Uitgerekend 15 t/m 31 maart 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ws91, 8 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleSweetGreyBunny93

LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Gelukkig. ❤️

MamaE88 vindt dit leuk.
  2. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.408
    1.201
    113
    Ja voor een paar dagen o_O

Ja 1e ging vanzelf. 2e heeft 3,5 jaar op zich laten wachten. Met een partiële mola zwangerschap en 2x vmk er tussen door. 6x iui gehad en de hoop opgegeven. Ivf wilde we niet. Daarna ineens spontaan zwanger. Deze zws is echt een gegeven kado. De wens was er. Maar nooit verwacht zo snel zwanger te mogen worden. Zo dankbaar!

Arendje, Ws91 en LittleSweetGreyBunny93 vinden dit leuk.
  3. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.408
    1.201
    113
    Wat fijn! Jij hebt ook al heel wat meegemaakt. Hopelijk ben je weer wat gerust gesteld.

MamaE88 vindt dit leuk.
  4. LittleSweetGreyBunny93

26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Jeetje dat is best een heftig verleden. Wat een wonder dat deze kleine nu aan het groeien is. Hoop dat alles goed mag gaan❤️

mutskuh vindt dit leuk.
  5. LittleSweetGreyBunny93

26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Gedaver vanochtend keurig in bed wat crackers gegeten en wat water gedronken. Voelde met bij het opstaan niet lekker. Naar de wc geweest en dat voelde beter. Daarna tijdens poetsen moeten kokhalzen, fantastisch. Heb nu van ellende maar een glaasje cola op, erg vies in de ochtend, maar mijn buik/maag lijkt te kalmeren. Zo mezelf op de fiets hijsen om te gaan werken, hopelijk snel voorbij. En dan heb ik vanavond ook nog een afspraak met mijn trainer:eek: ben van plan wel te gaan en te zien hoe het gaat, manlief heeft een uur later dan mij pas een afspraak met zijn trainer, FANTASTISCH. ;)Hahah sorry voel me in de ochtend altijd slecht. En de rest van de dag hondsmoe hihi:roflmao:

#klaagmodusuit:p

6. EsJuHa83

EsJuHa83 Actief lid

12 jul 2019
    114
    64
    28
    Vrouw
    Haha, dat kokhalzen tijdens tandenpoetsen.. echt een dingetje. Heb het bij alle 3 de zwangerschappen dus. Kan echt moeilijk achterin poetsen, vooral de onderste kiezen. Zooo vervelend.. bij de 2e wist ik daardoor weer zwanger te zijn. Hoor er verder niet zoveel dames over.

Meer dames die dit hebben?

7. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.408
    1.201
    113
    Nee die partiële mola kwamen we met 10 weken pas achter. De andere 2 waren 2 vroege miskramen in week 4 nog. Bij de 2e kreeg ik wekelijks echo. Wel op eigen verzoek. Ga nu ook een pakket aanvragen met 3 echo's onder de 15 weken. Dus dan heb ik volgende week nog een echo bij de intake. Dan nog 3 echo's bij pretecho&zo en de termijnecho bij de vk. Zo kom ik die spannende periode hopelijk snel door.

8. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.408
    1.201
    113
    Ja ik heb het ook. Vooral met mn tong poetsen. Dat is echt zo erg.. :|

9. Happygolucky19

Happygolucky19 Actief lid

21 apr 2019
    246
    253
    63
    Vrouw
    Haha ja herkenbaar met tandenpoetsen.

Vandaag wel minder misselijk dan gisteren, heb crackers nu in huis en gemberthee werkt voor mij ook heel goed kennelijk. (Of misschien is het psychisch, maar dat ik me beter voel is allang fijn)

Nu ik me vandaag weer beter voel dan gisteren zit ik ook met dat nare gevoel wat ik wel vaker lees: is het wel goed als ik ineens minder last heb van kwaaltjes?!

Ik probeer er allemaal maar zo min mogelijk bij stil te staan, maar valt me tegen hoe moeilijk het is. Voor de dames die al vaker zwanger zijn geweest, wat is jullie ervaring, neemt de angst af? (Natuurlijk zijn er wat dames met heel erge ervaringen, dan neemt de angst nooit af denk ik..)

10. Ruub1986

Ruub1986 Bekend lid

22 jul 2019
    646
    330
    63
    Vrouw
    Ha meiden

Hoe is het hier? Even een update.
    Vloeien is flink begonnen, vruchtje verloren denk ik.
    Maar na een halve dag vloeien, is het haast over...:
    Meiden met ervaring, is dit normaal???

11. MamaE88

MamaE88 Bekend lid

30 jan 2019
    665
    760
    93
    Vrouw
    Kokhalzen is heel erg herkenbaar. Eigenlijk bij alles wat ik doe.. Eten, luier verschonen van ons zoontje, koken, tanden poetsen :roflmao: Heerlijk.

LittleSweetGreyBunny93 vindt dit leuk.
  12. MamaE88

MamaE88 Bekend lid

30 jan 2019
    665
    760
    93
    Vrouw
    Van mij mag je hier lekker klagen hoor! Zijn we toch voor ;)

13. Blondiiieee

Blondiiieee Niet meer actief

Hey meiden,

Ben even benieuwd of jullie ook zo af en toe een beetje een zeurend gevoel in de onderbuik hebben?

Ook met vlagen misselijk, vooral als ik honger heb.

14. Blondiiieee

Ik heb bij mn laatste mk 2x gevloeid. Eerst een dag of 5 zonder stolsols of kramp. 2 dagen niks en daarna ineens erge buikkramp en nog een dag of 4 gevloeid. Maar dit is van erge bloeding tot aan bijna geen verlies meer.

15. MamaE88

MamaE88 Bekend lid

30 jan 2019
    665
    760
    93
    Vrouw
    Ik had vanmorgen een soort zeurend gevoel in m'n onderbuik, voelde het richting m'n bekken leek het wel..

Blondiiieee vindt dit leuk.
  16. MamaE88

MamaE88 Bekend lid

30 jan 2019
    665
    760
    93
    Vrouw
    Wat 'fijn' dat je denkt het vruchtje te zijn verloren. Blijft natuurlijk altijd verdrietig, maar beter zo dan dat je er weken op moet wachten denk ik..
    Het zal wel niet te vergelijken zijn, maar na mijn laatste mk met 14 weken (was wel een bevalling) heb ik na curretage van de placenta nog 6 weken gevloeid. Hoop voor jou dat dit het inderdaad was en dat het vloeien echt gestopt is!

Ik wens je heel veel sterkte toe en een eventuele gezonde zwangerschap voor de toekomst ❤️

17. LittleSweetGreyBunny93

26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Ja vooral als een soort rommelend gevoel in mijn buik. Verder erg moe. Misselijk gedurende de ochtend en tijdens het tandenpoetsen. En zere borsten. Leuk he allemaal hahaha

18. LittleSweetGreyBunny93

26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Dat is inderdaad wel vrij snel. Bij mijn ma 8+4 heb ik na vier dagen vloeien de vruchtjes verloren. Daarna nog een paar dagen rood. Toen nog zeker twee weken bruin bloedverlies. Zoals je begrijpt is ook dit proces weer per vrouw verschillend. Ik hoop dat alles goed en schoon is. Ga je het nog laten controleren of je schoon bent dmv een echo?

19. Ruub1986

Ruub1986 Bekend lid

22 jul 2019
    646
    330
    63
    Vrouw
    Ze zei dat ik nogmaals een test moest doen en als hcg uit lijf is dan is het prima. Als het niet zo is, dan echo.

Ga donderdag even test doen denk ik.
    Net voordat we weg gaan.

Ook zei ze dat ik niet mocht zwemmen of in bad. Is dat alleen als je vloeit of echt tot de volgende menstruatie?

20. Blondiiieee

Volgens mij totdat je gestopt bent met vloeien. Gemeenschap wordt tot die tijd ook afgeraden ivm mogelijke infectie aan je baarmoedermond

Deel Deze Pagina