Is dat wel goed? Je hebt dan wel telkens die geluidsgolven.. Ik dacht dat ze onderzocht hadden dat het kindje ook reageert op de echogolven, ik zou het zelf niet doen denk ik!
Sterkte tinkerbell.. Hopelijk heb je het mis en zit het toch goed! Hier veel last van mijn buik. Broeken zitten al wat strak Af en toe wel misselijk maar niet extreem. Dat was ik bij mijn zoon ook niet.
Ik ook nog niet, af en toe een vlaag dat ik denk, hm voelt alsof misselijkheid opkomt maar is altijd loos alarm. Met dochter was ik het ook heel erg, eerste 16 wk 6 kg afgevallen. Voor m'n gevoel had ik het toen direct na positieve test dus maakt me btje onzeker dat ik het nu niet heb...
Helaas ben net begonnen met bloeden. Dus ik ga mezelf van de lijst halen... Zal afentoe nog wel een xtje komen lezen hoe het gaat met jullie! Ik ga deze maand heel hard nadenken of ik nog veder ga met proberen voor een kindje. Ga in ieder geval goed oud en nieuw vieren. Jullie een hele fijne zwangerschap gewenst hoop dat jullie in augustus september allemaal een mooi klein gezond babytje mogen vasthouden!!
!Bevallingslijst! Uitgerekend 16-23 augustus 2018 16 augustus Anoniemmie - 26 jaar - 1e kindje♡ Fierootje - 35 jaar - 1e kindje♡ Mamacaiere - 30 jaar - 5 kindje ♡ 17 augustus Yumar- 30 jaar - 2e kindje♡ 18 augustus Love87 - 29 jaar - 3de kindje♡ Hero87 - 30 jaar - 2de kindje♡ 19 augustus kleineM - 2de kindje♡ 20 augustus Mie88 - 29 jaar - 3de kindje♡ Mokka88 - 2de kindje♡ Meen88 - 29 jaar - 2e kindje♡ 21 augustus Hobbs - 33 jaar - 1e kindje♡ Niki2014 - 34 jaar - 2e kindje♡ 22 augustus Syl33 - 33 jaar - 2e kindje♡ 23 augustus Sterretjes Yv86, Tinkerbell1987, ----------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (12) sterretjes (2) ----------------------------------------------------- Afspraken: December 22 december - meen88 - vroege echo 28 december - YuMar - vroege echo 28 december - Anoniemmie - vroege echo 28 december - mamacaiere- vroege echo en intake vk Januari 2 januari - Mokka88 - vroege echo 2 januari - Love87 - vroege echo en intake vk 04 januari - Niki2014 - Vroege echo 05 januari - kleineM - vroege echo en intake 09 januari - Syl33 - vroege echo 11 januari - YuMar - Intake 12 januari - Hobbs - Vroege echo 22 januari - YuMar - Intake 25 januari - Niki2014 - Intake + termijnecho 26 januari - Hobbs - Intake + termijnecho Februari Maart __________________________________________ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
@Tinkerbell1987 ahh nee, heel erg veel sterkte, hoop dat je het een plekje kunt geven. Heel veel wijsheid gewenst en ga lekker genieten van de feestdagen!
Hebben jullie ook al Zo n shop drang? Wil het liefste al vanalles gaan kopen.. gelukkig is daar vriendlief die zegt nee nee wacht nog maar even haha