Dit is mn foto, je ziet eigenlijk niks, ze heeft m uitwendig gemaakt, maar zou inwendig toch niet veel meer zien zei ze!
hier ook super blij met een kloppend hartje!!!!! 7 weken en 1 dag. over 3 weken terugkomen voor al een termijnecho
Wij hebben de echo vanochtend gehad, mooi kloppend hartje gezien! Zag 2 'objecten dus kreeg t al Spaans benauwd en dacht aan een tweeling, echoscopiste stelde mij gerust door te benoemen dat het om het vruchtzakje ging. Ik ben 3 dagen naar achteren geschoven betreft uitgerekende datum, maar ze kon moeilijk opmeten gezien het littekenweefsel. Nieuwe afspraak gemaakt rond de 11 weken dan kan de uitgerekende datum worden vastgesteld. Verder is deze zwangerschap nog zo anders dan mijn eerste, waar ik toen vanaf de 4e week alleen maar boven de wc ging en vermoeid was is dit nu allemaal niet. Heel af en toe een vlaag misselijkheid wat niet langer dan 1 minuut aanhoudt. Hopelijk blijft dit zo Voor degene met positieve echo's gefeliciteerd! Super fijn al die goede verhalen te lezen.
Ik heb over 3 a 4 weken zoiets weer een echo Ben benieuwd vanaf wanneer is het geslacht eigenlijk te zien?
O dat is lekker optijd ! Nu ik de gehad heb wil ik het liefst al gaan shoppen Hihi maar dat is natuurlijk veelte vroeg .. Hebben jullie al wat gekocht ?
Ik heb 1 pakje gekocht, zelf een broekje genaaid, en in de sale een jeans en jurkje voor mezelf gekocht
Hier nog niets gekocht, afspraak dat we dat na 20 wk echo pas doen (al vind ik dat heeeeeeel moeilijk haha). Wel voor me zelf m'n positiebroeken weer tevoorschijn getoverd, was die strakke broeken zo snel zat! Vraagje, ik ben nu dus echt emotioneel wrak. Normaal huil ik nooit, sinds m'n dochter iets sneller maar nu? Een mooie blog, schattig filmpje of bepaalde liedjes? Tranen over m'n wangen, niet normaal!! Meer mensen die daar last van hebben?