Hier vooral vanaf een uur of 16.00 zo moe en niet lekker. Op randje van kotsen. Ik denk van vermoeidheid. Zo anders dan 6 jaar terug!
Grappig he, hoe zwangerschappen kunnen verschillen. Bij m'n eerste had ik nauwelijks ergens last van, alleen wat moe. 2e en 3e super misselijk en moe. En deze keer ook super moe en zo nu en dan ook flink misselijk. Bij alle 4 wel heel veel kokhalzen.. Ze zeggen vaak ook dat je bij meisjes meer misselijk bent dan bij jongens. Onze eerste is een zoontje en nauwelijks misselijk geweest. 2e en 3e wel, maar de een was een meisje en de ander een jongetje, dus die vlieger gaat bij mij niet op. Op dit moment ook geen flauw idee wat het gaat worden. Ben stiekem wel heel erg benieuwd, maar denk dat ik het niet wil weten
Dat zou hier dan weer een meisje betekenen, 5 weken en groen van de misselijkheid Ben benieuwd! Die vermoeidheid ook erg herkenbaar! Weet niet of ik dat de vorige keren ook had. Heb ik verdrongen ofzo, haha. Maar het is nu wel overduidelijk aanwezig.
Haha, leuk.. Je hebt dus al een meisje? Denk dat 't een bakers praatje is hoor, maar je weet nooit.. En als je het echt al wilt weten, kun je altijd nog de Chinese geslachtskalender kijken Wat betreft die vermoeidheid.. Ben nu al een paar avonden rond 8 uur in slaap gevallen op de bank. Heel gezellig voor m'n man.. haha
Bij m’n zoontje was ik erg misselijk en niet bepaald knap (acne, vocht) terwijl ze vaak zeggen dat meisjes ‘lelijk’ maken & misselijk. Dus ach, ik geloof daar niet in inderdaad
♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 Maart 2020 ♡ 16 Maart ❤ mutskuh -37 jaar -3e kindje 17 Maart ❤ 18 Maart ❤Chaartje - 40 jaar - 3e kindje 19 Maart ❤ MamaE88 - 30 jaar - 2e kindje (4e zwangerschap) ❤️ EsJuHa - 34 jaar - 3e kindje 20 Maart ❤ Ws91 - 28 jaar - 2e kindje ❤ Zoetekoek - 34 jaar - 2e kindje ❤ Kangerootje - 28 jaar - 2e kindje ❤️ LittleSweetGreyBunny93 - 25 jaar - 3e kindje (tweede zwangerschap, MA tweeling dec 2018) 21 Maart ❤ Nimm - 27 jaar - 2e kindje 22 Maart ❤ Happygolucky19 - 32 jaar - 1e kindje ❤ Charlottemaart2020 - 23 jaar - 1e kindje 23 Maart ❤ Jeansflower - 32 jaar - 2e kindje ❤ Evayesmamatobe - 36 jaar - 1e kindje 24 Maart ❤️ Deniseje3 - 23 jaar - 1e kindje 25 Maart ❤ Arendje - 29 jaar - 2e kindje 26 Maart ❤ 27 Maart ❤ LadyBird90 - 28 jaar - 2e kindje 28 Maart ❤ Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje ❤️ Blondiiieee - 26 jaar - 2e kindje 29 Maart ❤ Romy - 30 jaar - 2e kindje 30 Maart ❤️ Happy91 - 27 jaar - 3e kindje ❤️ Cedi - 26 jaar - 1e kindje 31 Maart ❤ Afspraken: 29 juli - ws91 - vroege echo 30 juli - Chaartje 1e vroege echo intake 31 jul - Charlottemaart2020 - intake 05 aug - Kangerootje - vroege echo 05 aug - Ws91 - intake + echo 11:00 05 aug - mutskuh intake 07 aug - LittleSweetGreyBunny93 - intake+echo 16:30 08 aug - Arendje - echo gyn 08 aug - Cedi - eerste echo 08 aug - LadyBird90 - eerste afspraak gyn 08 aug - Evayesmamatobe - intake + echo 14.30 09 aug - Blondiiieee - intake + echo 12 aug - Zoetekoek - intake + echo 13 aug - Deniseje3 - vroege echo 13 aug- Jeansflower- intake + echo 13 aug - MamaE88 - intake + echo 13.30u 14 aug - Happygolucky19 - intake + echo 14 aug - Cedi - intake verloskundige 19 aug - Happy91 - echo + intake 26 Aug - Chaartje termijn echo 27 aug - Deniseje3 - intake 28 aug - Charlottemaart2020 - termijnecho -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (3) | onbekend (20) -------------------------------------------------- ⭐ Sterretjes ⭐ OumSou Amy1989 Jorusa WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Haha ik ben bij allebei mn dochters helemaal niet misselijk geweest. Nu al 3 dagen in de avond misselijk.. tot ik in slaap val. Smorgens juist weinig last ervan. Dan zijn dit er vast 2
Haha, nou ik zou echt een hartverlamming krijgen hoor. Tweeling lijkt me geweldig, maar liever niet als 3e en 4e kindje. Lijkt me echt heel heftig met aandacht verdelen en 2 kleine meisjes al thuis!
En 2 meisjes bedoel ik dan aangezien ik nu wel misselijk ben. Toch heb ik vermoeden dat het een jongetje is. Zoo spannend!
Goedenavond ladies Zal me ook even voorstellen Ik ben Chaartje en zwanger van me 3e kindje Ik vind het zo spannend want ik had niet gedacht dat het nog zou gebeuren. Ik ben zwanger geworden dmv iui omdat ik door een conesatie maar moeilijk zwanger werd. Het mooie van dit alles is dat de iui plaats vond op de sterfdag van me 1e kindje. En nu is het gewoon raak. Ik hoop zo dat alles goed zal blijven gaan. Ik ben dus medisch dus ik Blijf onder controle in het ziekenhuis. Ik wens de dames wiens zwangerschap nis geëindigd met een sterretje heel veel sterkte. Hopelijk is de volgende ronde positiever. ❤️❤️❤️❤️
Welkom en gezellig dat je met ons mee komt kletsen Gefeliciteerd met deze zwangerschap. Wat bijzonder dat de iui plaats vond op de sterfdag van jullie dochter.. Wat heftig dat jullie haar hebben verloren. Ik zie in je onderschrift dat ze nog geen maand oud is geworden? Wil je vertellen waar ze aan is overleden?
Nee mijn zoon heb ik verloren heb na hem nog een dochter gekregen. Ja mijn vliezen braken met 22wk en heb toen in diverse zkh gelegen en hij kwam ter wereld met 26.5 weken. Jammer genoeg waren zijn darmpjes in de knoop geraakt en is hij daar aan overleden. Het was is superheftig, maar we zijn nu 11 jaar verder en het gaat nu pas wat beter. Mis hem voor altijd maar nu met deze frummel op die bijzo dere datum. Voel ik alsof hij nog dichterbij me staat dan ik had durven dromen.
Oh, sorry.. denk dat ik verkeerd gelezen heb. Jeetje wat een heftig verhaal. Ik snap heel goed wat voor een impact zoiets kan hebben. Fijn dat je door dit kleine frummeltje je zoontje dichter bij je voelt!
Welkom en gefeliciteerd! Wat een ontzettend heftig verhaal zeg. Kan me voorstellen dat je daar eigenlijk nooit meer helemaal overheen komt. Hopelijk gaat met deze frummel alles goed❤️ Ik zie op de lijst dat je gisteren de eerste echo hebt gehad, was alles oke voor nu? @Charlottemaart2020 succes vandaag met de intake. Is die met of zonder echo? Voel me vandaag echt niet lekker. Gelukkig wel vrij. Onrustig gevoel in mijn buik. Geen steken maar rommelend en voel lucht verplaatsten. Dus wellicht mijn darmen. Verder erg moe en hoofdpijn. Super fijn zeg. Gisteren gesport en dat voel ik ook overal. Ondanks dat het alleen hele rustige cardio is geweest. Dus vandaag lekker rustig aan op de bank. Strijken en stofzuigen dan maar een andere keer toch?
Ik heb de echo op het ziekenhuis pas aankomende maandag haha afgelopen maandag de vroege echo al gehad, Mooi hartje zien kloppen! Denk dat je dat misschien gemist hebt?
Dankjewel! Is helaas inderdaad zonder echo, ben zo benieuwd! Ik voel me inderdaad ook heel moe en gewoon blehh