Dankjewel allemaal. De knopjes heb ik gewoon los gekocht bij xsenos had het in de showroom gezien bij van asten en vond ze echt heel leuk. Alleen op internet waren ze heel prijzig. Je helaas is het vandaag nog erger met de pijn in mijn stuitje. Gelukkig hoeven we dit weekend niks te doen dus lekker rustig aan. Fijn weekend dames.
Uitgerekende datum ♡ 14 februari; Opnaar3 - 33 jaar - 3e kindje 16 februari; JosjeM - 29 jaar - 2e kindje 18 februari; Babynr4 - 33 jaar - 4e kindje 20 februari; Krily - 27 jaar - 2e kindje 21 februari; LSL - 34 jaar - 4e kindje 24 februari; Irmiee - 32 jaar - 2e kindje 25 februari; SalsaHope - 27 jaar - 3(4)de kindje (fulltime bonus mama van 1 kindje) AKeizer - 35 jaar - 2e kindje☆ Mommysince13 - 29 jaar - 2e kindje Sjb - 28 jaar - 1e kindje (4) meisjes, (5) jongetjes, (0) verrassing ☆Sterretjes☆ Zonneschijn89 1986CHANTAL - 6+2 weken Shirley1987 met 6 weken (volgens VK) Babywens7 - 7 weken M061987 - 6+1 weken Angelmom1 - 7+4 weken melaniejj - 8.1 weken gestopt ♡ Afspraken ♡ Oktober 25-10-2021 - Controle vk 24 weken - opnaar3 25-10-2021 - 22 weken prik - JosjeM 27-10-2021 - controle vk - JosjeM November 03-11-2021- Controle vk - Krily 06-11-2021 - 3D pretecho - JosjeM 09-11-2021 - Controle vk - Irmiee 25-11-2021 - Controle gyn - Krily December 03-12-2021 - groeiecho - mommysince13 22-12-2021 - 32 wk GUO - JosjeM
Oh leuk een 3D pretecho, ik heb mezelf ook aangemeld maar moet nog afwachten of we ook daadwerkelijk kunnen. Heb nog niets gehoord, duurt lang
Wat een stilte hier dames.. Komt natuurlijk ook wel doordat het een vrij klein clubje is. Weinig afspraken op de planning de komende tijd. Wij hebben een korte 3D echo gepland ter overbrugging tot de tijd van de groeiecho rond 28 weken, die nog gepland gaat worden. Ben wel benieuwd hoe het ervoor staat met de kleine man, misschien wil de echoscopist, die voorheen ook 20-weken echo's maakte en nog steeds termijn/groei/liggingsecho's maakt namens de verloskundige, ook dan alvast even kijken naar de groei van de baby.
Goed in de gaten houden hoor! Anders maandag je VK even bellen als het aanhoudt wellicht zijn t toch bekken klachten en doe je er goed aan naar bekkenfysio of Mensendieck te gaan. Leuk @JosjeM een 3d echo! @hier; wij zijn gister de hele dag wezen shoppen eerst een kinderwagen besteld daarna naar IKEA voor een kledingkast. Vandaag de kast in elkaar gezet, planken boven de commode opgehangen en het hemeltje boven het bedje geïnstalleerd het lijkt steeds meer op een babykamer.. heb gelijk de kleertjes die ik al had in de kast opgeborgen haha.. alleen nog de gordijnen ophangen en dan is alles zo goed als klaar ❤️
Hallo iedereen, Lees nog braaf mee hoor, maar merk dat ik dan vaak vergeet te reageren. Iets als FB reageer ik toch sneller op merk ik (zit daar ook in n groepje). Zag al leuke babykamers voorbij komen. Hier geen eigen kamertje voor nr 4, hij moet uiteindelijk een kamer delen maar zal langere tijd bij ons eerst blijven, sowieso BV tijd en tot ie wat doorslaapt. Verder heb ik wel echt alles al in huis volgens mij haha. Even de groeiecho's afwachten om te kijken of ik nog wat meer kleine maatjes nodig heb. Voel me verder gelukkig oke, buik groeit ineens snel. Hou wel ontzettend veel vocht vast, met name in benen. Kleine man schopt er goed op los.
Uitgerekende datum ♡ 14 februari; Opnaar3 - 33 jaar - 3e kindje 16 februari; JosjeM - 29 jaar - 2e kindje 18 februari; Babynr4 - 33 jaar - 4e kindje 20 februari; Krily - 27 jaar - 2e kindje 21 februari; LSL - 34 jaar - 4e kindje 24 februari; Irmiee - 32 jaar - 2e kindje 25 februari; SalsaHope - 27 jaar - 3(4)de kindje (fulltime bonus mama van 1 kindje) AKeizer - 35 jaar - 2e kindje☆ Mommysince13 - 29 jaar - 2e kindje Sjb - 28 jaar - 1e kindje (4) meisjes, (5) jongetjes, (0) verrassing ☆Sterretjes☆ Zonneschijn89 1986CHANTAL - 6+2 weken Shirley1987 met 6 weken (volgens VK) Babywens7 - 7 weken M061987 - 6+1 weken Angelmom1 - 7+4 weken melaniejj - 8.1 weken gestopt ♡ Afspraken ♡ Oktober 20-10-2021 - 22 weken prik - Babynr4 25-10-2021 - Controle vk 24 weken - opnaar3 25-10-2021 - 22 weken prik - JosjeM 27-10-2021 - controle vk - JosjeM 27-10-2021 - Controle vk & dagcurve suikertest November 03-11-2021- Controle vk - Krily 06-11-2021 - 3D pretecho - JosjeM 09-11-2021 - Controle vk - Irmiee 25-11-2021 - Controle gyn - Krily December 03-12-2021 - groeiecho - mommysince13 22-12-2021 - 32 wk GUO - JosjeM
Ja misschien toch maar doen heb dit al vanaf vrij vroeg in de zwangerschap maar toen was het nog goed te doen. Maar de laatste paar dagen word het best wel heftig heb momenten erbij dat ik amper nog kan lopen. Vooral als ik in de nacht wakker word omdat ik naar het toilet moet dan zwak is soms bijna door mijn benen. Maar merk nu dus ook dat ik dit weekend heel veel rust heb genomen het weer langzaam aan minder voel worden. Hoe gaat het bij jullie met het voelen van de kleintjes. Hier echt een kleine adhder aanwezig. Nu zit het bij ons echt in de familie dus het is niet van vreemde. Vooral in de avond word meneertje lekker actief en voel ik nonstop schopjes. Zo leuk. Maar ook raar omdat het voor mij allemaal nieuw is voelt het zo gekkig. Ik ben ookal aan het aftellen voor de 3d echo. Wij hebben hem 29 okt. Met de 23 weken omdat ik geen verjaardagscadeau wist dus wat is leuker dan even die kleine weer te kunnen zien. Zo leuk om de echo's van jullie ook te zien.
Wat vervelend dat je zo'n last hebt, ik zou idd alvast naar een bekkenbodem fysio gaan, want later in de zwangerschap zal het er waarschijnlijk niet beter op worden. Ons kleintje is ook druk bezig hoor in de buik, ik zie haar zelfs al schoppen af en toe, net als @Irmiee! Zo leuk @Mommysince13 goed bezig geweest met shoppen zeg! Waren jullie snel uit over de keuze van de kinderwagen? Wij zijn vorig jaar naar babypark geweest, ook over zo'n parcour gelopen, haha. Hele beleving!
Hier ook weinig bijzonderheden. Volgende week maandag weer naar de vk voor de 24weken controle. Ook weer een mooie mijlpaal die 24 weken volgende week. En dan zal de vk volgende week ook de groeiecho (rond de 27/28 weken) gaan inplannen. Verder de kleuren voor het kamertje uitgezocht en een nieuwe luierrugzak besteld. Volgende week gaan we nog een weekendje weg met de hele familie, dus daar kijk ik nu ook al naar uit. En de kleine man schopt er de hele dag flink op los. Hij is een stuk drukker dan mijn dochters waren, al komt dat misschien ook omdat de placenta nu achter ligt ipv voor.
Gisteren wel weer eens een buikfoto gemaakt. Vorige zwangerschap deed ik dat elke week en nu heb ik denk ik pas 3 of 4 keer een foto gemaakt.
Mooie buik hoor! Volgens mij zie je bij jou van achter totaal niet dat je zwanger bent. Mijn navel puilt helaas al zo uit, nog meer mensen hier, die daar last van hebben? Ik denk dat het door de diastase komt.
@Opnaar3 mooie buik! @AKeizer nee mijn navel is wel iets omhoog gekomen maar steekt nog niet uit, is ook afhankelijk van hoe de kleine meid ligt Dit is mijn 21+3w buik! Net genomen, wij doen sowieso elke 4 weken een foto maken, bij de eerste ook gedaan, en vanaf 3e trimester elke week. Qua beweging verschilt het echt per dag, ene dag is ze super actief andere dag weer wat rustiger maar ze ligt vaak ook nog naar m'n rug toe en nog steeds is stuit waardoor dat kan komen dus enkel de sterkere bewegingen voel ik dan, vaak als ik er een momentje voor neem trappelt ze lekker tegen m'n handen aan. Ik doe eigenlijk elke avond voor het slapen gaan even ademhalingsoefeningen met m'n handen op m'n buik en dan reageert ze altijd en 's ochtends doe ik dit ook weer dus is echt even een momentje