!Bevallingslijst! Uitgerekend 16-23 augustus 2018 16 augustus Anoniemmie - 26 jaar - 1e kindje♡ Fierootje - 35 jaar - 1e kindje♡ Mamacaiere - 30 jaar - 5 kindje ♡ 17 augustus Yumar- 30 jaar - 2e kindje♡ Love87 - 29 jaar - 3de kindje♡ 18 augustus Hero87 - 30 jaar - 2de kindje♡ Yke - 33jaar - 2de kindje♡ 20 augustus Mie88 - 29 jaar - 3de kindje♡ Mokka88 - 2de kindje♡ Meen88 - 29 jaar - 2e kindje♡ 21 augustus Hobbs - 33 jaar - 1e kindje♡ Dropje94 - 23 jaar - 1e kindje 22 augustus Syl33 - 33 jaar - 2e kindje♡ Espoir - 29 jaar - 2de kindje♡ 23 augustus 25 augustus Niki2014 - 34 jaar - 2e kindje♡ Sterretjes Yv86, Tinkerbell1987, kleineM, Springboon, Flamingo84 ----------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) onbekend (14) sterretjes (5) ----------------------------------------------------- Afspraken: Januari: 09 januari - Fierootje - vroege echo 09 januari - Syl33 - vroege echo 10 januari - Espoir - intake vk 11 januari - YuMar - Intake 11 januari - Niki2014 - extra echo 12 januari - Hobbs - Vroege echo 15 januari - Mie88- tweede echo 16 januari - Love1987 - tweede echo 22 januari - YuMar - Termijnecho 22 januari - Espoir - controle gynaecoloog 24 januari - Fierootje - Intake + termijnecho 24 januari - Dropje94 - intake + termijnecho 25 januari - Niki2014 - Intake + termijnecho 26 januari - Hobbs - Intake + termijnecho Februari 3 februari - Love1987 - Termijnecho 9 februari - Espoir - controle gynaecoloog Maart __________________________________________ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
N9g anderhalfuur tot mijn echo! Ik ben hele dagen misselijk.. hopelijk heb ik daar tijdens de echo geen last van! Ik zal vamavond even foto plaatsen! Vind het super spannend!
Hebben jullie de kraamzorg al geregeld? Ik kreeg van vk de tip om toch alvast aan te melden, omdat uitgerekende datum in de zomerperiode valt
een prachtig boontje met kloppend hartje! ik kon er niet veel van maken maar de verloskundige blijkbaar wel haha! 19 aug. is nu de datum. Ik ga toch liever voor de 18de. ziet er gewoon mooier uit ook! 18-08-18 Ik zit nu ook aan de gember thee op advies van de verloskundige..maar dat is niet te drinken haha! ik zal de lijst even aanpassen. mbt kraamzorg, nog niet geregeld. ik ga eerst kijken welke er ook stagiaires aannemen voor na mijn verlof.. ik ben ondertussen bezig met de thuisstudie tot kraamzorg.
!Bevallingslijst! Uitgerekend 16-23 augustus 2018 16 augustus Anoniemmie - 26 jaar - 1e kindje♡ Fierootje - 35 jaar - 1e kindje♡ Mamacaiere - 30 jaar - 5 kindje ♡ 17 augustus Yumar- 30 jaar - 2e kindje♡ Love87 - 29 jaar - 3de kindje♡ 18 augustus Hero87 - 30 jaar - 2de kindje♡ Yke - 33jaar - 2de kindje♡ 20 augustus Mie88 - 29 jaar - 3de kindje♡ Mokka88 - 2de kindje♡ Meen88 - 29 jaar - 2e kindje♡ 21 augustus Hobbs - 33 jaar - 1e kindje♡ Dropje94 - 23 jaar - 1e kindje 22 augustus Syl33 - 33 jaar - 2e kindje♡ Espoir - 29 jaar - 2de kindje♡ 23 augustus 25 augustus Niki2014 - 34 jaar - 2e kindje♡ Sterretjes Yv86, Tinkerbell1987, kleineM, Springboon, Flamingo84 ----------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) onbekend (14) sterretjes (5) ----------------------------------------------------- Afspraken: Januari: 09 januari - Fierootje - vroege echo 09 januari - Syl33 - vroege echo 10 januari - Espoir - intake vk 11 januari - YuMar - Intake 11 januari - Niki2014 - extra echo 12 januari - Hobbs - Vroege echo 15 januari - Mie88- tweede echo 16 januari - Love1987 - tweede echo 22 januari - YuMar - Termijnecho 22 januari - Espoir - controle gynaecoloog 23 januari - Hero87 - Termijnecho 24 januari - Fierootje - Intake + termijnecho 24 januari - Dropje94 - intake + termijnecho 25 januari - Niki2014 - Intake + termijnecho 26 januari - Hobbs - Intake + termijnecho Februari 3 februari - Love1987 - Termijnecho 9 februari - Espoir - controle gynaecoloog 12 februari - Hero87 - Controle vk Maart __________________________________________ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Helloo dames, Wil iemand voor mij de afspraken in de lijst zetten 17 jan echo 1 febr intake + termijnecho Dankjewel!
Pfff heb naar de huisarts gebeld, omdat ik nu best vaak met spugen. Moet ik gembercapsules gebruiken....hoe ga ik diein de ochtend binnen houden? Snap niet hoe ze het bedacht krijgt.... Daarnaast had de apotheek ze niet en zei dat ik maar naar De Tuinen moest gaan.....ja joh daarvoor bel ik de huisarts. Gemberthee helpt me niet. Ben benieuwd wat de capsules doen. Anders bel ik maandag wel weer
de verloskundige had mij inderdaad ook gemberthee en pillen geadviseerd. Ik heb tot nu toe alleen een slokje thee getest maar daar werd ik alleen maar misselijk van. Het vervelende is dat ik alleen misselijk ben. Ik spuug niet. Ik wil dus ook geen medicatie hiervoor, wat ook de verloskundige aangeboden had. Je zou het dus ook is met de vk kunnen bespreken. Die hebben er toch een betere kijk op denk ik.