Uitgerekend 16-23 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Love1987, 6 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hobbs

Hobbs Actief lid

9 mei 2017
    241
    145
    43
    Vrouw
    ICT
    Noord-Brabant
    Die symptomen mogen ze van mij wel houden. M'n borsten en vooral tepels doen retezeer en heb net boven de wc gehangen, ontzettend misselijk deze avond. Bah.

Hoe gaat het met jullie?

2. Dropje94

Dropje94 Lid

28 aug 2017
    31
    26
    18
    Vrouw
    hier ook al enorm last van borsten, al wel een dikke maand, vanaf het begin dus.
    ik laat iedere dag heel veel kleine boertjes, maar gelukkig nog niet echt misselijk. af en toe wel wat maagzuur.
    ben nu al een paar dagen goed verkouden en heel veel kriebelhoest.. daardoor veel last van mijn buikbanden.
    en gister mijn eerste enorme emotionele aanval gehad :cry:. om iets heel kleins ging ik echt helemaal te keer, zo verdrietig.
    savonds het meest last van opgezette buik.. en hoofdpijn.

dat was het wel zo'n beetje.
    maaaaaaar, ik neem alles voor lief!

alleen die vergeetachtigheid is een beetje vervelend als je bij andere mensen bent, dan voel je je zo dom :p tot dat ze gaan horen dat ik zwanger ben, dan mag het haha.

vind het echt heerlijk om lekker van mij af te kunnen schrijven hier en ervaringen te delen. X

Fierootje vindt dit leuk.
  3. Fierootje

Fierootje Lid

27 okt 2017
    39
    8
    8
    Was vanmiddag ook een theetje aan het drinken met een vriendin. Zat aandachtig naar haar verhaal te luisteren, maar dacht ondertussen: “ ik voel me zoooo misselijk... ze moest eens weten!” Misselijkheid komt met vlagen, ook niet gebonden aan de ochtend oid. Gelukkig trekt het ook weer weg.

Maandag vertellen we het mijn ouders, vind het toch wel spannend!!

4. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

21 apr 2014
    656
    163
    43

Herkenbaar! Hier ook met vlagen zo misselijk en deze keer niet in de ochtend of iig niet alleen in de ochtend

5. syl33

syl33 Bekend lid

2 okt 2017
    546
    410
    63
    Vrouw
    Ik had gister steek in m’n linker lies, als ik bewoog of m’n buik aanspande voelde ik een zeurderige pijn. Kan het het veste omschrijven als spierpijn en heegt wel even aangehouden. Zal er wel bij horen, maar toch maakte ik me een beetje zorgen. Vandaag nergens last van..

Herkenbaar?

6. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.681
    772
    113
    Hier komen en gaan de kwaaltjes ook, behalve de rugpijn, die blijft..

Twijfel of ik morgen nog een digitale cb doe.. maandag was m’n hcg 600, dus morgen zou hij 4800 moeten zijn en vanaf 2000 geeft de cb 3+ aan..

7. syl33

syl33 Bekend lid

2 okt 2017
    546
    410
    63
    Vrouw
    Waarom zou je nu nog testen? Gaat die test rust geven?

8. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.681
    772
    113
    Nee, maar wil zo graag die 3+ zien!

Niki2014 vindt dit leuk.
  9. meen88

meen88 Bekend lid

6 jan 2014
    517
    389
    63
    Goed teken, is bandenpijn hoort erbij! ;)

10. meen88

meen88 Bekend lid

6 jan 2014
    517
    389
    63
    Doen waar jij je goed bij voelt, mij gaf het wel rust!

11. Hobbs

Hobbs Actief lid

9 mei 2017
    241
    145
    43
    Vrouw
    ICT
    Noord-Brabant
    Hier ook best onzeker. Vorige week wat bruinverlies en deze week twee keer wat roze en bruinverlies. Beide keren na de seks, volgens Google is het normaal maar ik vind het maar niks. Moet wachten tot 12 januari voor de eerste echo dus dat duurt nog even.

Morgen vertellen we het aan mijn schoonouders, verdere familie inclusief broers en (schoon)zus moeten wachten tot na de eerste echo. Mijn moeder vind het erg lastig om niks te zeggen, ze is zo ontzettend blij. Haha wat een blije gup ook. :roflmao:

12. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.681
    772
    113
    Hier zeker tot de eerste echo geen seks.. moet zeggen dat we al sinds vlak voor de punctie al geen seks hebben gehad.. al haast een maand.. voelt gewoon niet goed

13. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    he..lees leule en geen leuke berichten..

van mijn kant uit een beetje stilte (sorry)..
    ben nu flink met wat afleidingen bezig, maar er zit me wel iets dwars (zie bijlage)..
    ben altijd echt slank..
    en heb nu al een week in mijn hoofd.. zal wel de 29e slecht nieuws horen..

heb drukke dagen momenteel..
    gisteren bij schoonouders geweest.. en genoten van mijn schoonmoeder (elke dag is een cadeautje), vandaag gehoord dat de oom van vl enorm slecht gaat..
    druk met de kids bezig geweest, alle inkopen en boodschappen in huis gehaald, heerlijk met vl onbezorgd tv gekeken en even heerlijk genieten met ons allen.
    vl momenteel met zijn kameraad op pad.. dus die komt laat thuis..

ik met de kat op schoot (die wil nooit wst met mij te maken hebben, en sinds 2 weken continu op schoot en niet weg te krijgen bij me), voor mijn serie en heerlijk verder met mijn haakwerk (deken)..

Bijgevoegde bestanden:

14. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    nu 2x gehad.. maar jemig het is gewoon echt strak en erg nauw
    normaal nooit last van..

15. mokka88

mokka88 Fanatiek lid

2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Wij ook geen sex meer gehad moet er gewoon even niet aan denken ben totaal niet in de mood daarvoor.. gelukkig begrijp vl dat!

Maandag vertellen wij het met kerst! Vind het enorm spannend !

Vandaag was ik heel emotioneel moest me steeds bedwingen niet te gaan huilen..
    Zal blij zijn als mijn echo gehad heb.. dan heb je toch weer een beetje meer zeker heid

16. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    gauw aftellen naar de echo.. zal je meer rust geven..
    zit wel goed bij je ;)

17. mokka88

mokka88 Fanatiek lid

2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Dat is al een behoorlijk buikje.. je zou denken dat het goed moet zitten aangezien je buikkie ..

18. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    maar bloedtest van niet... vandaar even een stap terug
    want dit is wel wat je onzeker maakt en laat twijfelen.

ik ga echt tot de 29e afleiding zoeken..
    gelukkig zorgt vl er wel voor.. en hebben we nog genoeg leuke dingen te doen...
    en zijn de kids er voor de afleiding (nog wat knutselen voor mijn zusje die jarig is)

19. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

21 apr 2014
    656
    163
    43
    Denken jullie ook nog aan je zorgverzekering? Altijd handig om nog even te checken of je nog wat wil wijzigen rondom bevalling en zwangerschap. Nu kan het nog

Fierootje vindt dit leuk.
  20. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ja dat staat ook nog op de planning dit weekend voor zowel mezelf als vl

Niki2014 vindt dit leuk.