Uitgerekend 16 - 28 Februari 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Opnaar3, 10 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irmiee

Irmiee Bekend lid

4 nov 2018
    719
    889
    93
    Vrouw
    Whatsapp is prima! :D

2. babynr4

babynr4 Actief lid

30 dec 2020
    289
    258
    63
    Vrouw
    Leuk! Dan zal ik ook een stuk actiever zijn haha

3. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Nog even afwachten wat de rest wil :) is natuurlijk wel het leukst als iedereen mee doet

Irmiee vindt dit leuk.
  4. Sjb

Sjb Lid

13 jun 2021
    78
    130
    33
    Vrouw
    Oeh, lijkt me ook gezellig hoor.

Wij zitten nu in de auto naar de 3d echo. Spannend!!!

JosjeM en Irmiee vinden dit leuk.
  5. Irmiee

Irmiee Bekend lid

4 nov 2018
    719
    889
    93
    Vrouw
    Veel succes, hopelijk mooie beelden!:D

Sjb vindt dit leuk.
  6. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Heel leuk, succes!

7. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Ik wil eventueel ook wel in een appgroep, ik ben alleen wel slecht in het bijhouden ervan :rolleyes:

8. Sjb

Sjb Lid

13 jun 2021
    78
    130
    33
    Vrouw
    Aah het was zo leuk om ons boefje te zien..
    Zo bijzonder

Bijgevoegde bestanden:

babynr4, Krily, Irmiee en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Heel gaaf! Deze keer wel goed gelukt dus?

Sjb vindt dit leuk.
  10. Sjb

Sjb Lid

13 jun 2021
    78
    130
    33
    Vrouw
    Ja gelukkig wel.
    Wel met behulp van wat dextrotjes

11. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @Sjb Super mooi! fijn dat je knulletje meewerkte!

Ik kom heel even van me afschrijven, pff.. Afgelopen donderdag 2e sessie EMDR gehad, toen kwam boos op mezelf en teleurstelling in mezelf heel erg naar voren, uiteindelijk de sessie afgebroken omdat ik ter plekke een paniekaanval kreeg. sinds dien slaap ik niet goed en voelt even of ik een stap terug heb gezet, vanmorgen weer een afspraak gehad met de SPV'er en uitgebreid over alles gehad, ook omdat ik nu het gevoel heb dat ik weer een hele stap terug heb gehad in plaats dat het beter ging. erg vervelend dus.. vanmorgen ook m'n ontbijt weer uit moeten kotsen, denk spanning en vermoeidheid. had ook de afspraak om personeelszaken te bellen, dus zag daar ook tegenop. weer heel veel moeten huilen. Opdracht gehad van de SPV'er om langs het hotel naar huis te fietsen ipv achterlangs wat ik altijd doe, manlief was met me mee. vervolgens op een bankje gaan zitten om bij te komen, weer bijna een paniekaanval was heftig. Blij dat de man bij me was. net personeelszaken gebeld, heel eerlijk geweest ook verteld wat er gebeurde dat we net langsfietsten, gelukkig is de contactpersoon daar heel vriendelijk en meelevend, en heeft nu aangegeven dat ik gewoon moet afwachten tot afspraak bedrijfsarts, dat is volgende week, verwachten dat die niet heel veel meer gaat vragen aangezien verlof natuurlijk ook snel dichterbij komt...
    Ben nu echt heel moe, even klaar mee..

En ondertussen trappelt de kleine meid er nog steeds lekker op los, dat geeft me rust en vertrouwen en trekt me er echt wel heel erg door heen.. Over anderhalve week groeiecho zo fijn om de kleine uk dan weer te mogen zien :)

12. Irmiee

Irmiee Bekend lid

4 nov 2018
    719
    889
    93
    Vrouw
    Wat pittig allemaal zeg..
    Je krijgt veel op je bordje :(

Gelukkig is de kleine lekker actief, probeer je maar lekker daarop te focussen!

13. Opnaar3

Opnaar3 Bekend lid

25 apr 2021
    581
    706
    93
    Vrouw
    Wat heftig weer. Ik hoop voor je dat de bedrijfsarts volgende week gewoon zegt dat je ziek wordt gemeld tot je verlof en dat ze in de tussentijd verder ook geen contact met je op hoeven te nemen. Hopelijk geeft dat qua werk in elk geval al wat rust.

Qua EMDR voelt het misschien als een stap terug, maar ik denk dat die gevoelens er wel uit moeten om weer een stap vooruit te zetten. Blijf er vooral over praten en doe verder rustig aan. En probeer vooral te genieten van jullie lieve kleine meid die lekker beweegt in je buik.

14. Opnaar3

Opnaar3 Bekend lid

25 apr 2021
    581
    706
    93
    Vrouw
    Ik heb trouwens vanmiddag weer een groeiecho gehad. De kleine man wordt weer geschat op het lijntje van de 20 weken echo en zat nu op p91, wat neerkomt op ongeveer 1290gram. Vrij groot dus. Zometeen nog een afspraak bij de verloskundige. Ben benieuwd wat die ervan zegt, de echoscopist zag verder geen reden tot zorgen.

Krily, Mommysince13 en Irmiee vinden dit leuk.
  15. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Dank jullie wel @Irmiee en @Opnaar3 heb het ook met de spv'er besproken vanmorgen, die zei ook dat er soms wonden weer terug open getrokken moeten worden om beter te helen, dus daar moet ik vertrouwen in hebben. Gelukkig geen angsten meer rondom de zwangerschap dus dat is al een hele stap vooruit.

Fijn dat je groeiecho goed was @Opnaar3 wat zei je verloskundige nog van de metingen?

Irmiee vindt dit leuk.
  16. Opnaar3

Opnaar3 Bekend lid

25 apr 2021
    581
    706
    93
    Vrouw
    De vk maakte zich verder ook geen zorgen. Het bleek trouwens p86 te zijn en geen p91. Mijn buik loopt ook nog steeds 2 weken voor, maar dat kwam ook wel doordat mijn baarmoeder niet echt heel breed groeit maar vooral de in de lengte groeit.

Verder zag alles er ook prima uit en de bloeddruk was ook weer netjes. Opdracht gekregen om over het bevalplan na te denken, want dat bespreken we al in de volgende afspraak. Dan komt alles toch wel dichtbij :|.

En toen ik aangaf dat ik savonds toch wel regelmatig (bijna elke avond wel) een hele strakke, gespannen buik heb en tijdens het werk vaak geen fijne houding meer weet te vinden voor mijn buik en rug, zei ze wel dat ik toch wat rustiger aan moet doen. Wellicht nog wat vaker thuiswerken en als dat niet genoeg is, misschien toch ook wat minder uren op een dag maken.

17. Sjb

Sjb Lid

13 jun 2021
    78
    130
    33
    Vrouw
    Oh jeetje heftig. Niet fijn al die extra stress. Hopen dat het snel weer wat beter gaat. Maar gelukkig is de kleine lekker druk dus daarmee gaat het vast en zeker hartstikke goed. Probeer lekker te ontspannen. Doe dingen die je leuk vind en probeer het lekker van je af te zetten allemaal (ik weet makkelijker gezegt dan gedaan). Veel beterschap gewenst!

18. Irmiee

Irmiee Bekend lid

4 nov 2018
    719
    889
    93
    Vrouw
  19. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik was er indd nog niet op verder gegaan, want lsl en akeizer hadden nog niet gereageerd :) ik ga mijn nummer naar de berichten!

Irmiee vindt dit leuk.
  20. AKeizer

AKeizer Actief lid

24 mei 2021
    286
    253
    63
    Vrouw
    Sorry ik ben minder van de whatsapp, maar jullie moeten zeker gezellig een groep aanmaken hoor!!

@Mommysince13 ik leef erg met je mee. Hopelijk heb je wat rust tot de afspraak met je bedrijfsarts en laat die je niet al teveel meer doen tot je verlof.

Hier gelukkig geen paniek aanval meer gehad. Begin lichamelijk wel last van mijn rug te krijgen. Morgen afspraak bij de gyn, ik hoop op een echo:)

Deel Deze Pagina