Als je 26 november een positieve test, dan is je eitje hoogstwaarschijnlijk 28 nov gesprongen. Dan zou je 4wk en 3 dagen zijn. Het kan zijn dat je langzaam hcg aanmaakt, dan is er niks aan de hand hoor. Ik zou het maandag nog nog een keer doen, dan zou er wel 2,3 week moeten staan ivm verdubbeling hcg om de dag.
Welkom @Springboon! Dit was denk ik alleen niet de laatste lijst, want zie m’n afspraken er niet meer bij staan 9 Jan vroege echo en 24 Jan intake en termijn echo.
Oh heb deze van vorige pagina gepakt. Misschien had tinkerbell een oude genomen. Als iedereen even zn afspraken checkt zet ik t er weer bij
He meiden, is deze lijst echt maar tot de 23e? Ben gewend dat ze meestal van 15 tm 30 lopen. Ik durf mij nog niet helemaal officieel hier aan te melden maar heb eergister licht positief getest en zou dan 27 aug uitgerekend zijn.... Let me know!
Wat mij betreft kom je erbij hoor! Er zijn helaas ook alweer wat van de lijst gegaan ! Alleen maar gezellig
We hebben daar bewust voor gekozen omdat we het eens waren dat we een wat kleiner clubje fijner zouden vinden .. Makkelijker bij te houden wat iedereen zegt en doet.. Wat mij betreft kun je erbij maar weet niet wat de rest ervan denkt .. Maar ergens hebben we wel een grens denk ik anders loopt het uit tot een grote groep en moet beheer onze naam weer aanpassen Tot eind aug.
Jij bent dan nr 15, maakt voor mij niet uit wat de datum is, een aantal van ons zal ook nog opschuiven na de echos
sorry meiden zou iemand anders de juiste lijst kunnen zoeken en daar dan Springboon toevoegen? das misschien makkelijker (4e kindje, 23 aug, 29 dec echo en intake). Naastdat cb op 1-2 bleef staan zijn mijn kv ook lichter. Dus heb er echt even helemaal geen vertrouwen in en ben best overstuur. Ik haak later weer in.
Ik heb net ook even een testje gedaan.. Tot nu toe gaat het hier goed met testjes vind het ook nog steeds eng en probeer nu echt niet meer te testen
Volgens mij moeten we ff duidelijke afspraak maken.. Niet meer testen Wat een onzekerheid allemaal Ik ga de juiste lijst ff zoeken