@Springboon ah nee, wat moet je je vreselijk voelen! Heel veel sterkte! @Mie88 gefeliciteerd met je mooie echo!
!Bevallingslijst! Uitgerekend 16-23 augustus 2018 16 augustus Anoniemmie - 26 jaar - 1e kindje♡ Fierootje - 35 jaar - 1e kindje♡ Mamacaiere - 30 jaar - 5 kindje ♡ 17 augustus Yumar- 30 jaar - 2e kindje♡ 18 augustus Love87 - 29 jaar - 3de kindje♡ Hero87 - 30 jaar - 2de kindje♡ Yke - 33jaar - 2de kindje♡ 20 augustus Mie88 - 29 jaar - 3de kindje♡ Mokka88 - 2de kindje♡ Meen88 - 29 jaar - 2e kindje♡ Flamingo84 - 33 jaar - 2e kindje ♡ 21 augustus Hobbs - 33 jaar - 1e kindje♡ Niki2014 - 34 jaar - 2e kindje♡ 22 augustus Syl33 - 33 jaar - 2e kindje♡ Espoir - 29 jaar - 2de kindje♡ 23 augustus Sterretjes Yv86, Tinkerbell1987, kleineM, Springboon ----------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) onbekend (13) sterretjes (4) ----------------------------------------------------- Afspraken: December 29 december - Yke - Intake Januari 02 januari - Mokka88 - vroege echo 02 januari - Love87 - vroege echo en intake vk 03 januari - Hero87 - Intake vk 03 januari - Yke - Vroege echo 03 januari - meen88 - vroege echo 04 januari - Espoir - 2de vroege echo 04 januari - Niki2014 - Vroege echo 03 januari - Flamingo84 - Vroege echo 09 januari - Fierootje - vroege echo 09 januari - Syl33 - vroege echo 10 januari - Espoir - intake vk 11 januari - YuMar - Intake 12 januari - Hobbs - Vroege echo 15 januari - Mie88- tweede echo 22 januari - YuMar - Termijnecho 24 januari - Fierootje - Intake + termijnecho 25 januari - Niki2014 - Intake + termijnecho 26 januari - Hobbs - Intake + termijnecho Februari Maart __________________________________________ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
ik hoop trouwens dat het bij jullie allemaal goed gaat en in augustus gezonde babies de wereld mogen gaan ontdekken.. liefs
Gelukkig dat zelf op gang komt.. Wel bijzonder dat dat na de echo pas gebeurd en je zolang onzekerheid hebt moeten hebben of heb je medicatie gekregen?
nee geen medicatie gehad.. blijkbaar was het lichaam al bezig, want HCG was ook nog maar 0,2 zei de vk. dus kon snel op gang komen .. alleen zo snel had ik niet verwacht..
Gatver.. heb al de hele dag last van maagzuur en een misselijk gevoel.. of t nu t begin vd buikgriep is of door de zwangerschap komt?
Ik heb het vannacht heel erg gehad, vanmorgen ook tot ik wat ging eten . Dacht ook mss word ik ziek, maar denk zw kwaal. Voel me met vlagen beroerd maar hoort erbij he.
Ja klopt, maar zowel manlief als zoonlief hebben de buikgriep al gehad.. dus wellicht pik ik hem ook mee
Dat is snel dat het loskomt , ook wel weer fijn zodat je verder kunt . Alle goeds voor het nieuwjaar met een mooie babe
Heey dames Ik kwam stom toevallig op internet wat tegen.. Het zal wel een fabeltje zijn maar ik ga het morgen vroeg proberen.. Je kan met baking-soda en je urine het geslacht te weten komen van je baby’tje .. Als je je ochtend urine in de baking soda doet en het mengsel gaat bruisen dan is het een jongen .. bruist het niet dan krijg je een meisje .. Haha staan ook filmpjes van op youtoube.. Schijnbaar is je urine zuurder wanneer je een jongen krijgt .. Vond het wel grappig en ga het toch proberen haha
@mokka88 haha wat grappig, ben heeeel benieuwd of dat klopt! @Espoir hier ook al paar dagen aan het twijfelen, vanochtend weer misselijk en voelde echt het verschil! Vanochtend was geur al te veel, maag deed verder niet echt mee aan misselijke gevoel en voelde het steeds schommelen, Voor mij was dat echt zwangerschap. Vd week was ik gewoon ook algeheler niet lekker/helemaal misselijk zeg maar, toen was het denk ik griep.
@YuMar .. ja hier t zelfde.. ik heb vandaag nog amper wat gegeten.. geen trek en niks smaakt me.. hopelijk zet t niet door! Volgende week gaan we met de schoonfamilie een weekendje naar Duitsland..
Hier ook minder trek. Maar ook de hele dag al hoofdpijn en extreem moe.. dat word wat morgen haha! Slapend 2018 in