Bedankt meiden voor het antwoord. Vind echt irritant dat je eerst moet kijken wat je cyclus is etc en dan weer verder voor volgende ronde... Normaal ben je ongesteld en hup je ga weer verder
Bij mij duurde het laatst 6 weken. Met moederdag mn mk en 22 juni weer ongesteld. En nu weer zwanger!
Ook nog op Moederdag een MK... 6 weken is echt lang. Ik hoop dat toch echt niet.: Dat was ook met bruin verlies erbij?
In totaal 2 weken gevloeid incl bruinverlies en 6 wk na de eerste bloeding weer ongesteld. Dit was een vroege mk met 4.5 wk
@Jorusa sterkte ik vloeide incl bruin totaal 8 dagen waarvan 2 dagen wat meer. En die cyclus duurde 6 weken.
bij m’n zoontje had ik amper angst. Maar t nam al sterk af na kloppend hartje en helemaal zodra ik m begon te voelen
Ja, als je het voelt lijkt me ook wel geruststellend. Ik hoop meer rust te hebben na de eerste echo, gegeven dat alles er dan goed uitziet natuurlijk.
Ik kreeg bij mn dochter met elke echo meer zekerheid. Vooral toen de 12 weken echo goed was. En toen ik haar voelde was dat helemaal een geruststelling iedere keer
Ik ben elke keer direct na een miskraam weer zwanger geraakt. Dus elke goede zwangerschap ging een miskraam aan vooraf en geen menstruatie meer tussendoor.
Vooral dat laatste inderdaad. Gelukkig voelde ik onze jongste heel snel. Toen kon ik pas iets ontspannen. Hopelijk deze keer weer snel plopjes!
Bij m’n zoontje had ik met 14 weken plopjes Lijkt me toch wel weer heerlijk Al voelde t vanaf 30 weken soms minder fijn Haha
Hier bij ons zoontje voelde ik het vanaf 16 weken.. Kan echt niet wachten om elke dag weer die bevestiging te krijgen dat er een klein frummeltje in m'n buik groeit ❤️
Lijkt me zo,n apart gevoel om je baby te voelen bewegen, ik kan me er niets bij voorstellen. Ik denk dat ik de eerste keren denk dat het me darmen zijn, haha
Ja zeker die plopjes voelen als je darmen. Alsof iemand zachtjes met z’n vingers op je darmen trappelt.
@Jorusa bij mijn MK van 6 weken was het een heftige, wat langere menstruatie. Begon mild, maar werd wel steeds erger. Ik hoop voor je dat je er zsm vanaf bent (en dat dit het dus is) en dat je lekker kunt zwemmen en plezier kunt maken op vakantie. @Deniseje3 het is ook echt een onwerkelijk gevoel, haha de eerste keer dat ik zoon voelde was toen we een middagdutje op zondag aan het doen waren ‘is dit het nou? Moet het zo voelen? Ja het is het! Ja het is het echt!!’ Heel apart en fantastisch nog even geduld!
@LadyBird90 @Jeansflower Ik kan echt niet wachten, lijkt me zo mooi en onwerkelijk gevoel! De echo kan ook voor mij niet snel genoeg zijn, ik ben mega ongeduldig.
4. De eerste laaang geleden, toen was het niet de bedoeling, dus daarna extra maatregelen met anticonceptie. Daarom tel ik deze meestal niet mee. De 2e de ronde voor ik zwanger raakte van de oudste. De derde de ronde voor ik zwanger raakte van de jongste en de 4e vorige maand.
Hier vandaag toch echt een paar keer op het randje van overgeven. Nou voelde het al een paar dagen zo, maar nu kan ik het echt nog maar net beheersen. Ik vrees dat het een dezer dagen weer misgaat. Zijn de eerste 10 weken al voorbij Vorige keer ging het vanaf toen beter. Nog maar 5 weken te gaan Eerste keer pas vanaf 20 weken, maar dat probeer ik te vergeten