Uitgerekend 16 - 28 Februari 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Opnaar3, 10 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjb

Sjb Lid

13 jun 2021
    78
    130
    33
    Vrouw

Ooeh leuk. Ook leuk om alles samen te kunnen delen. Dit is mijn buik nu. Ben ook vandaag precies 25 weken.

Bijgevoegde bestanden:

Irmiee vindt dit leuk.
  2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ook een hele mooie buik! Echt mooi rond

Sjb vindt dit leuk.
  3. babynr4

babynr4 Actief lid

30 dec 2020
    289
    258
    63
    Vrouw
    Hallo iedereen,

Hier weer iedereen hersteld van corona. Vond het toch wel pittig, in de zin van het duurde zoooo lang voordat ik me weer een beetje oke voelde. Rest is er goed doorheen gekomen.
    Nu alleen nog wat klachten met geur/smaak en snel neus verstopt.

2 kilo afgevallen, die zitten er inmiddels ook weer aan (veel vocht wel wat ik vasthou).
    Nu in totaal dus +5 kg. Buik heeft ook echt een groeispurt gehad en begint in de weg te zitten bij mijn maag en ribben. Baarmoeder zat ook al 4 vingers boven navel laatste controle.
    Kleine doet het goed, erg druk in de buik!

Vandaag 26 weken en ben langzaam begonnen om alvast dingetjes te wassen zoals hydrofiele luiers, spuugdoekjes enz. Vnl dingen die in de droger ook kunnen.
    In ons drukke gezin hebben we nl nooit een leeg wasrek of mand dus moet echt even kijken dat ik tussendoor de babykleertjes ga wassen. Droogt nu ook zo slecht helaas..

4. babynr4

babynr4 Actief lid

30 dec 2020
    289
    258
    63
    Vrouw
    Uitgerekende datum

14 februari;
    Opnaar3 - 33 jaar - 3e kindje

16 februari;
    JosjeM - 29 jaar - 2e kindje

18 februari;
    Babynr4 - 33 jaar - 4e kindje

20 februari;
    Krily - 27 jaar - 2e kindje

21 februari;
    LSL - 34 jaar - 4e kindje

24 februari;
    Irmiee - 32 jaar - 2e kindje

25 februari;
    SalsaHope - 27 jaar - 3(4)de kindje (fulltime bonus mama van 1 kindje)
    AKeizer - 35 jaar - 2e kindje
    Mommysince13 - 29 jaar - 2e kindje
    Sjb - 28 jaar - 1e kindje

(4) meisjes, (5) jongetjes, (0) verrassing

☆Sterretjes
    Zonneschijn89
    1986CHANTAL - 6+2 weken
    Shirley1987 met 6 weken (volgens VK)
    Babywens7 - 7 weken
    M061987 - 6+1 weken
    Angelmom1 - 7+4 weken
    melaniejj - 8.1 weken gestopt

Afspraken

November

17-11-2021 - controle vk - JosjeM
    22-11-2021 - groeiecho + Controle vk - opnaar3
    24-11-2021 - groeiecho - JosjeM
    24-11-2021 - 3D/4D echo - Krily
    25-11-2021 - Controle gyn - Krily
    26-11-2021 - Groeiecho + consult gyn - Babynr4
    29-11-2021 - controle vk - Irmiee
    29-11-2021 - Controle vk - Babynr4

December

03-12-2021 - groeiecho - mommysince13
    04-12-2021 - terugkom 3D echo - JosjeM
    13-12-2021 - Controle vk - opnaar3
    13-12-2021 - controle vk - krily
    16-12-2021 - intake kraamzorg + Controle vk - mommysince13
    20-12-2021 - groeiecho - opnaar3
    22-12-2021 - 32wk GUO - JosjeM

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Wat fijn dat jullie je al weer wat beter voelen!

6. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    @Mommysince13 mooi buikje hoor

@Sjb ook mooie buik! Hier ook onwijs ontploft. Zal zondag weer eens een foto maken.

@babynr4 fijn dat het weer beter gaat!

Mommysince13 vindt dit leuk.
  7. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Vandaag 26 weken ❤️

Bijgevoegde bestanden:

JosjeM, Sjb, babynr4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Irmiee

Irmiee Bekend lid

4 nov 2018
    719
    889
    93
    Vrouw
    Prachtige buikjes!

Hier mijne. Ik zweer nu bij zwangerschapsleggings:D

Bijgevoegde bestanden:

9. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Mooie buiken!!

Irmiee vindt dit leuk.
  10. Opnaar3

Opnaar3 Bekend lid

25 apr 2021
    581
    706
    93
    Vrouw
    Mooie buiken! En heerlijk he die leggings. Is eigenlijk ook het enige wat ik echt fijn vind zitten. Een broek of panty drukt vaak zo op je buik. Maar naar het werk heb ik toch vaak een panty of een broek aan, die dan thuis meteen weer uit gaat :p.

11. Opnaar3

Opnaar3 Bekend lid

25 apr 2021
    581
    706
    93
    Vrouw
    Waahhh.. Hier gewoon alweer 27 weken!! Zo bizar hoe snel de tijd blijft gaan.
    Mijn bekkenklachten zijn door meer rust (en het huishouden wat meer uitbesteden) gelukkig minder dan een paar weken geleden, maar daar heb ik last van mijn buik en maag voor in de plaats gekregen. Ik kan nog maar kleine hoeveelheden eten, ben snel misselijk en heb vooral in de avond veel last van maagzuur wat echt omhoog mijn mond in stroomt. En vooral in de middag en avond vaak een hele strakke buik (met af en toe een harde buik tussendoor).

En ik bedacht me net dat het gewoon nog maar 6 weken tot kerst is en ik dus ook nog maar 6 echte werkweken te gaan heb. Tussen kerst en oud en nieuw werk ik maar 2 dagen ipv 3 dagen en daarna heb ik nog 1 week vakantie en 1 week werken. Die 2-daagse week en mijn laatste week zullen vooral in het teken van afronden staan, dus ik begin nu wel een beetje te stressen over wat ik nog allemaal wil doen in deze 6 weken.

Irmiee vindt dit leuk.
  12. Irmiee

Irmiee Bekend lid

4 nov 2018
    719
    889
    93
    Vrouw
    Wow.. 27 weken, het gaat echt snel!
    Balen van die misselijkheid en maagzuur zeg.. Slik je al iets van rennies?

13. Opnaar3

Opnaar3 Bekend lid

25 apr 2021
    581
    706
    93
    Vrouw
    Ja, rennies of gaviscon, maar die gaviscon is wel echt heel vies en helpt niet per se beter dan de rennies. De rennies helpen overdag best redelijk, maar 's avonds blijf ik toch last houden.

Ik ga het volgende week wel even aankaarten bij de vk. Ik heb maandag toch weer een afspraak staan.

14. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @Opnaar3 balen van de maagzuur! mijn verlos had de tip om meerdere kleine maaltijden per dag te eten, en warm eten wellicht tussen de middag te doen ipv 's avonds. Wat misschien ook nog kan helpen is een beetje yoghurt, een beker melk of verse gemberthee. en omeprazol werkt ook wel goed

@hier, lekker weekendje gehad, gister een strandwandeling gemaakt en in een strandtent een warme choco met slagroom en een punt appeltaart gehad yamyam. Ik merk wel echt dat ik heel andere dingen eet als toen ik zwanger was van E., toen at ik voornamelijk vet, en nu eigenlijk veel zoet, zaterdag avond had ik zin in cupcakes heb ik om 9 uur 's avonds nog cupcakes staan bakken haha
    ik moet af en toe even slikken hoe snel alles gaat, vrijdag kwam E. van school thuis met de mededeling dat ze een sinterklaas lootje moet invullen en dat ze lootjes gaan trekken met surprises en al, echt een heel andere fase zo meisje zit gewoon al in groep 5 en word steeds een stukje wijzer en groter, ook moet ze over een paar maanden haar eerste spreekbeurt geven. en ondertussen zit er een ander meisje in mijn buik lekker te wiebelen en stuiteren weer een heel andere fase nu 25+3 weken, dus ik realiseer me ook dat de bevalling heel snel dichterbij komt, ik zie er wel naar uit en ben vooral heel nieuwsgierig naar de kleine meid, of ze op haar zus lijkt of juist niet en hoe haar karakter zich gaat ontwikkelen, in de buik is ze al een stuk drukker dan haar zus

Irmiee vindt dit leuk.
  15. Opnaar3

Opnaar3 Bekend lid

25 apr 2021
    581
    706
    93
    Vrouw
    Verse gemberthee kan ik inderdaad nog wel eens proberen. Kleine porties eten en zuivel (vla of melk) eten/drinken doe ik ook al. Ik ga het maandag in elk geval even met de vk bespreken.

Hier eet ik inderdaad ook andere dingen dan de vorige 2 keer. Toen elke keer veel zin in zoet en nu vooral zin in hartig.

Wat worden ze ook snel groot he. Leuk al die ontwikkelingen, het zal vast al een hele dame zijn.

16. Opnaar3

Opnaar3 Bekend lid

25 apr 2021
    581
    706
    93
    Vrouw
    Hoe is het bij jullie met de concentratie tijdens werk?
    Ik merk dat ik echt veel langzamer ben en moeite heb met me te concentreren.
    Ben ook bang dat ik mijn werk niet helemaal af ga krijgen voor mijn verlof, maar mis tegelijkertijd ook de motivatie om veel te doen.

17. Irmiee

Irmiee Bekend lid

4 nov 2018
    719
    889
    93
    Vrouw
    Qua concentratie gaat het opzich nog wel, maar merk zeker dat ik langzamer ben haha.

18. Sjb

Sjb Lid

13 jun 2021
    78
    130
    33
    Vrouw
    Mijn concentratie op het werk is al vanaf dag 1 weg. Gelukkig heb ik geen werk waarbij dat super erg is het kan soms alleen wat langer duren. Ik ben nagelstyliste. Merk wel dat ik 2x zo lang doe over het vinden van een kleur en soms moet ik ook echt denken.. oke waar was ik ookal weer haha.

Wij zijn weer aan het aftellen tot vrijdag. Dan mogen we nog een keertje terug komen voor een 3d echo. Ben benieuwd. Hoop dat meneer zich een beetje laat zien.

Irmiee vindt dit leuk.
  19. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Ik werk niet maar volg een studie, merk wel dat ik m'n hoofd slecht bij m'n studie kan houden. Helaas wel echt denkwerk dus concentratie moet ik eigenlijk wel hebbeno_O

20. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik zit nog steeds in de ziektewet maar ik luisterde vanmiddag naar het weerbericht en snapte er niks van Hahaha
    En E. Had huiswerk meegekregen dat ze cm naar m en dm naar cm moest omrekenen, en ik weet niet eens hoe dat we er uiteindelijk op kwamen maar hij ging uitleggen waarom je iets niet door 0 kon delen, ik kreeg compleet kortsluiting hahah

Ik merk sowieso dat ik alles moet opschrijven anders vergeet ik het gewoon

Deel Deze Pagina