Ik kon het toch niet laten vanmorgen, had nog geen knaller gehad, maar nu is ie ect donkerder dan de controlestreep dus ik stop ook met testen!
!Bevallingslijst! Uitgerekend 16-23 augustus 2018 16 augustus Anoniemmie - 26 jaar - 1e kindje♡ Fierootje - 35 jaar - 1e kindje♡ Mamacaiere - 30 jaar - 5 kindje ♡ 17 augustus Yumar- 30 jaar - 2e kindje♡ 18 augustus Love87 - 29 jaar - 3de kindje♡ Hero87 - 30 jaar - 2de kindje♡ 19 augustus kleineM - 2de kindje♡ 20 augustus Mie88 - 29 jaar - 3de kindje♡ Mokka88 - 2de kindje♡ Yv86 - 31 jaar - 3de kindje♡ Meen88 - 29 jaar - 2e kindje♡ 21 augustus Hobbs - 33 jaar - 1e kindje♡ Niki2014 - 34 jaar - 2e kindje♡ 22 augustus Syl33 - 33 jaar - 2e kindje♡ 23 augustus Springboon - 4e kindje♡ Sterretjes Yv86, Tinkerbell1987, ----------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (13) sterretjes (2) ----------------------------------------------------- Afspraken: December 22 december - meen88 - vroege echo 22 december - YuMar - vroege echo 28 december - YuMar - vitaliteitsecho 28 december - Anoniemmie - vroege echo 28 december - mamacaiere- vroege echo en intake vk 29 december- Springboon - vroege echo + intake Januari 2 januari - Mokka88 - vroege echo 2 januari - Love87 - vroege echo en intake vk 04 januari - Niki2014 - Vroege echo 05 januari - kleineM - vroege echo en intake 09 januari - Fierootje - vroege echo 09 januari - Syl33 - vroege echo 11 januari - YuMar - Intake 12 januari - Hobbs - Vroege echo 22 januari - YuMar - Intake 24 januari - Fierootje - Intake + termijnecho 25 januari - Niki2014 - Intake + termijnecho 26 januari - Hobbs - Intake + termijnecho Februari Maart __________________________________________ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Zal ze ook even toevoegen Die gekke zijn de cb digital in gesloopte vorm. Weet niet precies om welke streepjes het gaat, maar je snapt t punt. Gets ben zo teleurgesteld. In okt ook al Miskraam. Mn dochtertje heeft een longontsteking.
Die gesloopte digitale zegt me echt niks.. Inderdaad lijken d'r andere iets af te nemen,, maar mss was de urine minder geconcentreerd oid? Ik hoop voor je dat het vals alarm is.. Blijft spannende de eerste weken..
Vind het nog niet heel dramatisch uit zien.. idd was je urine mischien minder ? Mis veel gedronken ? Mis ben je meer een avond tester ? Of ochtend tester ?
Gewoon niet meer testen! Het is moeilijk maar je moet toch wachten op de echo, met of zonder testen. Sterkte jongens!
Vind het ook niet een super licht streepje. Probeer het inderdaad af te wachten, al lijkt me dat ook echt super moeilijk!
Lastig, ik test ook niet meer. Geen bloed, geeft moed toch.. Krijg ook steeds meer last van kwaaltjes. Vermoeidheid, meer misselijk en opgezette buik.
!Bevallingslijst! Uitgerekend 16-23 augustus 2018 16 augustus Anoniemmie - 26 jaar - 1e kindje♡ Fierootje - 35 jaar - 1e kindje♡ Mamacaiere - 30 jaar - 5 kindje ♡ 17 augustus Yumar- 30 jaar - 2e kindje♡ 18 augustus Love87 - 29 jaar - 3de kindje♡ Hero87 - 30 jaar - 2de kindje♡ 19 augustus kleineM - 2de kindje♡ 20 augustus Mie88 - 29 jaar - 3de kindje♡ Mokka88 - 2de kindje♡ Yv86 - 31 jaar - 3de kindje♡ Meen88 - 29 jaar - 2e kindje♡ Flamingo84 - 33 jaar - 2e kindje ♡ 21 augustus Hobbs - 33 jaar - 1e kindje♡ Niki2014 - 34 jaar - 2e kindje♡ 22 augustus Syl33 - 33 jaar - 2e kindje♡ 23 augustus Springboon - 4e kindje♡ Sterretjes Yv86, Tinkerbell1987, ----------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (13) sterretjes (2) ----------------------------------------------------- Afspraken: December 22 december - meen88 - vroege echo 22 december - YuMar - vroege echo 28 december - YuMar - vitaliteitsecho 28 december - Anoniemmie - vroege echo 28 december - mamacaiere- vroege echo en intake vk 29 december- Springboon - vroege echo + intake Januari 2 januari - Mokka88 - vroege echo 2 januari - Love87 - vroege echo en intake vk 04 januari - Niki2014 - Vroege echo 03 januari - Flamingo84 - Vroege echo 05 januari - kleineM - vroege echo en intake 09 januari - Fierootje - vroege echo 09 januari - Syl33 - vroege echo 11 januari - YuMar - Intake 12 januari - Hobbs - Vroege echo 22 januari - YuMar - Intake 24 januari - Fierootje - Intake + termijnecho 25 januari - Niki2014 - Intake + termijnecho 26 januari - Hobbs - Intake + termijnecho Februari Maart __________________________________________ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hallo allemaal! Ik ben Flamingo84. Mama van een dochtertje van 14 maanden en zwanger van ons 2e kindje. De aanloop naar de zwangerschap van onze dochter was lang en vol bloed, zweet en tranen. Een medische weg die pittig was maar meer dan waard is gebleken! Omdat de weg voor de 1e zwangerschap zo lang is geweest, zijn we voor de 2e begonnen vanaf de 1e verjaardag van onze dochter. Het was dan ook een zeer grote verrassing dat het is de 2e ronde nu raak is! Vol verbazing heb ik naar de test gekeken. De streep is in mijn ogen nog niet knallend genoeg, wat een beetje onzekerheid met zich mee brengt. Aan de andere berichten te lezen, ben ik daar dus niet de enige in. De aankomende weken zijn spannend maar dat zal het blijven. Ook ik heb een aantal jaar geleden een mk gehad. Ondanks dat het al wat jaren geleden is, komt het nu weer extra naar boven. 3 Januari hebben wij de 1e echo in het ziekenhuis. Aangezien de feestdagen er tussen zitten. Gaan we het wel aankondigen aan een aantal lieve familieleden. Dit x hebben wij niemand ingelicht van ons nieuwe avontuur, dus we zijn zeer benieuwd naar de reacties! Voor de rest hopen we het nog even "geheim " te houden zolang dat het mogelijk is. Bij de zwangerschap van mijn dochter groeide mijn buik enorm hard. Ben benieuwd hoe snel het nu gaat lopen. Aan de berichten die ik zoveel mogelijk terug gelezen heb, lijkt dit mij een leuke groep en klets ik graag mee. Grtz, Flamingo84
Goedemorgen Lekker geslapen allemaal?? Ik wel alleen vroegggg wakker terwijl ik kan uitslapen !! Doordeweeks kan ik mijn bed niet uit! Mijn buik groeit ook hard want mijn broeken beginnen nu al wat strakker te zitten heb ook echt opgeblazen gevoel.
Hier vannacht voor het eerst levensecht gedroomd, droom normaal echt nooit. Verder rommelende baarmoeder, zware borsten en iets vaker moe. Wat ik wel opvallend vind is dat ik snel buiten adem ben en het vaker koud heb, heb ik normaal nooit. En toch...toch maak ik me zorgen. Durf niet te testen maar baal dat ik niet echt overtuigende, knallende symptomen heb. Vermoeidheid en kou vind ik in deze maanden niet zo gek, rommelende baarmoeder en borsten kan ook omdat je nu op alles let. Zo kan ik mezelf dus compleet gek maken. Dat weet ik en toch gebeurt het, super frustrerend..