Wij denken ook beide een jongen! Dus ben benieuwd! Wachten jullie de 20 weken echo af? Of gaan jullie al eerder een echo laten maken om het geslacht te weten? Wel grappig eigenlijk het geslacht is nu al bepaald ..
Ik denk jongetje maar meer omdat ik met m'n dochter al vroeger misselijk was..Mijn vriend is een soort Hans Klok, die gokt altijd goed, hij denkt ook jongetje, ben heel benieuwd! Denk zomaar dat ik wachten tussen termijnecho met 10 wk en 20 wk veeeeel te lang vind en voor een pretecho ga, zijn hier gelukkig ook niet heel duur
als allles goed gaat wil ik vl met 17 weken verrassen met een echo. we willen wel weten wat het gaat worden.. En vl heeft al een super idee hoe hij dit aan mijn kids gaat brengen..
vl denkt een jongen.. ik denk het zelf ook . al heb ik er met de andere 3 ook naast gezeten toen weken lang last van acbe gehad maar nu straalt de huid.. dus wellicht nu wel ander geslacht dan de andere 3 (is ergens ook wel leuk , 'eindelijk' een jongetje). als het maar gezond is.. dat vinden wij belangrijker.. we laten daarom wel testen doen
We willen voor de 20 weken echo nog extra geslachtsbepaling doen. Hier ook al andere broek gepakt omdat het niet zo lekker meer zat.
Jazeker gaan we weer een pretecho doen ! Alleen wil ik deze keer niet direct het geslacht weten , denk ik , maar op laten schrijven en dan thuis op een later moment kijken .
Ik ben juist heel goed gehumeurd Haha zit lekker in mijn vel! ( alleen de obstipatie is vervelend ) Ben fit! En er is geen pukkel te bekennen in mijn gezicht .. dat had ik bij mijn eerste Zw wel.. Achja elke zwangerschap is anders .. maar denk echt een babyboy! Pfff wachten duurt langgggg !!!
Bij mijn 1e had ik sterk het gevoel dat het een jongetje was.., was een meisje,, Nu ook weer het gevoel van een jongetje..., zal wel weer een meisje worden dus
Voor degene met al kinderen ben ik wel benieuwd of deze Chinese geslachtskalender bij jullie klopt, als je kijkt naar je leeftijd en maand van bevruchting kan je gaan vergelijken.. de 1e klopte bij mij