Ik laat het zeker weten, maar ik ben vanavond als laatste aan de beurt dus moeten nog even geduld hebben!
Ooo sorry wat erg... ik heb morgen mijn echo.. heb me helemaal vergist in de datum op de lijst of gewoonweg verkeerd op getypt!! Stom!!!! Morgen heb ik mijn echo om kwart voor 3! Dan laat ik uiteraard meteen wat weten
De beste wensen voor 2018! Wat spannend al die echos! Ik kan ook niet wachten! De misselijkheid is hier ook super toegeskagen ineens. Ik eet nu veel snoeptomaatjes mmmm. Daarnaast sinds maandag super lage rugpijn, dus dacht even dat het mis ging. Maar denk dat het toch meevalt
Bedoel je voor je zwangerschapsuitkering? Je werkgever vraagt dit binnen 2 tot 4 weken voordat je met verlof gaat aan bij uwv. Je moet je werkgever uiterlijk 3 weken voor je met verlof gaat vertellen dat je zwanger bent, maar ik neem aan dat je dat wel eerder doet. https://www.uwv.nl/particulieren/zwanger-adoptie-pleegzorg/zwanger-met-werkgever/ik-ben-zwanger-en-heb-een-werkgever/detail/wie-vraagt-de-zwangerschapsuitkering-aan
Net de vroege echo en intake vk achter de rug, ze begon gelukkig met de echo! Eigenlijk was direct een knipperend hartje te zien en ook al te horen dus dat is supernieuws, echt fijn! Het zag er ook goed uit voor de termijn, ze heeft de datum zelfs al een dagje naar voren gezet, 17 aug dus! Helemaal blij, ik zal morgen een foto bijvoegen, al zie je echt alleen nog maar een boontje, lekker verstopt achter mn schaambeen.
!Bevallingslijst! Uitgerekend 16-23 augustus 2018 16 augustus Anoniemmie - 26 jaar - 1e kindje♡ Fierootje - 35 jaar - 1e kindje♡ Mamacaiere - 30 jaar - 5 kindje ♡ 17 augustus Yumar- 30 jaar - 2e kindje♡ Love87 - 29 jaar - 3de kindje♡ 18 augustus Hero87 - 30 jaar - 2de kindje♡ Yke - 33jaar - 2de kindje♡ 20 augustus Mie88 - 29 jaar - 3de kindje♡ Mokka88 - 2de kindje♡ Meen88 - 29 jaar - 2e kindje♡ Flamingo84 - 33 jaar - 2e kindje ♡ 21 augustus Hobbs - 33 jaar - 1e kindje♡ Niki2014 - 34 jaar - 2e kindje♡ 22 augustus Syl33 - 33 jaar - 2e kindje♡ Espoir - 29 jaar - 2de kindje♡ 23 augustus Sterretjes Yv86, Tinkerbell1987, kleineM, Springboon ----------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) onbekend (13) sterretjes (4) ----------------------------------------------------- Afspraken: December 29 december - Yke - Intake Januari 02 januari - Mokka88 - vroege echo 02 januari - Love87 - vroege echo en intake vk 03 januari - Hero87 - Intake vk 03 januari - Yke - Vroege echo 03 januari - meen88 - vroege echo 04 januari - Espoir - 2de vroege echo 04 januari - Niki2014 - Vroege echo 03 januari - Flamingo84 - Vroege echo 09 januari - Fierootje - vroege echo 09 januari - Syl33 - vroege echo 10 januari - Espoir - intake vk 11 januari - YuMar - Intake 12 januari - Hobbs - Vroege echo 15 januari - Mie88- tweede echo 16 januari - Love1987 - tweede echo 22 januari - YuMar - Termijnecho 24 januari - Fierootje - Intake + termijnecho 25 januari - Niki2014 - Intake + termijnecho 26 januari - Hobbs - Intake + termijnecho Februari 3 februari - Love1987 - Termijnecho Maart __________________________________________ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
@muisjes1980 ik heb je nog niet toegevoegd, maar wil je dat zelf doen? Ik hoop dat ik de laatste lijst heb, was ff zoeken!