Bij mij hielp nux vomica d6 wel, je hebt verschillende homeopatische middelen, maar deze is vooral bij braken nog een mogelijkheid om te proberen!
Het valt me mee voor de misselijkheid in de avond helpt het wel wat. Ochtend blijft lastig, maar als ik het zoals nu in het weekend rustig aan kan doen scheelt al veel. Doordeweeks met 6u op is dat toch anders
Als je echt braakt zou ik toch voor medicijnen gaan, bij mijn 1e zwangerschap adviseerde mijn huisarts ook gembercapsules maar braken en capsules is een onmogelijke combinatie. Met die tabletten bleef de misselijkheid wel met vlagen maar beduidend minder dan voorheen.
Oh wat lijkt me het vervelend als je je zo beroerd voelt. Hier ook wel met vlagen misselijk, maar als ik sommige verhalen van jullie hoor, valt het reuze mee!
Hallo dames! Mag ik mij hier nog aansluiten? Ik ben mama van 2 kindjes en wij verwachten in augustus onze 3e. Inmiddels de intake en de 1e echo gehad en het hartje klopt en termijn was ongeveer zoals ik had uitgerekend. Ergens tussen 15 en 20 augustus uitgerekend. Over een dikke week de termijnecho. Nog steeds is het niet geland hier. Waar ik bij de vorige 2 wel last had van misselijkheid en verder niks, ben ik nu alleen erg moe, weinig eetlust en een rare smaak als ik iets zoets heb gegeten. Maar iig totaal niet misselijk.
Ja exact. Dat ga ik ook met de huisarts overleggen. Die capsules zijn prima als je alleen misselijk bent, maar braak ze toch uit. Hoop dat ik iets met zetpillen kan krijgen, want uberhaupt denk ik niet dat iets met pillen in de ochtend lukt
Hoii meiden Ik ben niet zo.n internet held dus als iemand mij in de lijst kan zetten Dan graag.... 37 jaar en uitgeteld op 17 augustus Heb donderdag weer een super goede echo gehad 15.3 mm 7.6 dagen was ik toen ik plaats de echo hier onder gr muisjes.
Welkom @1612 en @muisjes1980 Jullie staan in de lijst maar mis wat gegevens.. !Bevallingslijst! Uitgerekend 16-23 augustus 2018 16 augustus Anoniemmie - 26 jaar - 1e kindje♡ Fierootje - 35 jaar - 1e kindje♡ Mamacaiere - 30 jaar - 5 kindje ♡ 1612- ? jaar - 3e kindje 17 augustus Yumar- 30 jaar - 2e kindje♡ Love87 - 29 jaar - 3de kindje♡ Muisjes1980 - 37 jaar - ? kindje 18 augustus Hero87 - 30 jaar - 2de kindje♡ Yke - 33jaar - 2de kindje♡ 20 augustus Mie88 - 29 jaar - 3de kindje♡ Mokka88 - 2de kindje♡ Meen88 - 29 jaar - 2e kindje♡ 21 augustus Hobbs - 33 jaar - 1e kindje♡ Dropje94 - 23 jaar - 1e kindje 22 augustus Syl33 - 33 jaar - 2e kindje♡ Espoir - 29 jaar - 2de kindje♡ 23 augustus 25 augustus Niki2014 - 34 jaar - 2e kindje♡ Sterretjes Yv86, Tinkerbell1987, kleineM, Springboon, Flamingo84 ----------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) onbekend (15) sterretjes (5) ----------------------------------------------------- Afspraken: Januari: 09 januari - Fierootje - vroege echo 09 januari - Syl33 - vroege echo 10 januari - Espoir - intake vk 11 januari - YuMar - Intake 11 januari - Niki2014 - extra echo 12 januari - Hobbs - Vroege echo 15 januari - Mie88- tweede echo 16 januari - Love1987 - tweede echo 22 januari - YuMar - Termijnecho 22 januari - Espoir - controle gynaecoloog 23 januari - Hero87 - Termijnecho 24 januari - Fierootje - Intake + termijnecho 24 januari - Dropje94 - intake + termijnecho 25 januari - Niki2014 - Intake + termijnecho 26 januari - Hobbs - Intake + termijnecho Februari 3 februari - Love1987 - Termijnecho 9 februari - Espoir - controle gynaecoloog 12 februari - Hero87 - Controle vk Maart __________________________________________ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hier ook wat vaker misselijk helaas. Overgeven gelukkig (nog) niet maar dat misselijke gevoel urenlang is ook echt geen pretje. Verder nog steeds ontzettend moe elke dag, slapen is mijn grootste hobby momenteel
Ik kan niet wachten tot het 2de trimester..de misselijkheid en nu de hoofdpijn..wauw ik vind dit eigenlijk niet zo leuk meer. Nog maar maximaal 34weken haha! Veel plezier bij de echo morgen!
Bedankt voor het welkom! Ik ben 32 jaar. Wordt ons 3e kindje. Hier lijkt het alsof mijn moeheid iets af begint te nemen. Ook de rare nasmaak lijkt wat weg te gaan. Werd vanochtend wel wakker met knallende koppijn, ook niet fijn.
Oja die nasmaak bleh! Ik heb het nu al n tijdje, het ergst heb ik het savonds na het eten. Zoet drinken en zoetigheid versterkt het. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik zowat de hele tijd rondgelopen met een ijzersmaak en nasmaak. Hopelijk nu niet weer .
Zijn er meer mensen die al voor 12 weken gaan vertellen van hun zwangerschap? Ik groei nu best hard en heb volgende week met 10+3 een termijnecho, dus eigenlijk wilden we het dan bekend maken, maar ik ben bang dat anderen dit te vroeg vinden.. Ik heb wel gelezen dat na een kloppend hartje op die termijn de kans nog 3% is dat het misgaat, en dat kan na 12 weken natuurlijk ook nog..
Wat bedoel je met ben bang dat andere dit te vroeg vinden? Ik vertel het zelf pas na de volgende echo, zal rond de 11 weken zijn dan.