Bedankt voor je reactie! Ik ga ermee aan de slag. Tot nader bericht blijf ik onder toezicht van het ZH. Ik ga iig wel vast zelf wat curves bijhouden en hopelijk blijft het aardig onder controle.
@Love1987 Ik was net bij de huisarts en heb om een doorverwijzing gevraagd naar de diëtiste. Zes vond het eigenlijk een heel goed idee om al vroeg met een diëtiste te praten (ff opfrisser voor mij: hoeveel koolhydraten per maaltijd als je zwanger bent etc). We hopen dat we het zo kunnen voorkomen. Totaal geen zekerheid natuurlijk, want bij mij was de nuchtere waarde te hoog en niet diegenen na het eten. Dus kreeg langwerkende insuline voor de nacht, maar ja insuline is insuline dus met 37.0 werd Lily mooi gehaald.
Zover had ik het nooit bekeken haha, wel leuk die achtergrond informatie, dan zou ik dus nu een jongen krijgen ipv meisje
!Bevallingslijst! Uitgerekend 16-23 augustus 2018 16 augustus Anoniemmie - 26 jaar - 1e kindje♡ Fierootje - 35 jaar - 1e kindje♡ Mamacaiere - 30 jaar - 5 kindje ♡ 17 augustus Yumar- 30 jaar - 2e kindje♡ 18 augustus Love87 - 29 jaar - 3de kindje♡ Hero87 - 30 jaar - 2de kindje♡ Yke - 33jaar - 2de kindje♡ 19 augustus kleineM - 2de kindje♡ 20 augustus Mie88 - 29 jaar - 3de kindje♡ Mokka88 - 2de kindje♡ Yv86 - 31 jaar - 3de kindje♡ Meen88 - 29 jaar - 2e kindje♡ Flamingo84 - 33 jaar - 2e kindje ♡ 21 augustus Hobbs - 33 jaar - 1e kindje♡ Niki2014 - 34 jaar - 2e kindje♡ 22 augustus Syl33 - 33 jaar - 2e kindje♡ Espoir - 29 jaar - 2de kindje♡ 23 augustus Springboon - 4e kindje♡ Sterretjes Yv86, Tinkerbell1987, ----------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (14) sterretjes (2) ----------------------------------------------------- Afspraken: December 22 december - meen88 - vroege echo 22 december - YuMar - vroege echo 28 december - Espoir - vroege echo 28 december - YuMar - vitaliteitsecho 28 december - Anoniemmie - vroege echo 28 december - mamacaiere- vroege echo en intake vk 29 december- Springboon - vroege echo + intake 29 december - Yke - Intake Januari 02 januari - Mokka88 - vroege echo 02 januari - Love87 - vroege echo en intake vk 03 januari - Hero87 - Intake vk 03 januari - Yke - Vroege echo 04 januari - Niki2014 - Vroege echo 03 januari - Flamingo84 - Vroege echo 05 januari - kleineM - vroege echo en intake 09 januari - Fierootje - vroege echo 09 januari - Syl33 - vroege echo 11 januari - YuMar - Intake 11 januari - Espoir - intake vk 12 januari - Hobbs - Vroege echo 22 januari - YuMar - Intake 24 januari - Fierootje - Intake + termijnecho 25 januari - Niki2014 - Intake + termijnecho 26 januari - Hobbs - Intake + termijnecho Februari Maart __________________________________________ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
nou dames.. zit aan de ORS en zetpillen.. vanmorgen bij de ha geweest en was in 24 uur bijna 1kg kwijt geraakt.. bloeddruk was erg laag 105/70, normaal zit ik rond de 125/65. hartslag versneld enz. zit tegen uitdroging aan , vandaar de zetpillen (max 10 dagen gebruiken) en ors op advies Apotheek. verder is er bloed geprikt ha denkt dat ik ineens een hele hoge HCG-stijging heb waardoor ikndeze symptomen zo hevig heb. bij controle bevestigde ze een zwangerschap (das wel fijn), alleen wel dat ze zich zorgen maakt als ik nog meer afval of blijf spugen.. moet nu mij concentreren op vocht innemen, en bij echt hongergevoel eten. zetpil bij thuiskomst ingebracht.. hoop straks weer wat te kunnen eten en drinken.. pff.. vl nu bezorgd en voelt zich schuldig dat hij niet bij mij kan zijn.. en ik voel me schuldig omdat ik zo graag wil eten drinken en eten en lukt me niet.. wil er graag zijn voor mijn andere kinderen
Jeetje wat heftig zeg!! Had je bij de andere zwangerschappen er ook zo last van? Maar hoe kan HA die stijging zien dan? Er is toch geen 0-meting gedaan? Of heb je paar dagen geleden ook HCG laten prikken? Oh bah, meisje, leef met je mee!
nee nog niet eerder hcg laten prikken maar zij denkt dat die hoger is als wat het zou moeten zijn op deze termijn ofzo.. bij de andere 3 af en toe misselijk maar kon ik wel gewoon eten en drinken. dit is totaal nieuw en anders.. dus dat maakt je wel onzeker.. snap het verhaal met hcg prikken ook niet echt hoor.. nouja ze zal het wel weten denk ik..
Bij mijn zwangerschap ontwikkelde ik pas de laatste 2-3 weken suiker. Ik weet niet zo goed wat te doen. Verwijzing vragen diëtist ? Zon suikertest wordt door vk aangevraagd toch later in de zwangerschap of kan dat al vroeg ?
Hey meiden, ik denk dat ik 5 weken en 4 dagen zwanger ben.. nog niet helemaal Duidelijk. Maar zou graag met jullie meekletsen
Bij mijn 1e klopte het ook. Is een meisje en zelf had ik ook dat voorgevoel. Nu zou het een jongetje moeten worden volgens de kalender. Heb zelf ook wel dat gevoel, maar is nog niet zo sterk