Haha nou op de app is het ook vrij stil hoor. Denk dat we nu in een fase zitten waar niet veel te melden is.. Hier vandaag telefonische intake met de kraamzorg, toch leuk dat we al zo ver zijn.
Uitgerekende datum ♡ 14 februari Opnaar3 - 33 jaar - 3e kindje 16 februari JosjeM - 29 jaar - 2e kindje 18 februari Babynr4 - 33 jaar - 4e kindje 20 februari Krily - 27 jaar - 2e kindje 21 februari LSL - 34 jaar - 4e kindje 24 februari Irmiee - 32 jaar - 2e kindje 25 februari SalsaHope - 27 jaar - 3(4)de kindje (fulltime bonus mama van 1 kindje) AKeizer - 35 jaar - 2e kindje☆ Mommysince13 - 29 jaar - 2e kindje Sjb - 28 jaar - 1e kindje (4) meisjes, (5) jongetjes, (0) verrassing ---------------------------------------------- ☆Sterretjes☆ Zonneschijn89 1986CHANTAL - 6+2 weken Shirley1987 met 6 weken (volgens VK) Babywens7 - 7 weken M061987 - 6+1 weken Angelmom1 - 7+4 weken melaniejj - 8.1 weken gestopt ---------------------------------------------- ♡ Afspraken December 13-12-2021 - Controle vk - opnaar3 13-12-2021 - controle vk - krily 13-12-2021 - controle vk- mommysince13 16-12-2021 - intake kraamzorg - mommysince13 17-12-2021 - Controle vk - Babynr4 18-12-2021 - kraamsuitte consult - mommysince13 20-12-2021 - groeiecho - opnaar3 21-12-2021 - controle VK - Irmiee 22-12-2021 - 32wk GUO - JosjeM 22-12-2021 - Groeiecho & controle gyn - Babynr4 29-12-2021 30-12-2021 - lokalisatie echo placenta - mommysince13 Januari 04-01-2022 - lokalisatieecho placenta - Irmiee 06-01-2022 - groeiecho - krily 17-01-2022 - Groeiecho & controle gyn - Babynr4 17-01-2022 - liggingsecho & controle gyn - opnaar3
Vanmorgen weer een controle bij de vk gehad, baby en ik zijn weer helemaal goedgekeurd. Meneertje lag weer lekker dwars in mijn buik, voor wat ze voelde. Gelukkig heeft ie nog 6 weken de tijd om op z'n uiteindelijke goede plek te komen. Eigenlijk zou ik over 2 weken de volgende controle weer hebben bij de vk, maar dit hebben we over 3 weken gezet omdat ik over 2 weken ook de GUO weer heb in het Radboud.
30 weken alweer! Voor je het weet moet de vluchtkoffer klaarstaan Hier lag mevrouwtje ook dwars. Zal vast wel goedkomen!
Hier ligt de baby ook steeds dwars wat ik zelf zo voel.. In ieder geval nog niet met zn koppie omlaag Heb steeds t gevoel dat ie dat ook niet gaat doen... Geen idee waarom.
Bij de groeiecho lag meisje wel met haar koppie naar beneden dus hopelijk blijft ze zo liggen, zover ik kan voelen ligt ze nu nog steeds zo De grote dame heeft gisteren negatief getest dus die mag gelukkig weer uit quarantaine
Hoe ver zijn jullie inmiddels met de babykamers? Ik moet eigenlijk nog steeds aardig wat doen, met name als het om de aankleding ervan gaat.. Elke keer stel ik het weer uit onder het mom van 'hij slaapt toch eerst bij ons op de kamer'. De gordijnen zou ik wel al graag geregeld willen hebben, maar weinig tijd en kunnen nog niet echt iets passends vinden.
Schoonvader komt vanavond weer schilderen. Dan moet er nog 1 laag op en is in elk geval het schilderwerk klaar en kan ik gaat poetsen en inruimen. Tussen kerst en nieuwjaar komen ze de gordijnen nog inmeten, maar dat vind ik niet zo spannend, omdat hij de eerste tijd toch bij ons op de kamer ligt. Ben vooral blij als het schilderwerk klaar is en ik dus kan gaan poetsen, wassen en de kasten in kan gaan ruimen. Voor de aankleding heb ik alles al liggen, dus zodra de laatste laag verf droog, is kan dat allemaal op de muren.
Hebben jullie trouwens ook steeds vaker harde buiken? Als ik lig, heb ik er nauwelijks last van, maar bij lopen, bukken, huishouden, naar de wc gaan etc.. krijg ik standaard een harde buik.
Als ik een drukkere dag heb gehad met huishouden en afspraken en speelafspraakjes van de oudste wel zeker 's avonds als ik dan gegeten heb en even op m'n rug lig, maar wel doorheen te ademen. Bij de eerste zwangerschap had ik vanaf 22 weken al voorweeën dus af en toe die harde buiken savonds is nog overheen te komen
Ja, sinds afgelopen weekend heb ik er wat sneller last van. Maar dat heb ik vooral als ik druk ben geweest. Bij de zwangerschap van mijn dochtertje eigenlijk nooit zo gehad.
@JosjeM : babykamer is nu nog in gebruik als werkkamer van mn vriend. Heb hem al wel volledig geschilderd en behangen. Het is alleen nog de meubels op zn plek schuiven. En nog wat wand/lamp decoratie bestellen. Kast heb ik al wel "bevoorraad" met (veel te veel) kleertjes. Zo leuk en schattig weer❤ @Opnaar3: als ik veel gedaan heb voel ik het wel dat het wat strakker staat. Van het weekend heb ik 45min gewandeld met mn zoontje in de kinderwagen, en toen ben ik wel een paar keer moeten stoppen vanwege harde buiken. Iets te ambitieuze afstand.. Heb vnl nu regelmatig steken in mn onderrug, links, echt wel vanuit mn bekken. O. En "lightning crotch" is begonnen.. joy..
@JosjeM: Hier geen babykamer. Kleine komt bij ons op de kamer met een cosleeper, uiteindelijk bij grote broer samen op de kamer maar pas als hij fatsoenlijk (door)slaapt. @Opnaar3: Hier ook redelijk wat harde buiken, zijn ook echt wat intenser dan voorheen. Mn bekken beginnen nu ook echt veel pijn te doen, was tot nu toe goed te doen maar laatste week pfff