't gaat echt om jullie ;):D

Snoepjes vindt dit leuk.
  19. EsJuHa83

EsJuHa83 Actief lid

12 jul 2019
    114
    64
    28
    Vrouw
    Ik heb het gevoel dat ik zwanger ben van een jongetje.. puur gebaseerd op het feit dat ik seks dichtbij de eisprong moet hebben gehad. Een eisprong die dus bijna een week later was. Vandaar ons cadeautje.. ik weet niet in hoeverre die theorie klopt hoor.. maar goed. We hebben 2 meisjes. En zou een derde meisje erg leuk vinden. Puur omdat ik mezelf echt als meisjesmoeder zie. Een jongetje is natuurlijk ook super leuk, maar zou echt moeten omschakelen :)

20. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Nee klopt wij hebben destijds de nipt laten doen in België omdat het in Nederland nog niet beschikbaar was.

Die kwaaltjes zijn een mooie bevestiging steeds he! Ik zie elke week ook echt als een mijlpaal. En elke dag denk ik: dat is er weer 1 dichterbij de echo! Zo onwerkelijk he als het na zo’n lange tijd raak is.

Snoepjes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina