JA echt he. Ik heb wel een verhoogde kans op een twee eiige tweeling. Maar na de vorige keer met ik met alles blij als het maar groeit en gezond is❤️
Haha ik ook! Ik heb altijd het gevoel gehad een tweeling te krijgen, al denk ik van niet hoor.. Hebben wel aan beide kanten van de familie tweelingen
Oh man, die echo duurt nog zo lang! Kan echt niet wachten.. Ben zo benieuwd! Heel de dag al misselijk. Moest vanmorgen werken en had veel te weinig gegeten omdat ik niks weg kreeg. Ging bijna van m'n stokje..
Ik heb echt precies hetzelfde. Had gewoon honger ook ineens weer. Vind het ook heel eng.. zucht.. proberen aan iets anders te denken en 'hopen' op een kwaaltje straks.
Ik zou het nog leuk vinden ook, me man zegt dat we dan meteen klaar zijn, wil het daarna gelijk door laten knippen.. maar ik wil misschien 3 kindjes inplaats van 2
Ik mocht willen dat man zich zou laten helpen wij zijn met twee kinderen klaar, maar hij wil ‘geen schaar in zn edele delen’ zoals hij zelf zegt.. ik mag helaas geen hormonen, dus de pil etc zit er niet in. Condooms gaat dus blijkbaar niet altijd even goed (baby is hier het bewijs van). Dan maar een spiraal.. maar ik vind het eng om die te laten zetten ach ja, nog een maand of 8 de tijd om erover na te denken
Mijn vriend zegt dat hij zich wel gaat laten knippen. Moet t nog zien gebeuren. M’n schoonzus heeft zichzelf laten steriliseren omdat zij 8 jaar ouder is dan mijn zwager. Dat kan ook altijd nog
Ik vindt het zelf ergens een eng idee, stel dat je toch wel ineens voor een volgende kindje wil gaan, of er iets met mij gebeurt hij in een volgende relatie geen kinderen meer zou kunnen krijgen. Haha ik kan me er wel iets bij voorstellen, ik stond ook verbaast te kijken toen hij het voorstelde, ik zou dat zelf nooit durven! Wel is het zo eerlijk omdat anticonceptie eigenlijk vaak bij de vrouw ligt, wij pompen ons meestal voordat er sprake is van een kinderwens vol met hormonen, moeten hierna een watermeloen-sized baby eruit persen. Ohh wauw! Gewoon met gebruik van condoom nog zwanger worden, dat hoor je niet vaak. Kwam je er ook later achter dat je zwanger was, of had je het vrij snel door? Ik snap dat je een spiraal laten zetten eng vindt, ik durf dat ook niet! Mag je helemaal geen hormonen? Ik vindt zelf de nuvaring perfect, hierin zit 90% minder hormonen in als in de pil, was er super blij mee.