Ik loop nog bij het ziekenhuis, vandaar. In januari nog 1 afspraak bij de gyn in het ziekenhuis en als dat allemaal goed is waarschijnlijk naar een verloskundige
!Bevallingslijst! Uitgerekend 16-23 augustus 2018 16 augustus Anoniemmie - 26 jaar - 1e kindje♡ Fierootje - 35 jaar - 1e kindje♡ Mamacaiere - 30 jaar - 5 kindje ♡ 17 augustus Yumar- 30 jaar - 2e kindje♡ 18 augustus Love87 - 29 jaar - 3de kindje♡ Hero87 - 30 jaar - 2de kindje♡ Yke - 33jaar - 2de kindje♡ 19 augustus kleineM - 2de kindje♡ 20 augustus Mie88 - 29 jaar - 3de kindje♡ Mokka88 - 2de kindje♡ Yv86 - 31 jaar - 3de kindje♡ Meen88 - 29 jaar - 2e kindje♡ Flamingo84 - 33 jaar - 2e kindje ♡ 21 augustus Hobbs - 33 jaar - 1e kindje♡ Niki2014 - 34 jaar - 2e kindje♡ 22 augustus Syl33 - 33 jaar - 2e kindje♡ Espoir - 29 jaar - 2de kindje♡ 23 augustus Springboon - 4e kindje♡ Sterretjes Yv86, Tinkerbell1987, ----------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (14) sterretjes (2) ----------------------------------------------------- Afspraken: December 29 december- Springboon - vroege echo + intake 29 december - Yke - Intake Januari 02 januari - Mokka88 - vroege echo 02 januari - Love87 - vroege echo en intake vk 03 januari - Hero87 - Intake vk 03 januari - Yke - Vroege echo 04 januari - Espoir - 2de vroege echo 04 januari - Niki2014 - Vroege echo 03 januari - Flamingo84 - Vroege echo 05 januari - kleineM - vroege echo en intake 09 januari - Fierootje - vroege echo 09 januari - Syl33 - vroege echo 10 januari - Espoir - intake vk 11 januari - YuMar - Intake 12 januari - Hobbs - Vroege echo 22 januari - YuMar - Intake 24 januari - Fierootje - Intake + termijnecho 25 januari - Niki2014 - Intake + termijnecho 26 januari - Hobbs - Intake + termijnecho Februari Maart __________________________________________ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Mij lukt het niet om de afspraak op de lijst te zetten. Zou iemand dat willen doen, 3 jan vroege echo
!Bevallingslijst! Uitgerekend 16-23 augustus 2018 16 augustus Anoniemmie - 26 jaar - 1e kindje♡ Fierootje - 35 jaar - 1e kindje♡ Mamacaiere - 30 jaar - 5 kindje ♡ 17 augustus Yumar- 30 jaar - 2e kindje♡ 18 augustus Love87 - 29 jaar - 3de kindje♡ Hero87 - 30 jaar - 2de kindje♡ Yke - 33jaar - 2de kindje♡ 19 augustus kleineM - 2de kindje♡ 20 augustus Mie88 - 29 jaar - 3de kindje♡ Mokka88 - 2de kindje♡ Yv86 - 31 jaar - 3de kindje♡ Meen88 - 29 jaar - 2e kindje♡ Flamingo84 - 33 jaar - 2e kindje ♡ 21 augustus Hobbs - 33 jaar - 1e kindje♡ Niki2014 - 34 jaar - 2e kindje♡ 22 augustus Syl33 - 33 jaar - 2e kindje♡ Espoir - 29 jaar - 2de kindje♡ 23 augustus Springboon - 4e kindje♡ Sterretjes Yv86, Tinkerbell1987, ----------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (14) sterretjes (2) ----------------------------------------------------- Afspraken: December 29 december- Springboon - vroege echo + intake 29 december - Yke - Intake 29 december - Mie88 - vroege echo Januari 02 januari - Mokka88 - vroege echo 02 januari - Love87 - vroege echo en intake vk 03 januari - Hero87 - Intake vk 03 januari - Yke - Vroege echo 03 januari - meen88 - vroege echo 04 januari - Espoir - 2de vroege echo 04 januari - Niki2014 - Vroege echo 03 januari - Flamingo84 - Vroege echo 05 januari - kleineM - vroege echo en intake 09 januari - Fierootje - vroege echo 09 januari - Syl33 - vroege echo 10 januari - Espoir - intake vk 11 januari - YuMar - Intake 12 januari - Hobbs - Vroege echo 22 januari - YuMar - Intake 24 januari - Fierootje - Intake + termijnecho 25 januari - Niki2014 - Intake + termijnecho 26 januari - Hobbs - Intake + termijnecho Februari Maart __________________________________________ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Dag meiden, Wat fijn al die goede echo’s! `Ik kom afscheid nemen en mag van de lijst af. Vandaag echo gehad en heb volledige miskraam gehad. Baarmoeder is alweer helemaal schoon. Dat is op zich fijn want bespaart me veel ellende. Wel baal ik als een stekker, krijg nu een doorverwijzing naar de gynaecoloog want heb nu 3 miskramen gehad. Ik hoop dat t bij jullie allemaal goed gaat. @Springboon kom morgen nog even spieken want ben heel benieuwd naar jou... hopelijk gewoon zwanger! Fijne zwangerschap allemaal!! Liefs
@kleineM wat een rotsituatie zeg! Ik hoop voor jou dat het ziekenhuis je misschien wat helderheid en antwoorden kan geven en dat het in de toekomst lukt om nog een wondertje te krijgen! Ik moet de lijst even updaten voor mezelf dus zal je er af halen. Heel veel sterkte!
!Bevallingslijst! Uitgerekend 16-23 augustus 2018 16 augustus Anoniemmie - 26 jaar - 1e kindje♡ Fierootje - 35 jaar - 1e kindje♡ Mamacaiere - 30 jaar - 5 kindje ♡ 17 augustus Yumar- 30 jaar - 2e kindje♡ 18 augustus Love87 - 29 jaar - 3de kindje♡ Hero87 - 30 jaar - 2de kindje♡ Yke - 33jaar - 2de kindje♡ 20 augustus Mie88 - 29 jaar - 3de kindje♡ Mokka88 - 2de kindje♡ Meen88 - 29 jaar - 2e kindje♡ Flamingo84 - 33 jaar - 2e kindje ♡ 21 augustus Hobbs - 33 jaar - 1e kindje♡ Niki2014 - 34 jaar - 2e kindje♡ 22 augustus Syl33 - 33 jaar - 2e kindje♡ Espoir - 29 jaar - 2de kindje♡ 23 augustus Springboon - 4e kindje♡ Sterretjes Yv86, Tinkerbell1987, kleineM ----------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (14) sterretjes (3) ----------------------------------------------------- Afspraken: December 29 december- Springboon - vroege echo + intake 29 december - Yke - Intake 29 december - Mie88 - vroege echo Januari 02 januari - Mokka88 - vroege echo 02 januari - Love87 - vroege echo en intake vk 03 januari - Hero87 - Intake vk 03 januari - Yke - Vroege echo 03 januari - meen88 - vroege echo 04 januari - Espoir - 2de vroege echo 04 januari - Niki2014 - Vroege echo 03 januari - Flamingo84 - Vroege echo 09 januari - Fierootje - vroege echo 09 januari - Syl33 - vroege echo 10 januari - Espoir - intake vk 11 januari - YuMar - Intake 12 januari - Hobbs - Vroege echo 22 januari - YuMar - Termijnecho 24 januari - Fierootje - Intake + termijnecho 25 januari - Niki2014 - Intake + termijnecho 26 januari - Hobbs - Intake + termijnecho Februari Maart __________________________________________ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
@kleineM .. lief.. ben zelf ook erg benieuwd hoe en wat.. wel fijn dat alles weg is en schoon.. hoop dat je snel een blijvend plakbaby mag gaan krijgen
Ben even benieuwd of er meiden zijn die het volgende herkennen; normaal lig ik savonds rond 10u, half 11 op bed, heb echt 7a8 uur slaap per nacht nodig. Sinds zwangerschap wordt ik savonds gewoon niet moe en ben ik, zoals nu gewoon nog na 12e wakker. Minpunt hieraan is; ik word wel elke ochtend vroeg wakker. Doordeweeks voor m'n wekker (voor6u) en nu in vakantie op z'n laatst 7u. Overdag slapen lukt niet echt. Voel me overdag niet super moe maar savonds stort ik in en word ik er ook echt beroerd van. Vroeger naar bed of in bed gaan liggen helpt niet, lig ik alleen maar te woelen. Iemand die het herkent of de goude tip heeft? Word er gek van
Wat naar @YuMar! Ik heb het niet zo extreem als jij, maar merk wel dat ik vroeger wakker wordt en soms rond een uur of 3 ook. Meestal heb ik dan een rommelende maag. Ik drink wat, even plassen en dan val ik meestal weer in slaap. Als slapen echt niet lukt probeer ik te concentreren op Mn ademhaling, maar dat is echt lastig, want je gedachten schieten vaak alle kanten op Sterkte!! Hopen dat die hormonen zich weer gedeisd houden na een paar weken!