Natuurlijk.. We bevallen ook niet allemaal tussen 16-23 aug.. Maar vond kleinere club wel overzichtelijk
Goedemorgen, Mijn test is gelukkig mooi opgelopen! Vandaag of morgen is m’n nod. Ik heb er iets meer vertrouwen in maar rete spannend is het allemaal wel
1 was 1 week overtik met m’n zoontje zit nog steeds in het groepje van mei mama’s 2016. Is nog steeds erg leuk! Is het een idee om op een gegeven moment , als we wat verder zijn, een fb groep aan te maken ? Kan je leuke topics maken, elkaar beter leren kennen en de buikenfotos etc
Ik vind het iig wel echt fijn een klein clubje en tot nu toe echt gezellig en fijn! Leuk om elkaar uiteindelijk wat beter te leren kennen!
Ik heb niet meer getest .. wel kijk ik stiekem elke ochtend nog even naar mijn temp En die is nog netjes hoog! 37,2 Normaal naar ei 36,8 En als menstruatie begint 36,5
Goed hoor, op een gegeven moment is het klaar. Ik test vrijdag nog en dan is t ook klaar. Temp dan nog wel heel even door maar niet dagelijks.
Goedemorgen! Mooie test @syl33 Jippie! Vandaag voor t eerst sinds een week niet getest. Probeer t nu even los te laten. Ik heb een superfijne groep overgehouden aan deze lijst maart 2016. We hebben nu een app groep en appen echt elke dag foto’s etc. Maar ik wacht ook nog even. Wij deden het toen rond bevallig toen iedereen knetter meeleefde met elkaar
Ik test ook niet meer, bang dat het me alleen maar onzeker maakt. Hier inmiddels sochtends af en toe een vlaagje van misselijkheid, die binnen minuut ook weer weg is, hoop stiekem dat dat doorzet (raar eigenlijk dat je misselijk wilt zijn omdat je dan idee hebt dat er iets gebeurd in je lichaam ). Wat ik wel elke ochtend heb na het douchen en aankleden; een soort van opvliegers! Echt heel maf, duurt een minuut of 10 maar heb ik het echt opeens bloedheet en trekt dan weer weg. Herkent iemand dit? Ik heb het nog nooit gehad haha
Ik vind het ook maar spannend allemaal. Gisteren en vandaag klein beetje bruinverlies, volgens Google redelijk normaal maar toch... Nog 4 weken tot de eerste echo. Duurt lang!
Trouwens vind ook dat je nu bij deze groep hoort. Of je bij de termijnecho op 12 of 29 augustus wordt gezet... dan hebben we al zoveel weken met elkaar meegeleefd! Tenzij je dat zelf wilt natuurlijk!
Ja heb zaterdag en zondag best wat bruin verlies gehad en maandag nog wat bruine “korreltjes”. Vind t ook niks. Maar volgens vk normaal, oud bloed. Testen lopen mooi op dus probeer t los te laten.
Oh ik heb trouwens wel last van zeurende pijn in mijn onderbuik. En borsten sinds gisteren. Opvliegers herken ik nog niet. Maar alles is goed doorbloed dus ook je huid
Ik heb dat wel gehad de laatste maand, echt bijzonder gevoel, soms ook een soort zenuwachtig gevoel in mn buik erbij, alsof er ineens iets heel spannends is!
!Bevallingslijst! Uitgerekend 16-23 augustus 2018 16 augustus Anoniemmie - 26 jaar - 1e kindje♡ Fierootje - 35 jaar - 1e kindje♡ 17 augustus Yumar- 30 jaar - 2e kindje♡ 18 augustus Love87 - 29 jaar - 3de kindje♡ Hero87 - 30 jaar - 2de kindje♡ 19 augustus kleineM - 2de kindje♡ 20 augustus Mie88 - 29 jaar - 3de kindje♡ Mokka88 - 2de kindje♡ Tinkerbell1987 - 30 jaar - 3de kindje♡ Yv86 - 31 jaar - 3de kindje♡ Meen88 - 29 jaar - 2e kindje♡ 21 augustus Hobbs - 33 jaar - 1e kindje♡ Niki2014 - 34 jaar - 2e kindje♡ 22 augustus Syl33 - 33 jaar - 2e kindje♡ 23 augustus ----------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (13) ----------------------------------------------------- Afspraken: December 22 december - meen88 - vroege echo 28 december - YuMar - vroege echo 28 december - Anoniemmie - vroege echo Januari 2 januari - Mokka88 - vroege echo 2 januari - Love87 - vroege echo en intake vk 04 januari - Niki2014 - Vroege echo 05 januari - kleineM - vroege echo en intake 09 januari - Syl33 - vroege echo 11 januari - YuMar - Intake 12 januari - Hobbs - Vroege echo 22 januari - YuMar - Intake 25 januari - Niki2014 - Intake + termijnecho 26 januari - Hobbs - Intake + termijnecho Februari Maart __________________________________________ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Net een afspraak gemaakt met de vk, we kunnen al vroeg terecht voor een echo on te kijken of het goed zit en de intake direct erna! Nu alleen de feestdagen even afwachten! Als de echo goed is willen we de rest van de naaste familie inlichten, nog even wat leuks bedenken! Wij gaan alleen de 20-wekenecho doen trouwens, geen andere onderzoeken. Zou voor ons niet uitmaken dus dan hoef ik het ook niet zo vroeg te weten!