De vorige keren werd ik telkens een week teruggezet bij de echos, maar dat was omdat ze niet goed konden meten, voor mezelf houd ik wel mn eigen datum aan... Mn dochter zou volgens hun berekeningen op de uitgerekende datum geboren zijn, maar ze was negen pond, helemaal gerimpeld en had enorm lange nagels (volgens mijn berekening 10 dagen overtijd, dus ik was er wel klaar mee) Als het nu weer gebeurt bljjf ik wel lekker hier meekletsen hoor Maar wat een heftige verhalen hebben jullie zeg, lijkt me lastig verwerken... Wist iedereen in jullie omgeving er wel van?
Hier ook niet zoveel klachten, soms vergeet je het bijna, maar ik probeer er wel echt van te genieten ook al is het nog erg pril.. Als dit allemaal goed mag gaan dan is het echt de laatste dus daar wil ik geen spijt van hebben later!
!Bevallingslijst! Uitgerekend 16-23 augustus 2018 16 augustus Anoniemmie - 26 jaar - 1e kindje♡ Fierootje - 35 jaar - 1e kindje♡ 17 augustus Yumar- 30 jaar - 2e kindje♡ 18 augustus Love87 - 29 jaar - 3de kindje♡ Hero87 - 30 jaar - 2de kindje♡ 19 augustus kleineM - 2de kindje♡ 20 augustus Mie88 - 29 jaar - 3de kindje♡ Mokka88 - 2de kindje♡ Tinkerbell1987 - 30 jaar - 3de kindje♡ Yv86 - 31 jaar - 3de kindje♡ Meen88 - 29 jaar - 2e kindje♡ 21 augustus Hobbs - 33 jaar - 1e kindje♡ Niki2014 - 34 jaar - 2e kindje♡ 22 augustus Syl33 - 33 jaar - 2e kindje♡ 23 augustus ----------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (13) ----------------------------------------------------- Afspraken: December 22 december - meen88 - vroege echo 28 december - YuMar - vroege echo Januari 04 januari - Niki2014 - Vroege echo 11 januari - YuMar - Intake 12 januari - Hobbs - Vroege echo 22 januari - YuMar - Intake 25 januari - Niki2014 - Intake + termijnecho 26 januari - Hobbs - Intake + termijnecho Februari Maart __________________________________________ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hallo! Ik durf het ook aan om mee te kletsen! Ik heb al een kindje van 3, en ben weer zwanger! Ik heb morgen mijn NOD, maar testen zijn al best duidelijk! Vind het wel enorm spannend! Ik ben onder behandeling in Gent vanwege herhaalde miskramen. Vorige maand geopereerd aan een bbz, en nu weer zwanger! Zo bijzonder! Ben heel benieuwd hoe het gaat de komende weken; mag gelukkig volgende week donderdag al voor een echo om ge kijken of het in de baarmoeder zit! Hopelijk blijven mijn testen positief tot die tijd! Wil jullie hierbij ook allemaal feliciteren, dat we over 8 maanden maar allemaal een mooi baby’tje mogen hebben!
!Bevallingslijst! Uitgerekend 16-23 augustus 2018 16 augustus Anoniemmie - 26 jaar - 1e kindje♡ Fierootje - 35 jaar - 1e kindje♡ 17 augustus Yumar- 30 jaar - 2e kindje♡ 18 augustus Love87 - 29 jaar - 3de kindje♡ Hero87 - 30 jaar - 2de kindje♡ 19 augustus kleineM - 2de kindje♡ 20 augustus Mie88 - 29 jaar - 3de kindje♡ Mokka88 - 2de kindje♡ Tinkerbell1987 - 30 jaar - 3de kindje♡ Yv86 - 31 jaar - 3de kindje♡ Meen88 - 29 jaar - 2e kindje♡ 21 augustus Hobbs - 33 jaar - 1e kindje♡ Niki2014 - 34 jaar - 2e kindje♡ 22 augustus Syl33 - 33 jaar - 2e kindje♡ 23 augustus ----------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (13) ----------------------------------------------------- Afspraken: December 22 december - meen88 - vroege echo 28 december - YuMar - vroege echo 28 december - Anoniemmie - vroege echo Januari 04 januari - Niki2014 - Vroege echo 11 januari - YuMar - Intake 12 januari - Hobbs - Vroege echo 22 januari - YuMar - Intake 25 januari - Niki2014 - Intake + termijnecho 26 januari - Hobbs - Intake + termijnecho Februari Maart __________________________________________ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
@Yv86 wat balen zeg! In juni had ik een mk, teste eerst duidelijk positief en 2 dagen lichter , 2 dagen later bijna wit en toen was het gedaan. Lijkt idd ook op een vroege mk. Hopelijk komt het dan zelf los
!Bevallingslijst! Uitgerekend 16-23 augustus 2018 16 augustus Anoniemmie - 26 jaar - 1e kindje♡ Fierootje - 35 jaar - 1e kindje♡ 17 augustus Yumar- 30 jaar - 2e kindje♡ 18 augustus Love87 - 29 jaar - 3de kindje♡ Hero87 - 30 jaar - 2de kindje♡ 19 augustus kleineM - 2de kindje♡ 20 augustus Mie88 - 29 jaar - 3de kindje♡ Mokka88 - 2de kindje♡ Tinkerbell1987 - 30 jaar - 3de kindje♡ Yv86 - 31 jaar - 3de kindje♡ Meen88 - 29 jaar - 2e kindje♡ 21 augustus Hobbs - 33 jaar - 1e kindje♡ Niki2014 - 34 jaar - 2e kindje♡ 22 augustus Syl33 - 33 jaar - 2e kindje♡ 23 augustus ----------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (13) ----------------------------------------------------- Afspraken: December 22 december - meen88 - vroege echo 28 december - YuMar - vroege echo 28 december - Anoniemmie - vroege echo Januari 04 januari - Niki2014 - Vroege echo 09 januari - Syl33 - vroege echo 11 januari - YuMar - Intake 12 januari - Hobbs - Vroege echo 22 januari - YuMar - Intake 25 januari - Niki2014 - Intake + termijnecho 26 januari - Hobbs - Intake + termijnecho Februari Maart __________________________________________ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Wij hebben altijd gezegd dat we testen zolang het geen enkel negatief effect op zwangerschap heeft (zoals bijv kans is bij punctie etc). Denk dat we dat nu weer zo zullen doen. Twijfelden in het verleden wel want hoe dan ook is het welkom, kwamen toen tot conclusie dat als er iets is we het liefst zo voorbereid mogelijk zijn. We zorgen voor "perfecte" kamer, box etc, dan ook voor goed welkom met ouders die voorbereid zijn als kindje iets anders nodig heeft dan de standaard zorg.
!Bevallingslijst! Uitgerekend 16-23 augustus 2018 16 augustus Anoniemmie - 26 jaar - 1e kindje♡ Fierootje - 35 jaar - 1e kindje♡ 17 augustus Yumar- 30 jaar - 2e kindje♡ 18 augustus Love87 - 29 jaar - 3de kindje♡ Hero87 - 30 jaar - 2de kindje♡ 19 augustus kleineM - 2de kindje♡ 20 augustus Mie88 - 29 jaar - 3de kindje♡ Mokka88 - 2de kindje♡ Tinkerbell1987 - 30 jaar - 3de kindje♡ Yv86 - 31 jaar - 3de kindje♡ Meen88 - 29 jaar - 2e kindje♡ 21 augustus Hobbs - 33 jaar - 1e kindje♡ Niki2014 - 34 jaar - 2e kindje♡ 22 augustus Syl33 - 33 jaar - 2e kindje♡ 23 augustus ----------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (13) ----------------------------------------------------- Afspraken: December 22 december - meen88 - vroege echo 28 december - YuMar - vroege echo 28 december - Anoniemmie - vroege echo Januari 04 januari - Niki2014 - Vroege echo 05 januari - kleineM - vroege echo en intake 09 januari - Syl33 - vroege echo 11 januari - YuMar - Intake 12 januari - Hobbs - Vroege echo 22 januari - YuMar - Intake 25 januari - Niki2014 - Intake + termijnecho 26 januari - Hobbs - Intake + termijnecho Februari Maart __________________________________________ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Goed plan! Anders gaat het soms wel heel hard. Maar het kan wel zomaar zijn dat mijn uitgerekende datum later gaat zijn. Het is direct na miskraam aangeteld en ze wisten bij vk niet hoe ze moesten tellen. Kan zijn dat ik nog iets terug gezet wordt. Maar ja dan mag ik wel blijven toch?
Ja dat wil ik wel weer doen. Bij dochter ook gedaan. Weet niet of ik iets met de uitslag zou kunnen doen, maar ik wil wel graag alles weten