Uitgerekend 16 - 28 Februari 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Opnaar3, 10 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Dat hoop ik ook voor jullie! Zo klein als ze zijn en al zo eigenwijs, haha.

2. Sjb

Sjb Lid

13 jun 2021
    78
    130
    33
    Vrouw
    Ja ik heb a negatief. En dan een negatieve d ofzo geb er niet echt verstand van. Dus moet met 27 weken weer bloed laten prikken om te kijken of ik geen antistoffen aanmaak tegen de kleine. Mocht hij een andere bloedgroep hebben. Word wel weer even een spannend momentje.

3. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ah ja dat is wel even spannend ja! Ik dacht trouwens dat er een soort van prik ofzo was die je kreeg als je resus negatief was om te voorkomen dat je antistoffen aanmaakt, heb je die niet gehad?

4. Sjb

Sjb Lid

13 jun 2021
    78
    130
    33
    Vrouw
    Ja ze gaan dan de 27ste week prikken om te bekijken welke bloedgroep de kleine heeft en als deze anders is waardoor ik antistoffen aanmaak dan krijg ik indd die prik en dan na de geboorte nog een keer. Klopt indd. Maar dat doen ze niet al op voorhand want als de kleine dezelfde bloedgroep heeft is het niet nodig

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ah vandaar :)

6. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Kanonnen wat heb ik slecht geslapen. Nou ja, zeg maar gerust dat ik de halve nacht wakker gelegen heb. De baby in mijn buik besloot even een paar potjes voetbal achter elkaar te spelen, gevolgd door een aantal scenes uit Karate Kid. Er kwam geen einde aan. Met als kers op de taart dat dochter, die een kamer naast ons slaapt, de halve nacht alles bij elkaar geblaft heeft, maar zelf gewoon verder slapen he:o:

Sjb vindt dit leuk.
  7. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Zou het in de lucht gezeten hebben? Ik heb ook tot 3 uur van de buikdisco wakker gelegen en vervolgens vanaf 7 uur weer wakker o_O
    Is je dochtertje verkouden? Vervelend is dat slechts slapen, zeker nu we zwanger zijn
    Hopelijk houdt je kleine man zich komende nacht wat meer koest

Sjb en JosjeM vinden dit leuk.
  8. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Oh lekker dan! Ook al.

Dochtertje is wel wat verkouden inderdaad, maar hoest voornamelijk als ze ligt. Vanavond ligt er een ui op haar kamer, dat weet ik wel. Ruikt het 's morgens weer lekker naar snackbar in haar slaapkamer en krijg ik vast weer zin in frikandel speciaal :p

Mommysince13 en Irmiee vinden dit leuk.
  9. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Misschien iets van een badlaken onder haar matras leggen dat haar hoofd wat hoger ligt? Dat doe ik bij E. ook altijd als ze zo vol zit

10. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Heeft iemand de ultieme tip tegen hoofdpijn? Ik loop er al 3 dagen mee rond bijna tegen de migraine aan, eigenlijk alleen smorgens na de lunch zakt het.
    Heb net na het ontbijt al 2x 500mg paracetamol gehad maar dat werkt dus niet.. drinken doe ik ook voldoende (heb zo'n irritante bidon van 2liter)
    Voor de zwangerschap had ik ook al regelmatig hoofdpijn en mocht ik altijd iboprufen gebruiken van de ha maar dat mag nu natuurlijk niet

11. Sjb

Sjb Lid

13 jun 2021
    78
    130
    33
    Vrouw
    Oh dames wat vervelend ik heb afgelopen nacht juist als een roosje geslapen voor het eerst in maanden geen 1 keer eruit gehoeven om te plassen. Heerlijk.

Geen tip helaas ik ga altijd maar slapen bij hoofdpijn. Maar ik heb geen Kids die aandacht nodig hebben dus dat scheelt.

12. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Die van mij zit nu op school, maar heb geprobeerd te slapen en kon de slaap weer niet vatten, dus ben net maar onder de douche gaan staan

13. Irmiee

Irmiee Bekend lid

4 nov 2018
    719
    889
    93
    Vrouw
    Heh wat vervelend!!
    Bepaalde massagetechnieken kunnen soms ook verlichting geven, maar het ligt er natuurlijk een beetje aan wáár jouw hoofdpijn vandaan komt..
    Hopelijk gaat het snel beter!

14. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Betere nachtrust gehad, moet ik ook wel zeggen dat ik erg moe was slechte nacht gehad natuurlijk maar heb in de middag ook EMDR gehad (trauma therapie) wat echt heel heftig en emotioneel was.
    Kleintje is nog steeds heerlijk aan het dansen :D

Vandaag alweer 25 weken! Dat vraagt om buikfoto spam, vanwege de stress heeft het even een tijd stil gestaan maar begin nu langzaam weer een inhaalslag te maken (ook qua gewicht)

Hoe is het met de rest?

Bijgevoegde bestanden:

Krily, JosjeM, Sjb en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @JosjeM hoe heb jij geslapen vanacht?

16. Sjb

Sjb Lid

13 jun 2021
    78
    130
    33
    Vrouw
    Fijn dat je een betere nacht hebt gehad. Wat een prachtig mooi buikje. Ik voel me soms echt een opgeblazen plofkip haha. Maar ik was al niet de magerste voordat ik zwanger werd dus dat scheelt denk ik al heel veel

17. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Haha ik voel me ook wel een plofkip hoor, ben in m'n kont en heupen ook heel erg aangekomen

18. Sjb

Sjb Lid

13 jun 2021
    78
    130
    33
    Vrouw
    Kleintje hier is ook echt mega mega druk. En ben er achter gekomen dat hij reageert op een bepaald liedje. Maar nu vraag ik me dus af of hij er druk van word omdat hij het leuk vind of juist omdat hij het verschrikkelijk vind haha. Het is echt dat ene specifieke liedje. Luister het liedje wel heel vaak in de auto en zing het dan ook mee dus misschien toch herkenning ofzo.

19. Sjb

Sjb Lid

13 jun 2021
    78
    130
    33
    Vrouw
    Oh nou ik vind je prachtig hoor vind het een mooie babybelly

Mommysince13 vindt dit leuk.
  20. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Leuk is dat hé als ze gaan reageren op bepaalde geluiden! Hier reageert ze ook al op de stem van de grote zus zo leuk! En inderdaad als ik zing

Ik heb net gehoord dat m'n beste vriendin die in mei een kindje verwacht een zoontje krijgt! Ook zo leuk! Een potentiële lover voor onze kleine meid haha

Sjb vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina