Uitgerekend 16 - 28 Februari 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Opnaar3, 10 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melaniejj

    Melaniejj Actief lid

    11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven
    ja goed, zwangerschap valt een beetje zwaar deze keer haha, heb een tijdje niet kunnen wennen aan het idee dat het er 2 zijn, maar als ik dit dan zo lees van jullie dat de beebjes er zijn dan kan ik zelf ook niet wachten haha!.
    zit nu in het tweede trimester eindelijk.

    is de rest ook al bevallen ? of zijn er nog dames die nog hoogzwanger rondlopen
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Krily, Mommysince13, Sjb en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Sjb

    Sjb Lid

    13 jun 2021
    78
    130
    33
    Vrouw
    Ooh 2 dat is leuk. Wel zwaar denk ik maar echt heel leuk. Hier is de kleine morgen 2 weekjes en doet het super. Ook hier 2x per nacht eruit voor de voeding. Wij gaan rond 12e slapen dan krijgt hij een voeding. Dan rond half 4 en dan nog een keer rond 6e. Gelukkig slaapt hij wel goed tussen de voedingen door. Overdag kijk ik niet echt naar de tijden maar doe ik het meer op vraag. Aangezien hij in de eerste 2 dagen iets teveel was afgevallen laat ik hem overdag lekker eten wanneer hij wil. Maar meestal is het om de 2en half a 3 uur gewoon. Als we weg gaan zorg ik dat ik gekolft heb en dus flesje kan geven mocht hij honger hebben.
     
    JosjeM en Melaniejj vinden dit leuk.
  3. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.036
    3.776
    113
    Vrouw
    Hier komt hij om de 3 uur of eerder. Hij is nu niet zo fit dus komt hij wat eerder voor een voeding. Hij ligt naast mij in de co sleeper dus ik pak hem eruit en voed hem en ik val vaak tijdens het voeden terug in slaap haha.
     
    JosjeM en Melaniejj vinden dit leuk.
  4. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.036
    3.776
    113
    Vrouw
    Wauw wat een prachtige echo! Gaat alles wel goed?
     
    Melaniejj vindt dit leuk.
  5. Melaniejj

    Melaniejj Actief lid

    11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven
    hey,

    ja alles gaat heel goed, 13 weken echo was ook goed, ze lopen een paar dagen voor op schema en ze waren zo druk dat ze moeite hadden met de metingen haha
     
    JosjeM, Krily en Irmiee vinden dit leuk.
  6. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.036
    3.776
    113
    Vrouw
    Super fijn!
     
  7. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Aah bedankt voor jullie antwoorden! Het is toch altijd 'fijn' te lezen dat elk kind anders is, maar er ook herkenning is.

    Vannacht sliep hij na de voeding van 1:45 (om 2:15 weer slapen) door tot 6:40. Was vast eenmalig, maar vond het een kleine overwinning. Hoewel ik net zo brak wakker werd:roflmao:
     
    Irmiee vindt dit leuk.
  8. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Wat een mooie echo zeg! En fijn dat ze tot dusver goedgekeurd zijn met de 13-weken echo, lijkt me toch al een kleine opluchting!
     
    Melaniejj vindt dit leuk.
  9. Irmiee

    Irmiee Bekend lid

    4 nov 2018
    719
    889
    93
    Vrouw
    Aah fijn zeg! Hopelijk was het niet eenmalig :)
     

Deel Deze Pagina